TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 posts in this topic

Sikke mange der begynder at tvivle på deres kjolevalg. Kan se du har valgt en kort model og jeg må da indrømme at jeg slev aldrig ville overveje en kort den dag. Der skal en stor lækker prinsesse sag på :thumbsupsmileyanim: Så synes helt klart at hvis du tvivler på om den er lidt for lidt, så ud og prøve de store skrud. Det er jo den ene dag i dit liv hvor du har lov at flippe lidt ud.

Og måske kunne det være sjovt at overraske alle gæsterne, hvis de ikke forventer at se dig i en stor kjole.

Jeg har da også set mange flotte kjoler herinde og tænkt om der var noget der var endnu bedre :rolleyes: Men jeg må hellere stoppe her, har fundet en stor flot kjole og bruge mange penge.. :)

Men er du i tvivl så synes jeg da klart du skal ud og prøve :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Sikke mange der begynder at tvivle på deres kjolevalg. Kan se du har valgt en kort model og jeg må da indrømme at jeg slev aldrig ville overveje en kort den dag. Der skal en stor lækker prinsesse sag på :thumbsupsmileyanim: Så synes helt klart at hvis du tvivler på om den er lidt for lidt, så ud og prøve de store skrud. Det er jo den ene dag i dit liv hvor du har lov at flippe lidt ud. Og måske kunne det være sjovt at overraske alle gæsterne, hvis de ikke forventer at se dig i en stor kjole. Jeg har da også set mange flotte kjoler herinde og tænkt om der var noget der var endnu bedre :rolleyes: Men jeg må hellere stoppe her, har fundet en stor flot kjole og bruge mange penge.. :)Men er du i tvivl så synes jeg da klart du skal ud og prøve :cheerleader3:

Jeg synes det er flot din kjole.. Men det er bare så svært at vide om det bare er det rigtige.. :bearhug: Tag og prøv nogle flere, så kan det være du pludselig føler noget godt.. Held og lykke med prøvningen :bearhug:

Jeg tror også lidt jeg har lyst til at tage røven på folk, for de vil stensikkert tro jeg kommer i noget helt plain. Som jeg tidligere har nævnt er jeg en drengepige (vokset op med far og to brødre, det sætter sine spor! :wink: ), men tror måske det kunne være fedt at være prinsesse for første, sidste og eneste gang i mit liv. Og det kal ikke være en kæmpe kjole, for det er slet ikke mig, men måske med lidt mere puf end den jeg har fundet. Nå, det bliver skægt at komme ud og prøve i morgen. Tak fordi I lægger øre til mit piv. :hug:

0

Sikke mange der begynder at tvivle på deres kjolevalg. Kan se du har valgt en kort model og jeg må da indrømme at jeg slev aldrig ville overveje en kort den dag. Der skal en stor lækker prinsesse sag på :thumbsupsmileyanim: Så synes helt klart at hvis du tvivler på om den er lidt for lidt, så ud og prøve de store skrud. Det er jo den ene dag i dit liv hvor du har lov at flippe lidt ud. Og måske kunne det være sjovt at overraske alle gæsterne, hvis de ikke forventer at se dig i en stor kjole. Jeg har da også set mange flotte kjoler herinde og tænkt om der var noget der var endnu bedre :rolleyes: Men jeg må hellere stoppe her, har fundet en stor flot kjole og bruge mange penge.. :)Men er du i tvivl så synes jeg da klart du skal ud og prøve :cheerleader3:

Jeg synes det er flot din kjole.. Men det er bare så svært at vide om det bare er det rigtige.. :bearhug: Tag og prøv nogle flere, så kan det være du pludselig føler noget godt.. Held og lykke med prøvningen :bearhug:

Jeg tror også lidt jeg har lyst til at tage røven på folk, for de vil stensikkert tro jeg kommer i noget helt plain. Som jeg tidligere har nævnt er jeg en drengepige (vokset op med far og to brødre, det sætter sine spor! :wink: ), men tror måske det kunne være fedt at være prinsesse for første, sidste og eneste gang i mit liv. Og det kal ikke være en kæmpe kjole, for det er slet ikke mig, men måske med lidt mere puf end den jeg har fundet. Nå, det bliver skægt at komme ud og prøve i morgen. Tak fordi I lægger øre til mit piv. :hug:

ih det bliver spændende, glæder mig til billeder :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hov! Opdagede lige at vi jo har milepæl i dag... Præcis 4 mdr..! Scary at jeg snart skal til at sige at der er 3 mdr. og noget til mit bryllup! :blink:

Og så er der faktisk sket lidt på kjolesiden... Jeg har grovforelsket mig i Miss-Lenas lange tyldrøm... Tror sgu det bliver den! Og så shopper vi bare undertøj i morgen i stedet! :c166: Skal bare lige have min brudepige med på den... Ellers brokker hun sig! :blush: I får lige et billede af kjolen...

post-44356-0-23378500-1302100058.jpg

0

Jeg kan godt forstå, du har forelsket dig i Miss-Lenas tyldrøm - den er bare fantastisk :cheerleader3: Det er da lidt sødt, at selv en drengepige har en lille prinsesse i maven :biggrin: Min dansekjole er jo også en Miss-Lena-model, som du nok har set - kvaliteten er helt tip top :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se, hvad du beslutter dig for :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, du har forelsket dig i Miss-Lenas tyldrøm - den er bare fantastisk :cheerleader3: Det er da lidt sødt, at selv en drengepige har en lille prinsesse i maven :biggrin: Min dansekjole er jo også en Miss-Lena-model, som du nok har set - kvaliteten er helt tip top :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se, hvad du beslutter dig for :)

Så faldt endnu én i tyl-fælden! :thumbsupsmileyanim: Den er fantastisk!

Jeg er stensikker på at den her tylfeber må være meget smitsom! For havde da aldrig troet at jeg ville være typen der blev gift i masser af tyl. Men mon ikke vi alle har en prinsesse i maven, hvor godt hun så er gemt. :blush:

Glæder mig til at se dig i tyldrøm. Du har bare at lægge billeder ind :thumbsupsmileyanim:

Du kan tro der nok sakl komme billeder... Jeg har nemlig netop overført penge for kjolen, og kan nu bare vente spændt! Og jeg er SÅ glad for at jeg ombestemte mig. :cheerleader3: Det er jo kun den ene gang i livet man får lov til sådan noget!

0

Annonce ♥

Annonce ♥