egegaard

indbydelser - skabeloner mv.

18 indlæg i dette emne

Kære Zillaer,

for tid tilbage mener jeg at have set at AmalieAmalie lavede nogle flotte indbydelser, jeg kan bare ikke finde dem.

Jeg synes jeg mangler lidt inspiration til indbydelserne - også alligevel ikke, har en ide om hvad jeg gerne vil have, og skal se og i gang. Jeg selv vil gerne have en indbydelse med lommer, og der skal et bånd om selve indbydelsen. Er der nogle der ligger inde med en skabelon til indbydelse med lommer?

Hvad er jeres indbydelser løbet op i omkostningsmæssigt?

Vil i vise mig jeres fantastiske indbydelse, og kreative evner!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver nok aldrig traet af at vise mine frem. De er ikke med lommer, men der er baand omkring :thumbsupsmileyanim:

Der er lavet 80 af slagsen og det loeb vel op i 600 uden porto. Heraf 300 kroner til kuverter, fordi jeg gerne ville have kuverter af haandgjort papir. Ellers kan det nok goeres lidt billigere endnu.

post-46023-1297242486.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg bliver nok aldrig traet af at vise mine frem. De er ikke med lommer, men der er baand omkring :thumbsupsmileyanim:

Der er lavet 80 af slagsen og det loeb vel op i 600 uden porto. Heraf 300 kroner til kuverter, fordi jeg gerne ville have kuverter af haandgjort papir. Ellers kan det nok goeres lidt billigere endnu.

De er godt nok fine, kan godt forstå du er stolt af dem - 80 det var lige godt mange.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne vise vores frem :thumbsupsmileyanim:

post-42673-1297277815.jpg post-42673-1297277840.jpg

De er godt nok heller ikke med lommer, men skulle man have lyst, kan man sagtens lave al tekst på løse kort som kan lægges ind i den.

Skabelonen kan ikke lægges herind, men send en PM hvis det er :loveboard:

Jeg er ikke helt sikker på prisen, men vil gætte på omkring 200 kr. for 45 invitationer - jeg var heldig at finde noget rigtig lækkert karton på tilbud til 10 kr. pakken frem for de 40 kr. det normalt ville koste :) de fleste blev uddelt i hånden så der var ingen udgifter til kuverter og porto

Redigeret af Chaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores ser sådan her ud:

Invitation_overview.pdf

Er lavet på kraftigt papir med struktur fra Panduro Hobby (ville helst have haft noget fra Bog og Idé egentlig...) og matchende kuverter vedlagt frankeret svarkort. Jeg købte 60 ark papir og 30 kuverter og det blev vist ca. 350 kr. Jeg har selv målt en prototype ud og så sat den op i Adobe InDesign.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne lige flashe vores igen - vores helt eget design helt fra bunden...

Synes selv de er blevet rigtig fine.. :bearhug:

hvor er de flotte.

Hvordan fik du printet jeres monogram på forsiden?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer