Guest alfgurn

Forårsbryllup i Island

88 indlæg i dette emne

Så tager jeg mig endelig sammen til at lave en planlægningstråd. Har været lidt genert :blush:

Lidt om os:

Jeg kommer fra Island, men flyttede til Danmark i 1999, for at læse. Jeg boede på et kollegium og der mødte jeg min HTB (et nyt "ord" jeg har lært her!!). Vi har kommet sammet siden 2001 og vi bliver gift på vores 10 års dag, den 16. april :)

Vi er lige flyttet til Island, da min HTB gerne vil prøve det, og indtil videre går det godt. Det er meget mærkeligt at vende tilbage efter så mange år, på nogle måder føler jeg mig mere dansk end islandsk, på andre måder er jeg meget islandsk! Herhjemme taler vi dansk, og folk kigger lidt på os i butikken :) men hva´søren.

Anyways, vi har snakket om at blive gift i en del år, men der var bare nogle ting vi skulle blive enige om først, om vi skal få børn eller ej, hvordan vi vil leve vores liv osv. Det har været et lidt sej omgang, men utrolig god bagefter!

Planlægning:

Her er lidt om Kjolen

Her er billeder af kjolen (dog ikke med mig i den), den har ikke helt den samme farve som den der. Min er mere gylden. :rolleyes:

Her er så billede af mig i kjolen :)

Sko men en smule mere beige farvet... prøver nu at gå dem til derhjemme når kæresten ikke er til stede!

Har fået bestilt en fotograf, synes han tager fantastiske billeder. Så jeg var rigtig glad da han sagde han havde tid til at tage vores billeder.

Her er et billede af min super smukke ring

Vi holder festen på en bondegård, ikke så langt fra kirken. De har et hotel og små hytter man kan leje. Så en del af gæsterne overnatter der, sammen med os :cheerleader3:

og et billede af kirken:

post-46632-1296242680.jpg

Redigeret af alfgurn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mærkeligt, at linket til kjolen ikke virkede. Har nu sæt det ind igen, og testet, så det burde virke!! Er ret spændt på at høre hvad I synes om kjolen!! :)

Jeg kommer ind på Windows Live og får så denne besked: "Dette album deles muligvis ikke med dig"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog en tur til København for at købe kjolen. Det var en helt fantastisk tur. Jeg havde bestilt en tid hos HOB i Holbergsgade, og da ventede en rigtig sød ekspedient på mig. Hun kiggede på mig, og sagde, ja du er ikke sådan en prinsessetype, du er lidt mere rocket. Så tog hun frem nogle kjoler jeg kunne prøve og sagde så, men jeg tror det er den her du skal have, og tog frem en gudeskøn kjole. Den passede helt perfekt og det endte også med, at det var den kjole jeg købte!!

Så hun ramte min stil helt perfekt, og jeg som havde frygtet at jeg ville ligne en flødekage i dem alle sammen :)

Jeg fik lov til at tage kjolen med hjem med det samme, så jeg fik den mast i min kuffert (og var meget bange for at den ville forsvinde eller komme til skade) og fløjet tilbage til Island.

Alt i alt en rigtig god oplevelse!

0

Del dette indlæg

Jeg tog en tur til København for at købe kjolen. Det var en helt fantastisk tur. Jeg havde bestilt en tid hos HOB i Holbergsgade, og da ventede en rigtig sød ekspedient på mig. Hun kiggede på mig, og sagde, ja du er ikke sådan en prinsessetype, du er lidt mere rocket. Så tog hun frem nogle kjoler jeg kunne prøve og sagde så, men jeg tror det er den her du skal have, og tog frem en gudeskøn kjole. Den passede helt perfekt og det endte også med, at det var den kjole jeg købte!!

Så hun ramte min stil helt perfekt, og jeg som havde frygtet at jeg ville ligne en flødekage i dem alle sammen :)

Jeg fik lov til at tage kjolen med hjem med det samme, så jeg fik den mast i min kuffert (og var meget bange for at den ville forsvinde eller komme til skade) og fløjet tilbage til Island.

Lyder som en dejlig oplevelse! :thumbsupsmileyanim: Får vi ikke lov at se billeder af kjolen?

0

Del dette indlæg

Så hun ramte min stil helt perfekt, og jeg som havde frygtet at jeg ville ligne en flødekage i dem alle sammen :thumbsupsmileyanim:

Lyder som en dejlig oplevelse! :) Får vi ikke lov at se billeder af kjolen?

Jeg har sæt et link til den i besvarelse nr 1. Desværre har jeg ikke et billede af mig selv i den :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer