TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super flot kjole og den sidder jo perfekt paa dig :cheerleader3:

Du er altså super, super flot.... Du kan herfra jo både tøse den op - eller gøre den mere rå ;)

Skøn kjole - hvor er den fin! :cheerleader3:

Hvor er kjolen bare HELT perfekt til dig! Virkelig en smuk kjole. :-)

Neeeeeeiiiiiij, hvor sidder den smukt på dig, den kjole; du ligner en drømmeballerina - let, yndig og elegant :c166:

Du ser fantastisk ud! Skøn figur! Kjolen klæder dig virkelig. :)

Du er hamrende SMUK i din kjole - og WOW, for en flot figur *piiift* :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Iiiih smuk, smuk kjole!! Vild med snøreryggen! Har sådan lyst til at eje sådan en også :cheerleader3: Den sidder fantastisk på dig :thumbsupsmileyanim:

Nej, NU må i stoppe. Sidder og får helt røde kinder jo... :blush: 1000 1000 1000 tak for alle de søde ord! Er også helt VILD med den kjole. Havde aldrig regnet med at jeg skulle giftes i sådan en drøm, men som Elva før har sagt, så er der vist en prinsesse gemt i maven på os alle. :) Jeg tænker at lave en sort tylblomst ved venstre hofte med nogle lange sorte satinbånd ned ad skørtet, og så et par små tylblomster til håret. Hvor er I altså bare søde!!! :bearhug::kiss::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg slutter mig til koret: Du er SÅ flot i den kjole!!

:cheerleader3:

også tror jeg bare det bliver helt vildt godt med en tylblomst på den - der bliver jo ikke et øje tørt den 6. august :)

Redigeret af Chaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ kom der billeder af kjolen.. De er ret dårlige, de er taget med mobil, og skal nok få taget nogle bedre næste gang jeg prøver.

Ej skulle liiige se dig en gang til.. altså med den figur du har, så er det da bare det perfekte valg.. :balloons:

0

Del dette indlæg

Wow, du ser virkelig smuk ud! Godt valg! :thumbsupsmileyanim:

Super fin kjole, men jeg synes også en Miss-Lena er fantastisk. Glæder mig til at se hvordan du vil fikse den op.---------------------------------------------------------------5178921e1d4fb9c9.gif

Jeg slutter mig til koret: Du er SÅ flot i den kjole!! :cheerleader3: også tror jeg bare det bliver helt vildt godt med en tylblomst på den - der bliver jo ikke et øje tørt den 6. august :)

Den kjole klær dig super godt :) Så kan kun slutte mig til koret

Whau, hvor er den smuk til den. Den sidder bare rigtig godt :thumbsupsmileyanim:

Super smuk kjole du har fundet, du ser bare helt fantastisk ud :thumbsupsmileyanim::c166:

Jamen den sidder jo flot på dig , hvor er det sejt du sprang ud i sådan en prinsesse kjole :thumbsupsmileyanim: Gad vide hvad din htb siger til at se dig i den? :loveflag:

SÅ kom der billeder af kjolen.. De er ret dårlige, de er taget med mobil, og skal nok få taget nogle bedre næste gang jeg prøver.
Ej skulle liiige se dig en gang til.. altså med den figur du har, så er det da bare det perfekte valg.. :balloons:

1000 tak allesammen! Jeg er MEGET spændt på hvad Tim siger på dagen. Jeg har sat min stedmor på opgaven med tylblomster og bånd, og det kom VILDT bag på hende jeg havde valgt den type kjole. Jeg har næsten ALDRIG kjole på, og jeg har ingen prinsessedrømme normalt. Så jeg glæder mig MEGET til at høre hvad folk og selvfølgelig allemest Tim siger til det på dagen! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

Har brug for lidt hjælp her.. Eller råd.. Eller at få at vide at jeg skal tage mig sammen. Ved det ikke endnu. Og det gør I jo heller ikke før jeg fortæller hvorfor! :blush: Så here goes:

Min bekymring går lidt på at få folk til at respektere og ikke mindst acceptere at der er ting vi ikke vil/kan til både PA og bryllup. Jeg GIDER ikke klædes ud i et eller andet åndssvagt og sælge kys. Jeg ville hade hvert minut! Havde en lidt ja/nej frem og tilbage med min veninde den anden dag om hvorvidt min h2b skal vise boksershorts til brylluppet. Han ville bestemt ikke bryde sig om det (han er MEGET blufærdig), og tror faktisk at han lige meget hvor meget gæsterne råbte på det ville afvise det. Og det kan jo godt være en partypooper, så det ville da være federe hvis de slet ikke prøvede! Til en anden veninde gjorde jeg opmærksom på at jeg måske den dag ikke er i stand til at kravle op på stolen for at kysse når der bliver slået på glassene pga. min sclerose. Nogle dage er mine ben helt normale, nogle dage er det som at gå på kogt spaghetti. Jeg kan sagten både gå og stå (og jeg danser så dårligt i forvejen at det nok ingen forskel gør for bryllupsvalsen.. :tunge: ), men jeg vil ikke stå og svaje oppe på stolen i kæmpe kjole med faren for at tilte ned hvert sekund! Men nej, ikke i følge veninden, så skal jeg da bare holde godt fast. Især det sidste har jeg VIRKELIG et problem med. Jeg hader i forvejen at være syg og træt, jeg gider da ikke udstille det, og sygeliggøres yderligere!

Suk altså, det blev lidt langt. Er bare lidt ked af det her i dag! :boohoo:HUUG NEED COMFORTING! :wink:

Halløj :)

Kom lige forbi din tråd og ville lige fortælle dig at det sagtens kan lade sig gøre at undgå det med at stå på stolene.. som de andre siger, bare gør det helt klart fx. lige når I har sat jer til bords eller lign. nu har jeg fx. selv helt vildt højdeskræk og tanken om at skulle op på stole er virkelig rædselsfuld.. så til vores eget bryllup blev det sagt, lige da gæsterne havde sat sig til bords og noget af det første toastmasteren sagde.. og der var slet ingen problemer.. :) Når der blev slået på glassene rejste vi os bare almindeligt op og lavede fx. et ordentligt hollywood kys, eller tog en lakridssnøre frem og gjorde som lady og vagabonden, det var nu ret sjovt og underholdende for gæsterne.. :blush:

Det lyder som en super god ide!!! Det er jeg glad for at du lige skrev, tror også jeg vil finde på et eller andet andet vi kan gøre når der bliver slået på glassene. 1000 tak for tippet! :)

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ringene bestilt! Vi bestilte dem lørdag, og de kommer hjem uden indgravering i starten af maj (butikken graverer selv i dem, og så kan vi lige prøve dem, så vi er sikre på de passer). Jeg har postet et billede tidligere, men I får det lige igen. :) Var da lige ved at miste fingeren da jeg prøvede ringmål, havde selvfølgelig fået presset et nummer for lille på. Havde sgu nær aldrig fået det af igen, og min finger var helt rød og hævet resten af dagen. Tihi, fjols er man jo.... :thumbsupsmileyanim:

Og så vil jeg lige ønske jer alle en rigtig dejlig påske! :smilie_oster02: :smilie_oster05: :smilie_oster03:

post-44356-0-31516700-1303217991.jpg

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

Hej med dig biggrin.gifSikke en fin kjole du har fundet dig.Jeg er også oprindelig fra Nakskov, men er dog et par år yngre end dig. Hvilken skole gik du på?

Nej, hvor skægt, det er altså en lille verden ind i mellem. :thumbsupsmileyanim: Jeg gik på stenoskolen indtil 9. hvor jeg gik ud i 98, på byskolen i 10., og jeg blev student fra NG i 2003, og snuppede så lige 1årig HHX fra 04-05. :) Min søster er nogenlunde jævnaldrende med dig, Henriette Hansen og gik på møllemarksskolen? Ved ikke om det siger dig noget. :)

Ja Danmark er nogen gang meget lille :rolleyes:

Jeg gik på Horslunde Realskole til og med 9. kl. Derefter tog jeg grundforløb på I & H indefor jord til bord (bord delen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sø har jeg igen brug for råd og vejledning...

Jeg har en total super yndlings kærlighedssang som hedder "Into my arms" af en af mine total super yndlings kunstnere som hedder Nick Cave. Jeg vil virkelig gerne gå op til min udkårne til tonerne af denne sang, og præsten har sagt god for det. Dog er jeg bekymret for om den måske er for lang? Det er et meget kort kirkegulv, men så kan vi vel bare sidde og nyde tonerne når jeg er nået op? Hvad synes I?

0

Del dette indlæg

Jeg synes bestemt ikke, det gør noget, at man sidder og hører den færdigt, når du er nået op til alteret :thumbsupsmileyanim:

Du soger bare det altid det helt rigtige!!! :thumbsupsmileyanim: Elsker den sang, og den skal bare være med!!!

Og så lige til en anden nyhed med masser af glad på; Jeg har fået job!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det er et 4 måneders vikariat på nyreafdelingen her i Holbæk, og jeg er bare SÅ GLAD!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer