Line L

Jysk Diner

11 indlæg i dette emne

vi overvejer kraftigt at bestille vores bryllups mad fra catering firmaet Jysk Diner.... deres priser er fornuftige og maden lyder til at være super lækker.... vi vil gerne have anrettet forret og dessert, men buffet til hovedret.... er der nogen herinde som har prøvet Jysk Diner, og hvilke erfaringer har i med dem..????

på forhånd tak.... :thumbsupsmileyanim:

link:

http://www.jysk-diner.dk/index.php?gclid=CIvtkIf516cCFYob4QodeU9G9w

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt jysk diner til begge vores barnedåbe, det er fin mad og der er masser af det. Personligt synes jeg dog at det er for jævn mad til et bryllup plus at den brune sovs vi fik smagte af boullion og det kunne stort set ikke lade sig gøre at give den en smag trods rødvin mm

men alt andet har været godt

0

Del dette indlæg

Vi har på arbejde fået til en julefrokost(2009), og det var under al kritik.

Der var ikke nok mad, og flere af de lune retter var simpelthen ikke kogt/stegt færdig hjemmefra. Der var til gengæld rigeligt tilbehør.

Men altså - helt ringe kvalitet selvom prisen tages i betragtning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at jeg iøvrigt har noget at have det i :rolleyes: bortset fra hvad folk herinde tidligere har sagt så er min fornemmelse at det nok kan sammenlignes med Kokken & Jomfruen. Ovenstående indlæg peger også i den retning. Kvaliteten kan være meget forskellig fra gang til gang men generelt er det "jævn" mad hvor nogle måske nok godt vil et eller to gear højere op og betale det ekstra når vi taler om bryllupsfester. for man får uden tvivl meget for pengene og folk går heller ikke sultne fra bordet.

0

Del dette indlæg

hmm, det er åbenbart meget forskelligt hvad folk har af erfaringer, både godt og skidt.... og det med at gå et elstra gear op når der er tale om bryllupsmad, det er der altså bare ikke penge til.... vores mad budget er sat til 8000 og er allerede forhøjet et par gange.... med jysk diner kan vi fint holde os indenfor dette, men den finere bryllups mad bliver det ikke til.... desuden kan begge vore familier godt lide god solid mad, så jeg tror ikke at fin gourmet mad er noget man vil savne.... eller forvente.... men jeg tager da kritikken til mig og vil helt sikkert genoverveje jysk diner, for jeg har da ikke lyst til at servere dårlig mad til vores bryllup.... hvis nogen af jer har god erfaring med et andet sted, indenfor samme prisklasse, så sig endelig til.... dvs. ca. 134 kr pr kuvert, uden natmad.... :)

0

Del dette indlæg

hmm, det er åbenbart meget forskelligt hvad folk har af erfaringer, både godt og skidt.... og det med at gå et elstra gear op når der er tale om bryllupsmad, det er der altså bare ikke penge til.... vores mad budget er sat til 8000 og er allerede forhøjet et par gange.... med jysk diner kan vi fint holde os indenfor dette, men den finere bryllups mad bliver det ikke til.... desuden kan begge vore familier godt lide god solid mad, så jeg tror ikke at fin gourmet mad er noget man vil savne.... eller forvente.... men jeg tager da kritikken til mig og vil helt sikkert genoverveje jysk diner, for jeg har da ikke lyst til at servere dårlig mad til vores bryllup.... hvis nogen af jer har god erfaring med et andet sted, indenfor samme prisklasse, så sig endelig til.... dvs. ca. 134 kr pr kuvert, uden natmad.... :)

Altså det billigeste ville vel være hvis du kendte nogen som kunne stå i køkkenet og ville lave maden. Ville jo så self ikke blive noget gourmet mad, men lyder jo heller ikke til at være hvad i ønsker.

Så f.eks. Rabatten med et budgetbryllup, hvor de viser en menu man kan lave selv :)

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2007/0320112619.htm

Du kan jo evt. se udsendelsen og se om den ikke inspirere dig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmmm... vi har fundet en rigtig kok, han laver den lækreste mad 2 retter (forret samt en buffet til hovedret med lækkert tilbehør og rigeligt af det) til 120 kr pr kuvert, med den pris overvejer jeg slet ikke at servere hverken kokken og jomfruen og jysk dinner til mit bryllup :rolleyes:

Jysk dinner og kokken og jomfruen svinger alt for meget i kvalitet (den smule der er ) til en julefrokost eller lign ville jeg godt kunne finde på at bestille derfra.

0

Del dette indlæg

Jeg har også overvejet dem men er endt med at bestille gris fra 7sten gammel bageri. Dem har vi fået mad fra før og det er godt og billigt. Vi bestiller også natmad der og så laver jeg selv tunmousse til forret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer