Oneword

calligraphen.dk

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej, jeg fik nogle prøver og jo de var okay... men det var svært fordi mine øjene kunne ik komme væk fra det billige stempel de havde smækket på... syntes det ødelagde indtrykket.

Jeg syntes faktisk de er ret dyre... men at lave dem selv tager tid.

Ellers har vistaprint os nogle flotte og du kan selv sætte billed ind, vi brugte dem til vores STD kort.

Pøj med det :)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey girls!

Er der nogle af jer der har erfaring med calligraphen.dk?

Jeg overvejer at lave mine indbydelser, bordkort etc. selv.. Men det ser ret billigt og fint ud på hjemmesiden...

Nogle der vil dele erfaring? =)

Vi har bestilt, købt og modtaget følgende varer hos dem til fuld tilfredshed: Servietter med skrift, indbydelser, bordhæfter og toastmaster klokke. Så kun meget positivt at sige herfra.

0

Del dette indlæg

Personligt syns jeg det er en ret dyr løsning.. Overvejede deres personlige servietter, men når man skulle bestille blev der ved med at løbe omkostninger oveni.. Så er en god ide at være opmærksom på, at den opgivne pris næppe er totalprisen..

0

Del dette indlæg

Ja måske en lidt dyr løsning i forhold til at lave dem selv, men da jeg ikke er den mest kreative, har jeg valgt at betale mig fra det, så spare jeg da tiden, men det koster jo så også. Det er vel et prioriterings spørgsmål man skal gøre op med sig selv. VI havde også tjekket ebay mht. servietter, hvilket var en del billigere, men da vi alligevel skulle bestille hos calligraphen, gik det mere eller mindre op med fragt osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske den eneste her der har word på min pc ??? Hvorfor ikke, hvis man har word, lave dem selv. Så er man da sikker på de bliver som man vil have dem og man kan selv sætte ting og billeder på. Man skal bare være lidt kreativ. :sm:

Download openoffice fra Microsoft det er gratis og der er word i, så hut jeg visker:)

0

Del dette indlæg

Måske den eneste her der har word på min pc ??? Hvorfor ikke, hvis man har word, lave dem selv. Så er man da sikker på de bliver som man vil have dem og man kan selv sætte ting og billeder på. Man skal bare være lidt kreativ. :sm:

Download openoffice fra Microsoft det er gratis og der er word i, så hut jeg visker:)

Praecis - jeg har kun OpenOffice og lavet vores invitationer i deres "word"-udgave. Det er bare gaaet uden problemer - og programmet er helt gratis :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej, jeg fik nogle prøver og jo de var okay... men det var svært fordi mine øjene kunne ik komme væk fra det billige stempel de havde smækket på... syntes det ødelagde indtrykket.

Jeg syntes faktisk de er ret dyre... men at lave dem selv tager tid.

Ellers har vistaprint os nogle flotte og du kan selv sætte billed ind, vi brugte dem til vores STD kort.

Pøj med det :)

:thumbsupsmileyanim:

Jeg synes nemlig også de er VILDT VILDT dyre, vi skulle kun have 17 invitationer og det ville blive omkring den lette sum er små 1000 kr. :o du skal lige huske de også tager penge for at skrive teksten (det troede jeg så var inkl. i prisen men nope) så jeg nægtede at give så mange penge for vores, så jeg lavede dem selv ;) hvilket blev rigtig godt :thumbsupsmileyanim:

plus de tager 70 kr i fragt. det løber hurtigt op :shooter: jeg var ved at falde ned af stolen..

Redigeret af N&B
0

Del dette indlæg

Vi har bestilt derinde fra, og har været fuld tilfreds med service, kommunikation og levering. Det er en lidt dyr løsning, men jeg indrømmer gerne, at jeg ik vil kunne stille mig selv tilfreds med egne løsninger, så derfor valgte jeg at bestille.

Jeg har tager billeder af vores invitationer m.m. Og de kommer ind i min planlægningstråd i aften eller i morgen. Kan desværre ik nå det lige nu, da jeg/vi er på vej ud af døren.

Skal dog lige sige, at jeg bestilte invitationer, bordkort, menukort, takkekort, bordkort holdere og gæstebog. Vi har fået lavet navne og dato på alt (undtagen bordkort og holdere dertil). Vi kom af med 2560,- alt i alt.

0

Del dette indlæg

Openoffice er ikke fra Microsoft, går på openoffice.dk og download det gratis. Er selv super glad for det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer