Den høje brud

Marianne og Peter

61 indlæg i dette emne

Planlægning af vores bryllup

Vi, Marianne 29 år fra Silkeborg og Peter 28 år fra Frederikshavn skal giftes den 11. juni 2011 i Hørby Kirke, Sæby.

Sammen har vi en søn fra 13. okt. 2010 :loveboard:

Vi bor på en lille gård med en masse dyr, bl.a. heste, hund, geder, høns, gæs :rolleyes:

Festen skal vi holde i mine svigerforældres have i Frederikshavn med udsigt til havet :heart:

Der vil løbende komme info på siden efterhånden som vi får styr på tingene :biggrin:

Jeg har bestilt kjoler i Kina, ja der står kjolER :rolleyes:

Jeg kunne ikke bestemme mig så det blev til 3 stk.

Kjole nr. 1

Kjole nr. 2

Kjole nr. 3

:toot::super::toot::super::toot:

Mine kjoler ankom den 17.marts og de er meget flotte. Jeg fik prøvet dem alle tre og faldt pladask for kjole nr. 3

Den er utrolig blød og let. Stoffet er meget lækkert og den er fint lavet. Jeg må sige at jeg er yderst tilfreds !

Jeg har lagt billeder ind af alle tre kjoler...

Invitationer

Redigeret af Den høje brud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

MetteHolm: det var jeg ikke enagng klar over, synes bare de var fine :-) Er alle tre kopi af samme designer, det var da pudsigt efter jeg har kigget flere hundrede kjoler igennem...

nej jeg ved ikke om alle er samme designer, men tror de sidste 2 er, det ligner i hvert fald den model og baggrund de plejer at bruge :)

0

Del dette indlæg

Et lidt forsinket velkommen til :balloons:

Det lyder vildt spændende med de kjoler! Hvordan faldt tanken lige på at bestille fra Kina?

Ville aldrig selv vide, hvordan jeg skulle gribe det an, men kan da forestille mig der er nogle økonomiske fordele i det? :)

0

Del dette indlæg

Ditte : tak for det.

Jeg bestilte mine kjoler i Kina fordi der kunne jeg få dem efter mål uden at blive ruineret. Er 188 cm så det er ikke alle kjoler der fungerer, den bedste jeg fandt i DK skulle alligevel rettes til (i Kina) og endte i 12.000 kr.

Dem jeg købte i Kina koster mellem 800 og 1600 kr. så der er en del sparet hvis den passer og hvis ikke kan den vel rettes til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer