Cindiej

Hvornår skal invitationerne ud?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha, bliver helt stresset :rolleyes:

Manden friede til mig i lørdags, og vi har allerede reseveret kirke og forsamlingshus. Så synes godt nok det hele går lidt stærkt. men han ville rigtig gerne have en sensommer bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Få meldt datoen ud til dem I vil have med. Så kan du tage det lidt roligt med at sende invitationerne :) Men ja, 3 måneder før vil jeg mene.

Vi har ikke brugt STD kort, men efter frieriet informerede vi alle enten personligt, på mail eller sms om frieriet=bryllup og datoen.

Og så da: Tillykke med frieriet og det kommende sensommer bryllup :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tillykke :rolleyes::)

Vi skal giftes 18/6 og har lige sendt invitationer ud. Men jeg vil også sige et sted mellem 3-6 måneder før. Lidt efter hvad man har det godt med.

Hvis du sender STD (save the day) kort ud, kan invitaionerne godt vente lidt. :-) Men når nu mange er ved at planlægge sommerferie, ja så ville jeg nok sende STD kort ud snart og vente med invitationerne til i ved hvordan brylluppet skal være. Tid, form, hvor og hvordan :-)

0

Del dette indlæg

Emma gad snakker om at det faktisk ikke er lang tid inden brylluppet, at man sender invitationerne ud, mener hun snakker om 4 uger før. Men nu lever vi altså i en anden tidsalder, hvor folk ret hurtigt bliver booket i weekenderne, så jeg ville nok sende invitationerne ud ca. 2- 3 mdr før brylluppet.

Vi sendte vores ud allerede i starten af februar, og skulle først giftes i midten af august, men vi havde valgt at hemmeligholde vores bryllup frem til folk fik invitationerne, så derfor så tidligt, men også for at folk havde tid og mulighed for at finde pasningsmuligheder til børn, og at de ikke bookede deres sommerferie der.

0

Del dette indlæg

Jeg tror man plejer at sige 3-6 måneder.. Vi sender dem nok 3 måneder før, men vi har også sendt std-kort, så folk kender datoen :rolleyes:

hej ville bare lige sige tillykke med din fødselsdag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer