sofie b

Sofie og Martin 22/10 2011 (billeder)

386 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak alle sammen er også lidt høj af glæde over at have fundet en kjole der bare passede så godt. Det var virkelig en fed oplevelse. Glæder mig til bryllupsdagen hvor man rigtig skal vise den frem :bunny_4:

Redigeret af sofie b
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smuk kjole, og er total vild med sløret :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Er også vild med din BH. Tror jeg må forbi change, jeg har nemlig også prøvet Primadonna, men den gjorde bare intet for min :b223:

Jep havde det på samme måde og så koster den kun 350- 280 hvis du melder dig ind i club change :thumbsupsmileyanim:

og i øvrigt kunne hun fortælle at der kom en ny brude serie inden længe.

Redigeret af sofie b
0

Del dette indlæg

Hvor fint! Rigtig flot kjole! Er vild med det broderede forneden på slæbet! :cheerleader3:

(Forresten så "kender" jeg dig fra babyxplore, hvor vi begge huserer! ;) Jeg har Kristian fra 28. juni '10 :))

Jeg tilslutter mig her - endelig gik det op for mig at "navnene" var så bekendt. Jeg har tvillinge piger fra dec 08 (høre dog i i jan 2009)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man måtte desværre ikke tage billeder (før den var betalt). Men der var ingen tvivl, det var bare den her kjole det skulle være, alle de andre jeg prøvede blegnede bare i forhold til denne. Aflyste tiden i morgen og købte den. Den sad som var den syet til mig, der skal måske lige tages en smule af længden, men det var også det :thumbsupsmileyanim:

b6daft.jpg

333agra.jpg

2hcmhwp.jpg

15zob29.jpg

og med mit smukke slør

24mvp8o.jpg

I alt med slør fik jeg den (lidt nedsat :) ) til 8000 og så kom hun med et strømpebånd til mig :loveboard:

Wow!! Supersmuk kjole!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer