Nordskov

HJÆLP!!!

19 indlæg i dette emne

Vi skal til tyskland imorgen og hente øl/vand og vin....

så kommer vi til at snakke om hvad vi skal servere til kaffen efter maden... - Vi spiser bryllupskage om eftermiddagen....

Skal der bare være lidt god chokolade eller hvad???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal til tyskland imorgen og hente øl/vand og vin....

så kommer vi til at snakke om hvad vi skal servere til kaffen efter maden... - Vi spiser bryllupskage om eftermiddagen....

Skal der bare være lidt god chokolade eller hvad???

Ku du ikke smide et link til din planlægnings træd? vil da gerne følge lidt mere med:P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores feststed foreslog kransekage til kaffen, men det har vi ikke lyst til. Det er sgu nok lidt for gammelt til os. Hehe.

I steder står vi selv for tilbehøret til kaffen, så det bliver en god blandig af vores yndlings slik og chokolader. :)

0

Del dette indlæg

Min morfar var bager og kunne lave en god kransekage, som jeg har taget til mig og elsker at lave, saa jeg ville jo helt klart servere kransekage, og jeg vil saagar muligvis lave den til vores aperitivo efter vielsen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi spiser bryllupskage til receptionen, her vil der også være chips, slik og frugt.

Efter maden, som er buffet, kommer der igen chips, slik, chokolade og frugt frem. Og the og kaffe selvfølgelig.

Vi springer desserten over, da vi tænker at folk har fået nok sødt da de spiste bryllupskage. Det er jo de samme mennesker, der skal spise hele dagen. Tror måske også at der noget tilbage af kagen og så kan de jo spise det.

Vi holder det som en stor sommerfest i haven og derfor synes vi ikke det gør noget, at man kan spise "restekage"

0

Del dette indlæg

Vi spiser bryllupskage til receptionen, her vil der også være chips, slik og frugt.

Efter maden, som er buffet, kommer der igen chips, slik, chokolade og frugt frem. Og the og kaffe selvfølgelig.

Vi springer desserten over, da vi tænker at folk har fået nok sødt da de spiste bryllupskage. Det er jo de samme mennesker, der skal spise hele dagen. Tror måske også at der noget tilbage af kagen og så kan de jo spise det.

Vi holder det som en stor sommerfest i haven og derfor synes vi ikke det gør noget, at man kan spise "restekage"

Vi har også snakket om at droppe desserten - men har været lidt i tvivl så fedt at se at det ikke kun er os der har fået den ide :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer