little miss phoenix

Efterårsbryllup og påfuglefjer! Med blomster ideer <3

93 indlæg i dette emne

Årh du oprettede en planlægning, fedt fedt fedt :thumbsupsmileyanim:

arg jeg har glædet mig over en anden alternativ brud er kommet til :P

De sorte ringe er fede :) vi skal måske også have vores navne på ydersiden, men det skal være med runer formentligt, hvis det er til at finde. Jeg elsker at de er sorte, sådan lidt - for evighed som nattehimlen..

Min kæreste er også dedikeret fodboldfan, men jeg er bange for at det er ærkefjenden manchester united :P Men kan helt klart se hvor han ville synes det var fedt med sådan et strømpebånd. Så render du jo rundt med noget der er rigtigt personligt for ham og ikke bare er valgt, fordi du ku li farven.. :bearhug:

Påfugle fjer er så delikate og vildt prangende samtidigt, elsker det :bearhug: Så glæder mig til resultatet.

Synes det er en god ide at blive gift nær vesterhavet. Jeg savner havet her hvor jeg bor, så kan forstå dit forhold til det. :bearhug:

Bliver spændende, vi kan jo følge hinanden lidt længere end nogle af de andre herinde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sorte ringe er fede :bearhug: vi skal måske også have vores navne på ydersiden, men det skal være med runer formentligt, hvis det er til at finde. Jeg elsker at de er sorte, sådan lidt - for evighed som nattehimlen..

Min kæreste er også dedikeret fodboldfan, men jeg er bange for at det er ærkefjenden manchester united :P Men kan helt klart se hvor han ville synes det var fedt med sådan et strømpebånd. Så render du jo rundt med noget der er rigtigt personligt for ham og ikke bare er valgt, fordi du ku li farven.. :bearhug:

Påfugle fjer er så delikate og vildt prangende samtidigt, elsker det :bearhug: Så glæder mig til resultatet.

Synes det er en god ide at blive gift nær vesterhavet. Jeg savner havet her hvor jeg bor, så kan forstå dit forhold til det. :bearhug:

Bliver spændende, vi kan jo følge hinanden lidt længere end nogle af de andre herinde :)

Haha ja vi er lidt i samme situation.. skiller os en smule mere ud end de fleste ;)

Og fedt at du kan forstå det med havet... Jeg er selv vokset op ved Vesterhavet, og det er H2B også, så det er simpelthen en del af vores sjæl om man så kan sige det... og jeg élsker det især i øsende blæsende regn... selvom det ville være skidt for kjolen :)

Fedt med din kæreste... hvis du vil kan du jo købe et Man U (hade hade) strømpebånd til bryllupsnatten.. han vil sikkert elske det!

Synes også det er fedt at vi kan følge hinanden så lang tid!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De sorte ringe er fede :) vi skal måske også have vores navne på ydersiden, men det skal være med runer formentligt, hvis det er til at finde. Jeg elsker at de er sorte, sådan lidt - for evighed som nattehimlen..

Min kæreste er også dedikeret fodboldfan, men jeg er bange for at det er ærkefjenden manchester united :P Men kan helt klart se hvor han ville synes det var fedt med sådan et strømpebånd. Så render du jo rundt med noget der er rigtigt personligt for ham og ikke bare er valgt, fordi du ku li farven.. :cheerleader3:

Påfugle fjer er så delikate og vildt prangende samtidigt, elsker det :) Så glæder mig til resultatet.

Synes det er en god ide at blive gift nær vesterhavet. Jeg savner havet her hvor jeg bor, så kan forstå dit forhold til det. :boohoo:

Bliver spændende, vi kan jo følge hinanden lidt længere end nogle af de andre herinde :cheerleader3:

Haha ja vi er lidt i samme situation.. skiller os en smule mere ud end de fleste ;)

Og fedt at du kan forstå det med havet... Jeg er selv vokset op ved Vesterhavet, og det er H2B også, så det er simpelthen en del af vores sjæl om man så kan sige det... og jeg élsker det især i øsende blæsende regn... selvom det ville være skidt for kjolen :)

Fedt med din kæreste... hvis du vil kan du jo købe et Man U (hade hade) strømpebånd til bryllupsnatten.. han vil sikkert elske det!

Synes også det er fedt at vi kan følge hinanden så lang tid!!!

Hehe der er jo lang tid til vi skal giftes, og jeg har også lidt været nervøs for om jeg 'løb tør' for ting at lave, men indtil videre så øser det bare ned med ideer.

Selvfølgelig kan jeg forstå det med havet. Jeg er godt nok vokset op med roskilde fjord som er noget tamt i forhold til vesterhavet, men har tit været der fordi mine bedsteforældre har boet der og så har jeg været på ferie i hvidesande i efteråret. Der er det skønneste lys ved havet og lydende er så beroligende. Regnvejr er også lidt magisk, men eftersom jeg satser på en udendørs vielse så må det gernes nøjes med en grå himmel og sådan nogle stråler af sollys der bryder ned igennem :P

Hehe ja, hans humør svinger efter deres op og nedtur, som vi kvinder svinger efter vores perioder :P :badgirl: så et strømpebånd med deres lille våbenskjold er nok det rette valg :hug:

Redigeret af Sunspirit
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay SÅ kom H2B lige på banen, og der er nu både blevet lavet gæsteliste, og maden er blevet diskuteret. Der er ingen af os der er synderligt interesserede i en "typisk" blyllupsmenu, så vi er blevet enige om at lave en buffet... med ALLE vores yndlingsretter :rolleyes:

Derfor ser middagsbuffeten indtil videre ud til at bestå af følgende:

- fajitas

- tacos

- KÆMPE salatbar med udvalg til de ovenstående

- Kyllingekød og oksekød (mexican style)

- tarteletter

- små hjemmelavede pizzaer

- pastasalat

- hvidløgs/krydder flutes

- tomatsuppe

- kartofler i forskellige afskygninger

- sushi

Desserten bliver et kagebord, af samme princip! Alle vores yndlingskager + bryllupskagen serveres som en slags "kagebuffet"

Det lyder måske en smule vanvittigt... men jeg er helt tosset med ideen om at vi får al vores yndlingsmad på dagen! :D

0

Del dette indlæg

Okay SÅ kom H2B lige på banen, og der er nu både blevet lavet gæsteliste, og maden er blevet diskuteret. Der er ingen af os der er synderligt interesserede i en "typisk" blyllupsmenu, så vi er blevet enige om at lave en buffet... med ALLE vores yndlingsretter :rolleyes:

Derfor ser middagsbuffeten indtil videre ud til at bestå af følgende:

- fajitas

- tacos

- KÆMPE salatbar med udvalg til de ovenstående

- Kyllingekød og oksekød (mexican style)

- tarteletter

- små hjemmelavede pizzaer

- pastasalat

- hvidløgs/krydder flutes

- tomatsuppe

- kartofler i forskellige afskygninger

- sushi

Desserten bliver et kagebord, af samme princip! Alle vores yndlingskager + bryllupskagen serveres som en slags "kagebuffet"

Det lyder måske en smule vanvittigt... men jeg er helt tosset med ideen om at vi får al vores yndlingsmad på dagen! :D

Ej hvor lyder det skægt, og ja vanvittigt blande sushi pizza og tarteletter, :D men til gengæld giver det god mening at spise alt det man selv synes smager allerbedst. Om det så er mexicansk eller japansk. :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det lyder helt skævt ik? men samtidig, rigtig rigtig sjovt.. og bestemt ikke lige noget folk forventer :rolleyes:

H2B er også begyndt jagten på den perfekte lokation, men nu har vi jo MASSER af tid, så det foregår heeeelt stille og roligt..

Dejligt at han deltager :) jeg synes jo også der er lang tid til mit, men det har ikke holdt mig fra at lave alt for mange ting allerede :)

0

Del dette indlæg

ÅH hvor er det da enormt længe siden ejg har tjekket ind sidst.. blev helt afhængig i starten af året, så var simpelthen nødt til at holde lidt pause.. MEN her er så hvad der er sket i mellemtiden...

Jeg har fået købt stof til kjolen, og er begyndt at lave mønster :badgirl: det er jo ALT for tidligt...

Vi har fundet ud af hvor vielsen skal holdes, og besluttet os for en reception, og derefter en intim middag med lige de nærmeste i familien. Og sørme om det ikke er H2B der har fundet stedet for middagen.. Han var så sød og inviterede mig på weekendophold, for at vi kunne tjekke det, og jeg blev fuldstændig forelsket.. både i stedet, deres mad, og at man nærmest kan spytte til Vesterhavet :a1221:

0

Del dette indlæg

Her har jeg da ikke været forbi før :cheerleader3:

Ja, BK kan man hurtigt blive afhængig af. Men dejligt I har fået så mange detajler på plads - nu er der jo også snart kun 1 år tilbage, og så går tiden hurtigt!

Spændende med at du skal sy din egen kjole :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPDATE:

Har fundet SKOENE!!!

Så sidder man her helt for sig selv og junker BK :ilovebryllupsklar: og falder pludselig over et par støvler til salg.. og det er simpelthen DRØMMEstøvlerne.. så hvis jeg ikke kan være så heldig at købe dem her, så køber jeg dem på hjemmesiden:

http://heppo.dk/damesko/hojhalede-sko/charity-108518-0001

I am in looooooove :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer