Nadds8677

"Forskellige" vielsesringe

12 indlæg i dette emne

Vi har lige købt vores vielsesringe, og de er virkelige fantastiske, men de matcher ikke. Min er en alliancering i guld med tre brillianter og HTBs er i hvidguld, hvor den ene halvdel er børstet og den anden blank. Altså symbolsk er de jo ens, de er vores vielsesringe, og HTBs er "to-delt" og min skal sidde sammen med forlovelsesringen, men ellers ikke.

Vi er slet ikke i tvivl om at det var det rigtige valg. HTBs er perfekt til ham og omvendt med min, men ved at vi kommer til at sige det argument en del gange. Er egentlig bare nysgerrige for om der er andre, der har forskellige vielsesringe?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lige købt vores vielsesringe, og de er virkelige fantastiske, men de matcher ikke. Min er en alliancering i guld med tre brillianter og HTBs er i hvidguld, hvor den ene halvdel er børstet og den anden blank. Altså symbolsk er de jo ens, de er vores vielsesringe, og HTBs er "to-delt" og min skal sidde sammen med forlovelsesringen, men ellers ikke.

Vi er slet ikke i tvivl om at det var det rigtige valg. HTBs er perfekt til ham og omvendt med min, men ved at vi kommer til at sige det argument en del gange. Er egentlig bare nysgerrige for om der er andre, der har forskellige vielsesringe?

Jeg synes bestemt heller ikke at ringe behøver at være ens. Det er dem vi har kigget på heller ikke. Dog synes jeg der skal være noget der binder dem sammen. Enten samme slags matriale, samme leverandør, samme design.. et eller andet . Men det er jo en smagssag. Der er jo så mange måder at gøre tingene på.

Må vi se billeder ? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores er heller ikke et sæt, min ring, som også er min forlovelsesring har vi selvfølgelig købt, og vi har ikke købt kærestens ring endnu. Synes det er mere vigtigt, at man hver især føler at det er den rigtige ring man har lyst til at gå med resten af livet fremfor at de matcher :-)

0

Del dette indlæg

Vi skal også have hver vores.

Jeg vil meget gerne have en meget simpelt ring, noget ala denne:

Og ole vil gerne have en ring ala denne:

Vi har valgt at gøre det på den måde da vi gerne vil have en ring som vi begge kan lide, og det var lidt et marreridt at blive enige om vores forlovelsesringe. Dem beholder vi samtidig på begge 2, så vi stadig har ens ringe.

Men da det der ringe vi gerne skulle have på resten af vores liv vil vi gerne have nogle vi begge super godt kan lide.

post-43518-1295523737.jpg

post-43518-1295523849.jpg

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Jeg synes bestemt ikke man behøver have ens vielsesringe. Jeg vil have min i rød guld og i et helt klassisk design. Og min kæreste vil helst have hvidguld og et lidt anderledes design. Har sagt til ham, at for mig betyder det ikke noget overhovedet om ringene er ens- bare vi begge har en ring på som vi er glade for! :thumbsupsmileyanim: Men han syns nu at ringene skal være ens, så det ender nok med at vi begge får rødguld ringe i et klassisk design :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer