Cindiej

Brudekjolen

15 indlæg i dette emne

Jeg har lidt kig på forskelige burdekjoler på nettet, og vil rigtig gerne vise dem til manden. Må man det?

Tænkte på at vise ham lidt billeder, han behøver jo ikke få at vide om det bliver en af dem.

Holder I andre tøser det fuldstændig hemmelig?? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt min kjole på nettet og da jeg ikke havde andre der kunne hjælpe mig blev han nød til at hjælpe mig med at måle og bestille,så han har se den men vi har så aftalt at han ikke må se den før rådhuste når den engang ankommer til danmark.

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke holdt det helt hemmeligt, har spurgt ham sådan lidt henskudt: "Hvad synes du om denne?" når jeg har siddet og kigget.

Men har så slet ikke besluttet mig endnu, men har da en idé om hvad han kan lide og hvad han absolut ikke kan lide - og heldigvis er vi enige, det ved han bare ikke :rolleyes:

Redigeret af LeChrom
0

Del dette indlæg

Det er HELT op til dig, hvor meget manden må se.

Jeg viste intet til min mand (han fik at vide den var meget simpel, men det var også det) Men jeg har også en veninde, hvor manden var med ude at prøve kjoler - de havde den holdning, at nu når de skulle bruge så mange penge på det, så ville de være sikre på de begge rigtig godt kunne lide den.

Så - du bestemmer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg kommer an paa din egen mavefornemmelse - dernaest om han overhovedet vil se den foer. Min HTB vil saa absolut ikke vide af at der findes en kjole i verden, som jeg kommer gaaende op ad kirkegulvet i :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Det synes jeg kommer an paa din egen mavefornemmelse - dernaest om han overhovedet vil se den foer. Min HTB vil saa absolut ikke vide af at der findes en kjole i verden, som jeg kommer gaaende op ad kirkegulvet i :rolleyes:

Enig. Min man ville heller ikke vide noget ang kjolen overhovedet, og han sagde faktisk til mig et par gange at jeg skulle passe på med overhovedet at tale om det, for han fik meget hurtigt billeder i hovedet og ville gerne overraskes fuldstændigt i kirken.

Jeg blev faktisk ret overrasket over dit spørgsmå, for jeg havde slet ikke tænkt tanken at manden skulle involveres i den proces, men derfor kan andre jo sagtens tænke anderledes. :)

Det eneste jeg tænker kunne være "farligt" ved at involvere manden, er risikoen for at man slet ikke falder for samme type kjoler. Forestiller mig at det er svært at købe en kjole man ikke tror at manden synes er helt i øjet, men også svært at gå på kompromis med egne kjoledrømme. :)

0

Del dette indlæg

Han har set den kjole min mor og mig har ladet os inspirere af når vi skal sy min, men han vil fx ikke se sløret. :rolleyes: Selvom jeg har lyst til at vise ham det. Han tager også med ud i bryllupsbutikker og ser mig i forskellige kjoler :) sys vi begge er hyggeligt og med til at bygge stemningen op til dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min HTB får ikke noget af vide overhovedet - og det vil han heller ikke. Jeg er ikke bange for om han ikke kan lide kjolen, jeg er sikker på at han ville synes jeg var smuk ligemeget hvad. Men når det er sagt, så er det min personlige holdning, og kan sagtens forstå at andre vælger at gøre det anderledes.

0

Del dette indlæg

Inden jeg købte min kjole, kiggede jeg som så mange andre billeder på nettet, og mine favoritter gemte jeg så på min computer og viste til h2b for at høre hans mening. Synes alligevel det var meget rart at få en idé om, hvad han syntes var flot :iloveyou: Men det har altså ingen indflydelse haft på mit valg af kjole! Der er jeg gået efter min egen mavefornemmelse, og jeg er sikker på, at han nok skal synes, jeg er den smukkeste brud i verden uanset hvad :balloons:

:) Så hvis du vil vise ham billeder, så synes jeg absolut, at du skal gøre det! Det er jo heller ikke sikkert, at du overhovedet ender i en af de kjoler, du har vist ham billeder af :bearhug:

PS. Min h2b vil IKKE se billeder af mig i andre brudekjoler jeg har prøvet! Han vil slet ikke se mig i en brudekjole før dagen... :thumbsupsmileyanim: Det er da lidt sødt :)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Jeg har også set et hav af kjoler på nettet. Har så gemt en masse forskellige og vist ham dem for at pejle mig ind på hans smag.

-og ud fra det kunne jeg se at han gerne ser mig i slæb, og strut, helst med bar nakke og skuldre (som han siger er de smukkeste han nogensinde har set :) ), gerne i en rigtig prinsesse kjole, og at han ikke var meget for de moderne kjoler.

-dette udledt af hans reaktioner og lidt spørgsmål.

Den egentlige selektion har han ikke været med i og det er nok også sådan det skal være.

Det har da påvirket min process, fordi hans spejling af mig, har været meget værdifuld for mig. Jeg har prøvet alle mulige former og stilarter indenfor det jeg kan lidt, og med hans "drømme" i mente fandt jeg KJOLEN som får det bedste frem i mig. Både det fysiske og min sjæl.

-og han havde ret i hans betragtninger. Jeg er også en lille prinsesse ;-)

Jeg har på ingen måde indgået kompromis med mig selv og hvad jeg syntes er flot, ikke andet end at man jo har en forestilling om hvad der klæder en og hvad der ikke gør. Jeg er heldig i den forstand at mange kjoler var rigtig flotte på mig, men det gjorde det svært at finde følelsen.

I sidste ende er det jo nok den, som diktere kjolevalget og bestemmer for os. Hverken gom, svigermor, mor, eller egne forestillinger.

-sammen med budgettet selvfølgelig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Valget af kjole og slør var helt og aldeles mit.... og så lige en lille bemærkning fra min mor :thumbsupsmileyanim: Manden så den først i kirken. Undertøj, smukker og strømpebånd var også lukket land for ham. Til gengæld så han mine sko (var selv med til at vælge dem, da de blev købt på Ebay og han har Paypalkonto :) )og min taske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik hr mand til at kommentere på en masse kjoler i et blad - heldigvis havde vi rimelig meget samme smag. Jeg sagde dog ikke hvad jeg skulle have på :17: havde vi ikke haft samme smag, havde jeg dog ikke ændret mit valg

0

Del dette indlæg

Jeg havde min kæreste med ude at prøve kjoler i England, han tog også et par billeder for mig.

Jeg har ikke noget at skjule, for vi skal alene til Vegas og så kommer han jo alligevel til at skulle hjælpe mig med at få skidtet på.

Det har også været rart for mig at vise ham billeder, for jeg har en idé om hvad han godt kan lide.

Han ved også at der absolut ikke kommer slæb på, for det kan jeg ikke lide.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer