cillesl

C&M Drømmebryllup 5. maj 2012 - billede fra dagen

261 indlæg i dette emne

Annonce ♥

SÅ blev jeg endelig færdig med studiet! Så kan der bruges mere tid på BK Hihi...

Fik da os lige en sort octopus taske af H2B. Nice....

Stort tillykke!!!

Har du billede af tasken?

Hvad skal du så nu udover BK?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weee... Så har jeg købt min kjole... Den er så fantastisk. Den er købt i Askepot og Valentino i Tønder. Jeg var både i den og Panaoytis og kan varmt anbefale begge stæder. Fik bare den bedste betjening begge steder.

Selve kjolen må I vente med at se, men i kan se nogle af de andre....

post-46589-0-16273300-1315843816.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super tråd.. Kan se vi også skal giftes samme dag.. :loveshower:

Lige et spørgsmål til monogram.. Du skriver du har bestilt et stempel.. Hvor har du gjort det henne? Synes jeg har ledt og ledt og kan ikke finde nogen steder.. :(

Super flotte kjoler du har prøvet.. Er især vild med den første.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Lige et spørgsmål til monogram.. Du skriver du har bestilt et stempel.. Hvor har du gjort det henne? Synes jeg har ledt og ledt og kan ikke finde nogen steder.. :(

Super flotte kjoler du har prøvet.. Er især vild med den første.. :thumbsupsmileyanim:

Du kan bestille stempel (du kan selv designe dem) på vistaprint.dk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEE... Kunne endelig hente min kjole (festkjole til bl.a. et kobberbryllup jeg skal til) på posthuset, med told kommer den til at koste (670 kr tror jeg)

Den passer faktisk rigtigt godt selvom jeg bare har bestilt en US 10 (eller 12).

Synes den er meget godt syet.

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

post-46589-0-73505100-1315933637.jpg

Redigeret af cillesl
0

Del dette indlæg

KJOLE SNEAK PEEK!!!

Kun i kort periode

Her er så drømmekjolen :loveshower::loveshower::loveshower:

Vi sige at den første med det sorte bælte var en meget hård konkurrent, men den anden er lidt mere klassisk (og så er der 7-8000 kr i prisforkskel, hvilket man jo ikke kan undgå at tænke over)

Ved ikke endnu hvilket bælte og slør det bliver

*BILLEDE SLETTET*

Redigeret af cillesl
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

WoW - den første er super smuk! :cheerleader3:

På billede nummer 2 ligner du liiiidt en gnaven zilla! :griner:-:cowsleep:

Spændende hvad for en kjole du har købt! :) Men det ser ud til du har prøvet lidt af hvert.. Og har jo en super flot figur, så KJOLEN sidder nok ligeså fantastisk på dig! :)

HAHA... ja jeg gør, :sm:men det er nok fordi jeg synes jeg ser 2 kjolestørrelser tykkere på i den i forhold til den jeg har valgt. Det er sjovt når jeg kigger på alle mine billeder så smiler jeg meget mere eller i det hele taget, når jeg har den rigtige på....

0

Del dette indlæg

Du kan bestille stempel (du kan selv designe dem) på vistaprint.dk :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt mit på http://www.simonstamp.com/. Det fungerede super fint og er super billigt (blev ikke fanget i tolden), man skal nok bare ikke vælge noget med for mange detaljer - har fundet siden via miss Lena's blog.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer