cillesl

C&M Drømmebryllup 5. maj 2012 - billede fra dagen

261 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes den er mega sød, den lille blondebolero :loveboard: Hvor er den fra?

Armbåndet er jeg også vild med - og synes cmtoft (som sædvanlig :wink: ) har ret :super:

Jeg har fundet billedet af denne blondebolero på denne hjemmeside: http://www.weddingdressesideas.com/2010/07/13/lace-wedding-dress-3/

Har bare googlede mig frem til billedet for at få lidt inspiration, så har ikke været inde på selve hjemmesiden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg hjemme fra en super weekend i Hamborg. Puha det var hårdt at tale tysk igen i hele to dage.

Vi var inde i en brudebutik og kigge og fik tov til at prøve 2 kjoler :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg troede kjolerne var fra Pronovias så jeg let kunne finde dem på nettet, men nej kan ikke finde dem ØV!

Det var to kjoler i det prinsessesnit (stram i taljen, stort skørt). Den ene var med perler og sten og den anden med blonde. Var mest vild med den med blonderne, men det havde sådan en skråt snit forneden hvor et tylskørt med blonder "kiggede ud". Det var jeg ikke så vild med.

Fik også prøvet et langt slør til og det passede bare super godt til, så skal i hvert fald have slør!

Men selvfølgelig måtte vi ikke tage billeder, men følte mig super godt i begge kjoler selvom de ikke var den rigtige, så skal i hvert fald fortsætte jagten på min store prinsesse drøm!

Dejlig weekend. Ligger nu med ømme fødder på sofaen (med BK på comp) efter at vade Hamborg tynd.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kommer nok også til at følge din planlægning herinde, da vi skal giftes samme dag!

Super lækre sko!! Super flotte kager! Og pæn kjole :D

Altid rart med en dato søster. Har du også en planlægningstråd?

0

Del dette indlæg

Kommer nok også til at følge din planlægning herinde, da vi skal giftes samme dag!

Super lækre sko!! Super flotte kager! Og pæn kjole :D

Altid rart med en dato søster. Har du også en planlægningstråd?

Nej har jeg ikke fået lavet mig endnu. Meeen den kommer nok snart! Skal ud og prøve kjoler i morgen så der skal (forhåbentlig) tages en masse billeder jeg kan dele med mine zilla-søstre :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder ynkelig på sofaen i dag. Klemte 2 fingre i en dør fredag aften og brugte fredag nat på bispebjerg skadestue ( 7 TIMER!. Har brækket min venstre pegefinger.

Så sidder jeg foran computeren og kigger på bryllupsting...

Fik lige samlet lidt inspiration til kjolen. Diskuterer meget med mig selv om hvornår jeg skal prøve kjoler. for vil jo gerne igang, men på den anden side kommer alle de nye 2012 kjoler løbende den næste ½ år. Hvornår er det så bedst for verdens mest kræsne brud?

Prøv bare i 5 min kun at bruge højre hånd til mus og tastetur til computeren, det er pisse irriterende. Glæder mig ikke til 1-2 uges 1 finger style specialeskrivning.

post-46589-0-82781000-1308511350.jpg

0

Del dette indlæg

Flotte kjoler!

Altså jeg synes aldrig det er for tidligt at kigge kjoler! slet ikke hvis man er kræsen!

Jeg ville dog nok vente med at købe til jeg er 100 på at det er DEN og at jeg ikke ændre form inden (bestiller nok først når vi nærmer os noget mere og de nye kollektioner er kommet :thumbsupsmileyanim: )

Avs aavs med fingeren, har ondt af dig, for kan da ikke leve med at skulle skrive på computer med kun 1 hånd!

PS: Der er kommet tråd ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal mit speciale afleveres på mandag og så blir der mere til til bryllupsplanlægning. Yeah!!!

Så begynder kjolejagten om 9 dage...

Jeg har bestilt tid hos:

Lilly d. 15/8

Nicolai d. 22/8

Askepot og Valentino d. 9/9

Skal nok også i Panaoytis samme weekend som Askepot og Valentino nu jeg er i Jylland.

Hvis drømmekjolen ikke er fundet skal vi også i CHP bridal og House of brides.

Heldigvis står veninderne i kø for at komme med ud og se mig prøve kjoler, så har et helt team af to veninder, min mor og søster. De skal dog ikke alle med hver gang...

0

Del dette indlæg

Så tænkte jeg lige at jeg var i god tid til at finde et stropløs BH til at prøve kjoler på mandag MEN det var jeg ikke. Var inde i alle undertøjsbutikker på støget og fandt kun en som selvfølgelig ikke var hjemme i hvid i min størrelse. Kunne godt finde andre men vil ikke gi over 500 kr for en BH når jeg nok vil have en ny en til brylluppet og kan jo godt nå at skifte størrelse på 9 måneder.

Nå så nu har min mor købt BH'en i Kolding og min kære H2B tager den med til købehavn da han heldigvis skal til Kolding i weekenden... Sikke meget besvær for en BH.

Nå, men nu jeg skal ud at prøve brudekjoler har jeg så tænkt på det hele?

stropløs BH

Hipsters el lign (når man nu skal have en dame til at hjælpe med at få kjoler af og på)

Kamera

Sætte håret op (lidt som tænkt til brylluppet)

Have gode veninder og søster med

0

Del dette indlæg

Nu er det jo træls at skrive det oven på alt besværet, men under mange af kjolerne skal/kan man faktisk ikke have BH på, fordi de er syet så de selv støtter og gør det ud for BH :wink:

Men på den anden side går man aldrig fejl med et stykke lækkert undertøj til en særlig lejlighed :b223::toot:

0

Del dette indlæg

Det gør ikke noget, har faktisk selv tænkt på det.

Den var heldigvis ikke så dyr og jeg manglede en stropløs BH alligevel. Synes bare ikke jeg vil prøve kjoler uden BH og synes det ville træls at have en med stropper på til at prøve kjoler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og så lige billede cup cakes...

Jeg har også lavet bryllupskage hvor hindbær fyld blev noget tyndt....meget vigtigt at presse alt væske ud af hindbærene.....plus fløden skal piskes meget hårdt.....det var det råd jeg fik af Mette Holm :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Havde tænkt at jeg selvfølgelig skulle have en stropløs kjole, men nu er jeg blevet i tvivl.

Synes også en blodoverdel ala prinsesse Maries bare med bitte små ærmer (eller uden)kunne være flot med slor med matchende blonde... Hmm... skal vist snart ud og få prøvet nogle kjoler.

Skulle egentlig have prøvet brudekjoler i Hamborg på lørddag sammen med min veninde som jeg skal besøge dernede. Det var en butik der har bl.a. kjoler fra Mori Lee som jeg synes er meget flotte, men vi var desværre for sent ude til at få en tid. Vi må gerne komme og kigge på kjolerne og se om der evt er et afbud.

Lidt inspirations billerder af overdel. Har stadigvæk et stort brusende skørt i flere lag i tankerne.

Fantastisk kjole med det brune bælte....hvor er den dog fra ?? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak...

Jeg har fundet billedet af kjolen med det brune bælte på denne hjemmesiden nævnt i #54 Har bare googlede mig til billedet og kender ikke hjemmesiden. Men kan ikke finde billedet igen og synes ikke linket virker. ØV!

Jeg har prøvet at lave noget nyt hindbærfyld med en opskrift fra en af Mette Blomsterbergs kogebøger, som blev rigtig godt, der er dog også husblast i.

Redigeret af cillesl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg været i Lilly på Strøget og prøve brudekjoler. Fik bare så super god service derinde. Hende der hjalp mig havde super god forståelse for hvad der klædte en og hvad man gerne ville have. Og så måtte man tage alle de billeder man vil... Her kommer et par billeder.

Jeg undskylder på forhånd for at jeg altså ikke er særlig fotogen.

Kjole 4 er et nummer for stor hvilket kan ses på at den

post-46589-0-46680900-1313439685.jpg

post-46589-0-35390700-1313439828.jpg

post-46589-0-20094600-1313439835.jpg

post-46589-0-29733600-1313439844.jpg

Redigeret af cillesl
0

Del dette indlæg

Ja, det har jeg men tror ikke det er drømmekjolen.

I kjole nummer 3, synes jeg at jeg få store hofter, så den pasform er droppet.

Kjole nummer 2 er helt krid hvid hvilken jeg ikke synes om og så er jeg ikke så vild med det skrå stykke stof på underdelen.

PÅ kjole nummer 4 er jeg helt vild med tylskørtet og slæbet, men ville nok gerne have at tylskørtet start noget længere oppe.

Så favoritten er nummer 1, men jagten forstætter i Nicolai på mandag.

post-46589-0-85178600-1313441121.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer