little miss phoenix

Efterårsbryllup og påfuglefjer! Med blomster ideer <3

93 indlæg i dette emne

VELKOMMEN TIL!!!!

Jamen her er så MIN helt egen planlægningstråd...

Min skønne kæreste har nu flere gange spurgt om jeg vil være hans resten af livet, og jeg har selvfølgelig sagt ja hver eneste gang!

Det er et lidt specielt forhold vi har, han er noget yngre end mig, og jeg er både mor og ekskone, men jeg er ikke, og har aldrig været, i tvivl om at det vi har sammen er noget helt specielt. Jeg har aldrig været så vanvittigt forelsket før...

Nå og så skal der ellers gang i planlægningen!!

Brylluppet skal stå d. 16-18 November 2012, så jeg har heldigvis næsten 2 år til at gå fuldstændig bridezallaamok over hver eneste detalje ilovebryllupsklar.gif

Vielsen skal være borgerlig... og ved Vesterhavet. Vi har ikke fundet en lokation endnu, men den kommer helt sikkert. I mit hoved er der ikke noget smukkere og mere fantastisk end Vesterhavet om efteråret.

Og så skal i ellers få billeder at se af kjolen, af inspirationen, af ringene, af ALT hvad mit og jeres hjerter kan begære :D

Redigeret af little miss phoenix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

først og fremmest!!

RINGENE!!

Jeg havde egentlig ikke regnet med at skulle finde dem allerede nu, men i en samtale med H2B fandt jeg pludselig ud af at han havde en masse ideer og forestillinger.. bl.a. syntes han at det kunne være fedt at få indgraveringen udenpå ringene... udenpå!? tænkte jeg.. det kan man sgu da ikke! Nå men Google er min ven, og så faldt jeg pludselig over RINGENE!!

Inden jeg viser dem frem skal det nok lige siges, at jeg nok er meget langt fra den "almindelige brud" - sikket åndssvagt udtryk, som om nogen er almindelige!? Det jeg prøver på at sige er, at jeg i den grad er et menneske der skiller sig ud fra mængden! Jeg er korthåret, har en del tatoveringer, er vild med rockmusik... især metal, og er ret vild med sport.. dog ikke helt lige så vild med det som den tilkommende!

:thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt dem her... og forelskede mig på stedet!!! OG DET GJORDE HAN HELDIGVIS OGSÅ!!

post-46930-1295289680.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KJOLEN... altså det er virkelig..... KJOLEN!

Jeg er uddannet skrædder, så vidste allerede i det øjeblik han spurgte at jeg selv ville sy min kjole... som i kan læse har jeg været gift før, og dengang havde vi kun knap 2 måneder til at planlægge, så der var simpelthen ikke tid eller overskud til at gå amok i detaljerne... NU har jeg fået en chance til, med den mest vidunderlige mand, så denne gang skal det gøres LIGE som vi ønsker det. Det skal være specielt, det skal være unikt.. men vigtigst af alt... det skal være os. Vores gæster skal helst komme til festen og tænke... "ja selvfølgelig" nå nu har jeg vidst trukket spændingen længe nok :-D

så her kommer lige en tegning af kjolen...

Corsagen skal laves i brudesatin, og nederdelen er tyl.. tyl tyl tyl med tyl på...

Pynten er påfuglefjer, som jeg også skal have i håret...

post-46930-1295290053.jpg

post-46930-1295290063.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er uddannet skrædder, så vidste allerede i det øjeblik han spurgte at jeg selv ville sy min kjole... som i kan læse har jeg været gift før, og dengang havde vi kun knap 2 måneder til at planlægge, så der var simpelthen ikke tid eller overskud til at gå amok i detaljerne... NU har jeg fået en chance til, med den mest vidunderlige mand, så denne gang skal det gøres LIGE som vi ønsker det. Det skal være specielt, det skal være unikt.. men vigtigst af alt... det skal være os. Vores gæster skal helst komme til festen og tænke... "ja selvfølgelig" nå nu har jeg vidst trukket spændingen længe nok :-D

Corsagen skal laves i brudesatin, og nederdelen er tyl.. tyl tyl tyl med tyl på...

Wauw - det bliver en fed kjole!!! Kan godt se, at min taske vil passe perfekt til:)

Åh... og påfuglefjer. Smukt!!!

0

Del dette indlæg

:)Velkommen til....!! :)

Glæder mig til at følge din tråd - man kan aldrig starte på planlægningen for tidligt

:thumbsupsmileyanim:

HELT enig med Louisetina! Man kan ALDRIG komme for tidligt igang. Men vil dog sige... det er skidehyggeligt ligeså stille at planlægge... men så snart du kommer til nytårsaften i år og vi træder ind i 2012... så vil det pludselig falde dig ind, at nu er det altså dét år, du skal giftes. Og det er en skøn ting pludselig at indse. :-)

Jeg vil helt klart følge med i din planlægning. Tillykke med forlovelsen og det kommende bryllup. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw - det bliver en fed kjole!!! Kan godt se, at min taske vil passe perfekt til:)

Åh... og påfuglefjer. Smukt!!!

Tak!! Jeg er også fuldstændig forelsket altså.. og ja din taske ville jo være helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

heh... nu håber jeg at min H2B ALDRIG læser den her tråd.. fordi jeg faldt lige over noget fuldstændig genialt som simpelthen vil gøre ham mere end lykkelig.. manden er så stor fan at han har en tatovering der repræsenterer dem.. så jeg er simpelthen nødt til at bestille sådan et her på et tidspunkt.. Fantastisk fundet på af Annie!!! Det er lige før jeg tror han kunne få en lille tåre i øjet

post-46930-1295291011.jpg

Redigeret af little miss phoenix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror både kæreste og gæster kan se det sjove og personlige i sådan et strømpebånd.

Så engang et engelsk bryllupsprogram. Det virkede til at det var normalt at de beder fodboldhold om at signere et eller andet til gommen. Du kunne jo skrive til dem, fortælle om deres store tatoverede danske fan og så krydse fingre for at de sender nogle autografer retur :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :)

Cool vielsesringe I har i tankerne, og så håber jeg, at jeg stadig kigger ind i dette forum af og til, når vi nærmer os tiden for jeres vielse, for jeg skal da SÅ meget se den kjole, når den er færdig!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer