TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 indlæg i dette emne

Hmm... Jeg tænkte at jeg måske skulle fortælle lidt om mig selv om om min kommende husbond. Og da jeg nu er alene hjemme mens h2b er i København og buldre kan jeg da bruge aftenen på det. :)

Gommen:

Min kommende mand hedder Tim, og fyldte i februar 25 år (Yes det er kuvøseguf! :wink: ). Han er født på Holbæk hospital midt under en snestorm i 1986, og er vokset op i Asnæs som er en lille by ca. 20 km fra Holbæk. I 2005 blev han student (SPROGLIG!!! Adbad... :tunge: ), og flyttede til Holbæk. Indtil da havde han levet et herligt singleliv med masser af øller og rockmusik, og gudskelov for disse præferencer, da det var grundet disse vi mødte hinanden, men mere om det senere. :) Tim har prøvet lidt af hver: Gået på handelsskolen for studenter, arbejdet i Toys'r'Us et par år og brugt et år på en film og fotoskole i København. Det var er han fandt sin nieche, og han lever i dag af at drøne rundt på alverdens optagelser og klippe det sammen samt efterbehandle det bagefter. han tager også stillbilleder (bl.a. til bryllupper :wink: ), men det er dog ikke så ofte der bliver tid til det længere.

Bruden (MIG! :cheerleader3: ):

Ja det er mig... Jeg hedder Trine, og blever den 22. april 28 år gammel. Jeg er vokset op i Nakskov på lolland hvor jeg også blev student i 2003. Det var en tung tur igennem gymnasiet da min mor døde af kræft i 2001 og både sygdomsforløb og hendes død tog hårdt på mig. Men jeg kom igennem, og har fantastiske venner derfra, bl.a. min brudepige! :heart: I 2005 rykkede jeg til København, og 2 år senere drønede jeg en tur på Roskilde festival med en veninde for at bo i hendes lejr og have det sjovt med en masse god musik. Der mødte jeg den her fyr... Han var sød!!! :biggrin: Jeg spurgte Sine (min veninde) hvem han var og hun svarede "Jamen det er da Tim!". Det skal siges jeg havde mødt ham en enkelt gang hvor han bare var den her sæææære fyr i hjørnet der var meget fuld og meget langhåret og gik i hiphop bukser og grimme band t-shirts. Men han var blevet klippet og gik pludselig i skjorter og jeans, så jeg skyndte mig at hapse ham inden andre opdagede at han var sød. Han boede der i 2007 i Holbæk, men flyttede til København 4 uger efter vores første kys, ikke for min skyld, men for at gå på filmskole.

Det har været fantastiske 4 år, og jeg elsker ham ufatteligt højt. Det har ikke været lutter lyserødt bl.a. har han desværre fået en diskusprolaps som gør avsen i ryggen, og jeg fik 8 mdr. inde i forholdet konstateret sclerose, men han blev sgu hængende!!! Det er da fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

Det var lidt om os! Håber I har læst med så langt.. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hyggeligt at høre lidt mere om jer :thumbsupsmileyanim:

Silverfox Design - min datter (på 5) ELSKER den butik :biggrin: Vi kan bruge lang tid på at trykke næsen flad mod ruden, mens hun drømmer om livet som prinsesse :griner:-

Jeg tror faktisk, de har både skidt og kanel...engang imellem ser jeg nogle rigtig smukke kjoler i vinduet :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Silverfox Design - min datter (på 5) ELSKER den butik :biggrin: Vi kan bruge lang tid på at trykke næsen flad mod ruden, mens hun drømmer om livet som prinsesse :griner:-

Jeg tror faktisk, de har både skidt og kanel...engang imellem ser jeg nogle rigtig smukke kjoler i vinduet :)

Det tror jeg nu også du har ret i. For mit vedkommende er jeg ikke så fjollet med blonder, perler og for meget "fluff" hvis du forstår, i hvert fald ikke på mig! Jeg forstår ikke hvordan ting der får andre til at se fantastiske ud får mig til at ligne en spade! :wink: Men tror nu også de har noget mere enktelt hvis man vover sig ind. :)

0

Del dette indlæg

Det tror jeg nu også du har ret i. For mit vedkommende er jeg ikke så fjollet med blonder, perler og for meget "fluff" hvis du forstår, i hvert fald ikke på mig! Jeg forstår ikke hvordan ting der får andre til at se fantastiske ud får mig til at ligne en spade! :wink: Men tror nu også de har noget mere enktelt hvis man vover sig ind. :)

Jeg tror måske også bare det var alt det 'fluff' jeg blev skræmt af! Meget blankt meget hvidt stof på en gang, krydret med sølv og glimmer selskabskjoler :cheerleader3: :cheerleader3: :rolleyes:

Men det har sikkert også noget for nogen, ellers ville det nok ikke løbe rundt...

Men jeg kan lige forestille mig en lille prinsesse der kan kaste lange blikke efter de fine kjoler :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Guleroden1234
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øøøøøøøv altså.. Skulle have været til kbh og bestille min brudekjole i dag, men min brudepige var nødt til at arbejde. :boohoo: Så det må vente til næste uge.. Ikke at det er et problem, men havde da glædet mig lidt. Suk altså...

Nå, men på opturssiden er vores indbydelser færdigdesignede, så regner med at h2b (som har stået 100% for design... Hvem sagde groomzilla! :griner:- ) og jeg bruger weekenden på at udskrive og samle, og så sender dem på mandag. Jeg glæder mig SÅ meget til at få dem ud. Og så har vi aftalt møde med vores kok/konditor midt i maj. Det er for hans vedkommende rigelig tid, så det stoler vi på! Nogen der har ideer til forretter?? Vi skal have buffet til hovedret og bryllupskage til dessert, men vi er lidt i tvivl om forretten, selvom vi har talt om en tapastallerken. Inputs inputs TAK! :biggrin:

Nu drøner jeg ud og går tur i skoven med h2b's søster og hendes lille pelsklump. :cheerleader3:

Vi snakkes ved lige om snart! :balloons:

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

Tænkte I liiige skulle have et billede af mine fiiiine sko! Jeg skal have kort kjole på, og har derfor valgt disse MIUMIU som jeg havde i skabet. Så har jeg også mit "gamle" (5 år er da gammelt ikke?).. :blush:

Der kommer snart et billede af mig i kjolen også, skal bare lige have det fra min brudepige. :)

post-44356-0-87991000-1301424950.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er flotte - elsker Miu Miu sko :thumbsupsmileyanim:

Taaaak, er også fjollet med dem. Og kan godt li' lidt pow på futterne når nu min kjole er så enkel og endda kort. :cheerleader3:

Lidt skørt for min kæreste hedder Tim, er 25 år og født i Holbæk Januar 1986 :lol: Så jeg skal da helt sikkert følge din tråd :denmarkflag:

Hihi, hold da op! Ej, det er da pudsigt, især fordi "Tim" ikke er det mest typiske navn i den generation. :tunge: Det synes jeg er sjovt! Så tror bestemt også jeg skal følge dig herinde. :blush:

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

I får liiiige lidt forskellige billeder, dels af kjolen (godt nok på Cindy Crawford, men jeg ser næsten lige sådan ud jo... Eller..) og et billede af mit slør. Første samlede udgave af indbydelsen er også lavet og FIN, men skal lige have Timmeren og hans iPhone hjem før jeg kan tage billede af den. Og så har jeg fået 99 minepakker tyggegummi ind ad døren i dag (tak til Nordskov!) så de er klar til vores favouræsker. :thumbsupsmileyanim: Iiih hvor er der ved at være styr på det hele. På lørdag står den på bryllupsforberelse i kirken med alle andre brudepar der skal giftes i Tveje Merløse kirke over sommeren og de tre præster. Det ser jeg meget frem til!

post-44356-0-25202800-1301480697.jpg

post-44356-0-11986000-1301480710.jpg

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

Lidt skørt for min kæreste hedder Tim, er 25 år og født i Holbæk Januar 1986 :lol: Så jeg skal da helt sikkert følge din tråd :denmarkflag:

Hihi, hold da op! Ej, det er da pudsigt, især fordi "Tim" ikke er det mest typiske navn i den generation. :tunge: Det synes jeg er sjovt! Så tror bestemt også jeg skal følge dig herinde. :blush:

Jeg havde aldrig stødt på det før jeg mødte ham og tilfældet med din var altså for vildt :)

Der er vidst ikke så meget at følge hos mig, synes altid jeg finder en undskyldning for at udsætte et bryllup :blush: Men hvis kæresten frier så stopper jeg med at udskyde :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en fin kjole og slør :cheerleader3: Men kan da godt forstå, du var skuffet over ikke at komme ind og bestille den...men nu er det heldigvis snart "næste uge" :thumbsupsmileyanim:

Jeg elsker tapas, så for mig lyder det som en perfekt forret - men måske kokken kan komme med noget inspiration :)

HELD og LYKKE med jobsamtalen - jeg krydser fingre!!!

0

Del dette indlæg

Jeg havde aldrig stødt på det før jeg mødte ham og tilfældet med din var altså for vildt :)

Nej, jeg kender heller ikke andre selvom jeg da har hørt om andre. :)

krydser fingere og super sød kjole :biggrin:

Også krydsede fingre herfra!! fingers-crossed1.jpg

Hvor er det bare en fin kjole og slør :cheerleader3: Men kan da godt forstå, du var skuffet over ikke at komme ind og bestille den...men nu er det heldigvis snart "næste uge" :thumbsupsmileyanim: Jeg elsker tapas, så for mig lyder det som en perfekt forret - men måske kokken kan komme med noget inspiration :)HELD og LYKKE med jobsamtalen - jeg krydser fingre!!!

1000 tak for de søde beskeder og krydsede fingre! :) Og jeg GLÆDER mig til næste uge, både jobsamtale og til at hente min fiiiine kjole! :thumbsupsmileyanim: Jeg er i gang med at overveje salmer til vielsen. Indtil videre er jeg kommet frem til "i blev skabt som mand og kvinde" og "Dejlig er jorden".. Tim kender ikke nogen salmer, men vil ikke have de er alt for Gud-dyrkende! Hvilket gør det virkelig svært. Tror jeg ender med at bestemme og så må han leve med det. Han hører sikkert ikke efter hvad der bliver sunget alligevel. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den er SÅ fin til bryllupper! :thumbsupsmileyanim: Og hvis man ikke har været til mange bryllupper tror jeg ikke man kender den (jeg havde i hvert fald aldrig hørt den før, og jeg kender MANGE salmer. Gik på kristen privatskole, og sang morgensang hver morgen. :blush: ). Så jeg håber på at folk ikke er trætte af den. :)

Ellers går det fremad med inbydelserne. De første 12 er lavede, og det tog ikke ret lang tid, men vi løb tør blæk. :unsure: Så nu har vi bestilt blækpatron på nettet og så bliver indbydelserne sendt sidst på ugen. Tim har lovet at tage billeder af indbydelsen så jeg kan få dem herind. Glæder mig SÅ meget til de er ude, og jeg ikke har det hængende over hovedet længere. :shooter: Og så er det da bare lidt spændende at høre om folk kan li' dem, og om der er nogen der ikke kommer. :wink:

0

Del dette indlæg

Glæder mig til at se indbydelserne..

Glemte lige at sige før, at dejlig er jorden er faktisk også min yndlingsjulesalme, men havde slet ikke overvejet den i denne sammenhæng. Men hvorfor ikke, det er jo et glædeligt budskab :thumbsupsmileyanim:

Skal lige overveje om jeg skal have den med på min (lange) liste med ønskesalmer til brylluppet :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se indbydelserne..Glemte lige at sige før, at dejlig er jorden er faktisk også min yndlingsjulesalme, men havde slet ikke overvejet den i denne sammenhæng. Men hvorfor ikke, det er jo et glædeligt budskab :thumbsupsmileyanim: Skal lige overveje om jeg skal have den med på min (lange) liste med ønskesalmer til brylluppet :blush:

Dejlig er Jorden er en fantastisk salme, og bliver sunget til vores bryllup for at mindes min mor og mormor som desværre ikke kan være der med mig. Den blev sunget til begge begravelser, og det har bekymret mig lidt om det måske ville være en "party-pooper", men det betyder en masse for mig at de mindes på min (vores :biggrin:) store dag, og så kunne det jo være at sangen fik en lidt gladere betydning fremover! :blush: Synes det er synd at den er blevet til en begravelsessalme.

Hej med dig biggrin.gifSikke en fin kjole du har fundet dig.Jeg er også oprindelig fra Nakskov, men er dog et par år yngre end dig. Hvilken skole gik du på?

Nej, hvor skægt, det er altså en lille verden ind i mellem. :thumbsupsmileyanim: Jeg gik på stenoskolen indtil 9. hvor jeg gik ud i 98, på byskolen i 10., og jeg blev student fra NG i 2003, og snuppede så lige 1årig HHX fra 04-05. :) Min søster er nogenlunde jævnaldrende med dig, Henriette Hansen og gik på møllemarksskolen? Ved ikke om det siger dig noget. :)

0

Del dette indlæg

I går var vi ude og kigge på lokationer til vores bryllupsbilleder, og vi fandt 3 fine steder. Ved kirken, nede ved havnen og på kulturkasernen, alle 3 her i Holbæk. Tim tog billeder, så jeg skal nok poste nogen sammen med billederne af indbydelserne som kommer i morgen. :) Og så har en fantastisk ven af familien som er amatørfotograf, tilbudt at tage ALLE billeder, så altså fra vielsen starter til festen slutter ganske gratis! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Tim er jo professionel fotograf, så han kan lære lidt fra sig imens, og det er altså betaling nok for vore ven, og jeg er bare SÅ glad for det!!! Så efterbehandler Tim selv, så vi får det præcis som vi (læs HAN) vil. :blush: Men han har også klart bedre øje for sådan noget, så der trækker jeg mig gerne. :)

0

Del dette indlæg

Aah, det er bare skoent med dygtige fotografer i familien - min svoger tager vores billeder fra start til aperitif, saa vi faar det officielle billeder fra forberedelser, haven, kirken og brudeparret i gave fra ham og min soester :thumbsupsmileyanim:

Saa bruger vi mit kamera under aperitivo'en, hvor mine veninders maend tager billeder af gaesterne og maaske engangskameraer eller gaesternes fotos fra resten af dagen. Manden er jo immervaek ogsaa gaest, saa skal nyde festen :lol:

0

Del dette indlæg

Ham der tager for os er lige præcis tæt nok på til at det ikke er sært at have ham til festen, men så fjern at han ikke skulle med hvis ikke han tog billeder. Så han er på og top tunet hele aftenen. Er bare så taknemmelig over at han gider!!! :cheerleader3:

Og så tænkte jeg at jeg lige ville vise jer de fiiiiine ringe vi har besluttet os for. Vi startede egentlig ud med at ville have hvidguld, men nu er vi kommet frem til at vi synes rødguld er mere vielsesringe-agtigt! :thumbsupsmileyanim: Så vi har besluttet os for dem her. :)

post-44356-0-88541500-1302018246.jpg

0

Del dette indlæg

Åååååh altså... Tror jeg bliver tosset af at være herinde, for nu er jeg slet ikke sikker på min kjole mere. Var ellers helt sikker da jeg prøvede den, men nu er jeg begyndt at tro at jeg måske vil have noget større??? HUUG Suuuk altså... Må prøve lidt forskelligt på torsdag når jeg skal ind med brudepigen, selvom det jo bare var meningen jeg ville bestille den. MERE HUUG ..... Det irriterer mig fordi jeg faktisk følte jeg havde styr i hvert fald på den del, og så ser jeg alle jeres smukke kreationer og der lever åbenbart alligevel en prinsesse inde i mig (VIRKELIG godt gemt)... Men det kan da også være jeg finder ud af at det er den kjole jeg skal have. Og nu vrøvler jeg vist bare... :tunge: Tror bare jeg skal prøve lidt forskelligt for enten at få be- eller afkræftet at det er kjolen for mig. :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer