metteholm

Dans og drinks eller ???

17 indlæg i dette emne

Hmm er lidt i tvivl og trænger til ideer!

Skal have et punkt på aftenens program der beskriver det der skal ske efter maden, altså der hvor djen kommer og spiller og der er fri bar med drinks og øl osv... det må gerne være et kort punkt ligesom de andre "Middag", "kaffe i tilhørende stuer", "brudevals" og "natmad"...

har overvejet:

- Dans og drinks (men vil gerne gøre opmærksom på der kommer en DJ...)

- Drinks og dans med DJ (lyder som om man skal danse med DJen)

- DJ spiller op til dans og fri bar (men så lyder det som og DJen spiller op til fri bar?!? - kan heller ikke helt lide ordet fri bar, selvom det er det det er..)

iiih nogen ideer...?? det behøver slet ikke indeholde ordenen dans og drinks, det var bare lige det min hjerne kunne....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med at skrive noget med:

"Dansegulvet og baren åbnes"

"Festen sættes i gang. - DJ'en sørger for musikken og bartenderne for drinksene." - eller er det for langt?

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er lidt i tvivl og trænger til ideer!

Skal have et punkt på aftenens program der beskriver det der skal ske efter maden, altså der hvor djen kommer og spiller og der er fri bar med drinks og øl osv... det må gerne være et kort punkt ligesom de andre "Middag", "kaffe i tilhørende stuer", "brudevals" og "natmad"...

har overvejet:

- Dans og drinks (men vil gerne gøre opmærksom på der kommer en DJ...)

- Drinks og dans med DJ (lyder som om man skal danse med DJen)- DJ spiller op til dans og fri bar (men så lyder det som og DJen spiller op til fri bar?!? - kan heller ikke helt lide ordet fri bar, selvom det er det det er..)

iiih nogen ideer...?? det behøver slet ikke indeholde ordenen dans og drinks, det var bare lige det min hjerne kunne....

-HAHA- Hvor er det sjovt -HAHA--HAHA--HAHA--HAHA--HAHA- Det kunne da godt være at der var nogen der havde lyst til en lille svingom med DJ'en -HAHA-

0

Del dette indlæg

Der er vel slet ikke så meget grund til at omtale DJ'en specifikt. Det er jo forhåbentlig ikke sådan at at han kommer "bragende ind" med sit gear og stiller op mens festen er i gang (medmindre vi taler om et andet lokale). Dvs.folk vil jo kunne se at der er stillet op når de kommer. Man kunne måske bare skrive brudevals, dans og kulørte drinks

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det er ligemeget at nævne dj. Man skriver jo heller ikke om middagen er fra en kok, dinner-transportable eller hjemmelavet. Set udfra det budskab der er vigtigt for modtager, bør I kun skrive dans og drinks eller noget i den stil.

Der kom lige reklame/pr/marketing personen op i mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er vel slet ikke så meget grund til at omtale DJ'en specifikt. Det er jo forhåbentlig ikke sådan at at han kommer "bragende ind" med sit gear og stiller op mens festen er i gang (medmindre vi taler om et andet lokale). Dvs.folk vil jo kunne se at der er stillet op når de kommer. Man kunne måske bare skrive brudevals, dans og kulørte drinks

hehe jo han kommer faktisk nok bragende med sit gear lige efter middagen da det ikke skal stå fremme under selve middagen whistling.gif

Grunden til jeg egentlig bare gerne ville have der skulle stå dj var at så ved folk hvad de kan forvente.. ikke noget live band men heller ikke nogen jukeboks...

men vælger 2 da det skal stå på programmet både før og efter natmaden. Før natmaden hedder punktet: Dansegulvet og baren åbnes" og efter natmaden hedder punktet Mere Dj, dans og drinks (mest fordi at der er 3 d'er i træk og det synes min platte humor er godt) tak for hjælpen!

0

Del dette indlæg

Okey - Så må vi da håbe at tidsplanen holder så I ikke fortsat sidder og spiser kl. 23.30 lige op til brudevalsen. :thumbsupsmileyanim:

De 3 D'ere er ikke så dum. DDD: Dans, DJ og Drinks. Efter natmaden: Mere DDD. :thumbsupsmileyanim:

jamen regner med at vi skal spise helt op til brudevalsenb :thumbsupsmileyanim:

aftenens program:

middag

kaffe i tilhørende stuer ( vi er nøst til at få klemt kaffen ind her da middagslokalet skal rydes til dans...)

brudevals

dansegulvet og baren åbnes

natmad

mere Dj, dans og drinks

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer