cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort stort tillykke - det er jo fantastisk med sådan et lille nyt liv i familien og så et år efter jeres bryllup :loveshower: Dejligt at alt bare er som det skal være.....og ja måske et lille skt. Hans barn......min søn har fødselsdag skt. Hans dag/aften :cheerleader3: Stort tillykke !!!!

Tusind tak - det er fantastisk!

Naa ja, Skt. Hans - det kan jo ogsaa vaere det bliver saadan en lille en :loveshower:

Wauw... Hjertelig tillykke :denmarkflag: Det var da en KÆMPE nyhed - og meget smuk baby at dømme ud fra scanningsbillederne :wink:

Jeg kan godt forstå at I er rundt på gulvet over sådan en stor ting i livet... det er sååå fedt at blive forældre - hårdt, men det hele værd :biggrin:

Ja, wauw, og mange, mange tak :bearhug:

Skøn opdatering!! Stort tillykke!!

:thanks:

Stoooooort tillykke :cheerleader3: Hvor er det skønt med sådan en god opdatering :7himmel:

Stooooort grazie :kiss:

Hvor fantastisk... Stort tillykke.... Glæd dig og husk at nyd det... Det er helt fantastisk... Ny rolle, ny verden, nyt familie medlem... Tillykke igen :wink:

Tak skal du have, og ja, tiden flyver bare afsted, saa husker at nyde det :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe stort tillykke! :heart:

Hvor er det da bare romantisk! Og de junibørn er bare de lækreste... (Også selvom de snyder og først kommer i juli, hæhæ)... :loveshower:

Kaempe tak :heart:

Det er saa dejligt at vaere gravid med junibarn. Kan formentlig stadig passe nogle vinterfrakker vinteren over og kommer ikke til at kaempe med den italienske hede som hoejgravid! Det bliver helt sikkert et laekkert junibarn :loveshower:

Tillykke :denmarkflag: Det er en dejlig nyhed :heart:

Ihhh, tak, det er saa dejligt at skrive det herinde :loveflag:

Kæmpe stort tillykke søde Camilla :loveshower::balloons:

Tuuuusind tak, darling :kiss::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, hvor er det bare fantastisk :loveshower: sikke en dejlig julegave at få :loveshower: et kæmpe stort tillykke :) :) :) :) :)

Tusind tak :rolleyes:

Det er virkelig en dejlig gave :loveshower:

Hvor SKØNT for jer :toot:

STORT, STORT TILLYKKE :denmarkflag:

Mille, mille grazie, darling Foenex :kiss: :kiss:

Det er saaa dejligt, altsaa :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanti auguri - è stata una bella novità d'avere una mattina di ottobre :cheerleader3:

Grazie mille - ma qual è il tuo collegamento a Italia? :biggrin:

Stort tillykke, hvor er det bare dejligt for jer :)

Taaaak - det er skoent :)

Ihhhh tillykke med graviditeten. Har først set det nu :)

Tusind tak, Lena :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanti auguri - è stata una bella novità d'avere una mattina di ottobre :cheerleader3:

Grazie mille - ma qual è il tuo collegamento a Italia? :biggrin:

Stort tillykke, hvor er det bare dejligt for jer :)

Taaaak - det er skoent :)

Ihhhh tillykke med graviditeten. Har først set det nu :)

Tusind tak, Lena :)

Ho studiato a Siena, ma è anni fa che ho veramente usato la lingua, ho dimenticato tanto :( Ma mi piace viaggiare in Italia quando ho la possibilità. Fortunatamente il mio fidanzato l'ama anche e speriamo...puhh hvad jeg ville sige var at vi håber begge på at få mulighed for at rejse meget rundt sammen, for jeg kender mest til Toscana :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ho studiato a Siena, ma è anni fa che ho veramente usato la lingua, ho dimenticato tanto :( Ma mi piace viaggiare in Italia quando ho la possibilità. Fortunatamente il mio fidanzato l'ama anche e speriamo...puhh hvad jeg ville sige var at vi håber begge på at få mulighed for at rejse meget rundt sammen, for jeg kender mest til Toscana :lol:

A ok, fa senso... si, è facile di dimenticare una lingua, ma ... det kommer hurtigt igen, hvis du begynder at tale italiensk igen!

Der er saaaaaa meget at besoege i Italien, saa mon ikke :)

Tillykke med maven, det er altså det største, der findes!

Tusind tak - jeg kan maerke at det er stort, men tror det er stoerre endnu :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ultimative fedeste jeg har oplevet i mit liv er den følelse lige efter man har født og får baby op på maven.... Det kan bare ikke beskrives. Du kan klare ALT i hele verden og selvom du måske er træt kan intet slå dig ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ultimative fedeste jeg har oplevet i mit liv er den følelse lige efter man har født og får baby op på maven.... Det kan bare ikke beskrives. Du kan klare ALT i hele verden og selvom du måske er træt kan intet slå dig ud.

Jeg kan slet ikke forestille mig det, men glaeder mig til at opleve det. Det naermer sig jo ogsaa i et vis tempo, skal jeg love for. Naar vi kommer hjem fra Thailand sidst i januar, saa er vi halvejs.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke ind på den der faarlige faaarlige side hvor alle I skønne piger render rundt :rolleyes:

Ville bare ønske jer en SUPER FANTASTISK BRYLLUPSREJSE :loveflag:

Glæder mig til at høre alt om det, og til at du kommer lidt herind igen når du skal skrive beretning bagefter.

1.000 kærlige knus herfra :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke ind på den der faarlige faaarlige side hvor alle I skønne piger render rundt :rolleyes:

Ville bare ønske jer en SUPER FANTASTISK BRYLLUPSREJSE :loveflag:

Glæder mig til at høre alt om det, og til at du kommer lidt herind igen når du skal skrive beretning bagefter.

1.000 kærlige knus herfra :kiss:

Soede Ane, tusind, tusind tak :)

Jeg foelger jo ogsaa stadig med herinde og venter paa en vis beretning :sm:

Vi har gang i kufferterne og render rundt med vaadt haar og er liiiidt spaendt! Kan vaere jeg faar feber, som da jeg var lille og glaedede :lol:

Jeg vender staerkt tilbage med beretning :cheerleader3:

Stort knus :kiss:

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ultimative fedeste jeg har oplevet i mit liv er den følelse lige efter man har født og får baby op på maven.... Det kan bare ikke beskrives. Du kan klare ALT i hele verden og selvom du måske er træt kan intet slå dig ud.

Ja man får lige fornyet energi.. Efter en hård fødsel på 19 timer og ingen søvn i 2 døgn holdt jeg da lige ud endnu 12 timer :) Det er en vild oplevelse :) hehe

:cheerleader3: Og stort tillykke med graviditeten!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke ind på den der faarlige faaarlige side hvor alle I skønne piger render rundt :rolleyes:

Ville bare ønske jer en SUPER FANTASTISK BRYLLUPSREJSE :loveflag:

Glæder mig til at høre alt om det, og til at du kommer lidt herind igen når du skal skrive beretning bagefter.

1.000 kærlige knus herfra :kiss:

Soede Ane, tusind, tusind tak :)

Jeg foelger jo ogsaa stadig med herinde og venter paa en vis beretning :sm:

Vi har gang i kufferterne og render rundt med vaadt haar og er liiiidt spaendt! Kan vaere jeg faar feber, som da jeg var lille og glaedede :lol:

Jeg vender staerkt tilbage med beretning :cheerleader3:

Stort knus :kiss:

Camilla

Jamen søde pige, jeg er igang :tunge:

Har indtil videre billedespammet fra NY og så kommer beretningen for brylluppet inden længe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort stooort tillykke !!! Ej hvor er det dejligt for jer :loveshower:

Jeg husker tydeligt at jeg fulgte dig grundigt i jeres bryllupsplanlægning - I bliver da nogle skønne forældre :balloon::loveboard:

Igen tillykke !! Mange knus herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Camilla - hvor var det I boede I Venedig på teaser honeymoon? Jeg kan ikke lige finde linket og nu har jeg ledt og ledt... :huh:

Vi bor altid paa Lido di Venezia. Helst paa Hotel Riviera, men ogsaa paa Hotel Villa Edera. Ellers er der et lille, hyggeligt hotel i selve Venedig, Hotel La Fava, som ligge ved Rialto broen :)

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer