TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Et stort knus og et hjertelig tillykke på denne dejlige dag. Det har været en fornøjelse at følge dig og jeg ønsker det bedste for jeres fælles fremtid :)

Den drengede pige, der vil overraske flertallet med St vise en lidt romantisk piget side af sig selv - men stadig lidt rå.

Jeg er sikker på i får en vildt sjov fest ned gang i den

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen i går! :cheerleader3: Håber den blev præcis lige så fantastisk som du havde håbet.

Jeg har lige læst hele din planlægningstråd og har på skift siddet med tårer i øjnene og gåsehud af glæde på dine vegne - glæder mig så meget til at skulle rigtigt igang med planlægningen selv :loveshower:

Fantastisk læsning! Jeg ønsker dig alt det bedste i dit gifte liv :iloveyou:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære søde damer.. 1000 mange tak for alle de søde hilsner. Det var mer altså!!!

I skal nok få en beretning så snart je har en fridag og der er ro i huset (Tim er hjemme, og min far og hans kone er her også stadig), men I kan få et enkelt lille billede til at starte med fra efter vielsen. Man kan lige så tydeligt se risene i mit hår! :tunge:

post-44356-0-08918200-1312789440.jpg

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer