Sign in to follow this  
Followers 0
Guest vif

Surprice bryllup

29 posts in this topic

Min kærestes fætter bryllup startede med at alle blev inviteret til fødselsdag. Gæsterne skulle møde på havnen og blev sejlet ud til en lille ø, hvor bruden stod i brudekjole og ventede, der blev de gift. De havde det rigtig hyggeligt og senere fik de mulighed for at komme hjem og skifte tøj inden alle gæsterne kom hjem i brudeparret have for at forsætte festen.

Kan man ikke lave en dress code eller hvad det hedder

Edited by M.H.N
0

Annonce ♥

Det er rigtigt som det bliver sagt at prisen for at lave et surprisebryllup kan være at nogle melder afbud af prioriteringsmæssige årsager og måske havde prioriteret anderledes. Omvendt ville man også der stå i et dilemma hvis overvejelserne gik på om man skulle deltage i storebroderens afskedsmiddag eller venindens bryllup. Valget kunne måske hae været at man deltog i kirken om eftermiddagen, i storebroderens afskedsmiddag, og efterfølgende ved bryllupsfesten (efter eller under middagen). Problemet er at man ikke havde dette valg fordi man troede at det var en barnedåb som normalt ikke er noget som, i modsætning til en 30 års fødselsdag, trækker ud.

Der har man jo muligheden for at lave det som surprisebryllup og kommer der så nogle afbud kan man forsigtigt sige til dem at det faktisk også er et bryllup når man taler med dem. Det giver dem muligheden for at prioritere hvis de kan og samtidig kommer det heller ikke bag på dem efterfølgende at det faktisk var et bryllup.

0

jeg syntes det kunne være en sjov hvis ibegge har det godt med det så kan jeg ikke se at der skulle være noget i vejen for at du dukker op i det store skrud så bliver gæsterne heller ikke snydt for oplevelsen at at se dig i det store skrud og du for lov til at komme i brude kjole min far og hans kone blev gift på hans fødselsdag d.19 -12 og vi fik det af vide jule aften og det var lidt tamt men tror at det ville haværet anderledes hvis de havde gordt som i over vejer så selv om der ikke bliver noget af alt det hurlumhej der er til et bryllup som din kommene mand ikke ønsker tror jeg at gæsterne stadig vil føle de er med og det kan være på et afslappet plan hel og lykke knus dinne

0

vi blev gift dagen får min 25 års fødselsdag, vi blev gift på rådhuset og vi havde kun vores forældre og vores søskende med. Dagen efter skulle jeg holde fødselsdagen for resten af familien, og de fik et kæmpe chok over at vi var blevet gift.. Fordi de troede at jeg ville have det helt store, det ville jeg osse gerne men jeg var gravid på dette tidspunkt og papirerne skulle være iorden inden fødslen hvis der skulle ske noget med mig. Også mine forældre var utroligt skuffet over vores beslutning, især min far havde altid ønsket at skulle følge hans datter op ad kirke gulvet. Men nu får han chancen til, at følge mig op ad kirkegulvet. :rolleyes:

0

Annonce ♥