TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flotte invitationer :thumbsupsmileyanim:

Hold da op for nogle flotte invitationer - de ser da helt vildt prof ud - jeg er dybt imponeret :thumbsupsmileyanim:

De er da bare vildt flotte! :thumbsupsmileyanim:

wow super flotte invitationer :respekt::respekt::respekt:

1000 tak!!! Hvor er I søde. :cheerleader3: Vi er også meget tilfredse med dem! :thumbsupsmileyanim: Vi fik endelig sendt dem i går, og nu glæder jeg mig bare til at folk begynder at melde tilbage. Det er da lidt spændende. :blush:

I dag tager min veninde og jeg en tur til København og shopper undertøj o.l. til brylluppet. Håber jeg kan overtale hende til at tage i Fields, synes det blæser lige lidt meget til strøget! :) Og så fik jeg talt med frisøren i går, og kom nogenlunde frem til hvordan håret skulle sidde på dagen. Jeg har droppet slør, og køber i stedet nogle extentions så jeg får tykt og flot hår, nok for eneste gang i mit liv! :blink: Har en maaaaasse inspirationsbilleder liggen på Tims computer, men den onde mand har selvfølgelig taget den med på arbejde, så dem må i få omkring søndag når forum er oppe igen.

Og hvad sker der for at forummet er lukket et helt døgn?!?!? :angry: Hvad skal jeg så lave? :blush:

0

Annonce ♥

SKØNT at have bryllupsklar tilbage!!! :thumbsupsmileyanim: I dag er min kjole kommet, men kan ikke få den pakket ud før jeg kommer ud til min veninde, da jeg ikke kan gemme den fra h2b herhjemme. Har desværre ingen dragtpose eller noget. Men HELDIGVIS har min veninde tid i aften, så jeg skal ikke vente længere end højst nødvendigt! :cheerleader3: Jeg HÅBER hun har et kamera der virker, for her i huset har vi kun min kærestes dyre dyre kamera, og jeg kan ikke finde ud af det, og det er jo ikke skægt hvis han skal tage billederne. :pokey: Håber der er billeder til jer i morgen. :)

0

Annonce ♥

vildt flotte indbydelser, du må næsten have set Elizabeths (prettychichblog) Er er egentlig gråt eller blåt karton i har brugt?

Det har jeg faktisk ikke, det er Tim der har stået 100% for design osv., så måske han har været forbi der! :) Og det er hvidt karton vi har printet på. De havde ikke i præcis de nuancer Tim havde tænkt sig, og manden er er jo lettere perfektionistisk, så vi måtte printe baggrunden også. :) Det tog 3 farvepatroner, men vi var tilfredse! :)

Edited by TrineG
0

Annonce ♥

Jeg har endnu engang været inde og se Jeres indbydelser.... jeg er helt vild med dem :thumbsupsmileyanim: Ved du hvilken skrifttype I har brugt? Den er rigtig fed!!

Glæder mig til at se billeder af kjolen :)

0

Annonce ♥

Jeg har endnu engang været inde og se Jeres indbydelser.... jeg er helt vild med dem :thumbsupsmileyanim: Ved du hvilken skrifttype I har brugt? Den er rigtig fed!!

1000 mange tak! :) Jeg er ikke lige klar over hvilken af skrifttyperne du mener, så du får dem alle sammen. :wink: Den på forsiden hedder Burgues Script, og skal købes til download på computeren, og er vist liiiiidt dyr.. Det er så også den der er brygt til første bogstav i overskrifterne, og resten hedder Wild Script. Datoen på bagsiden og navnene på forsiden er i Handwriting - Dakota. Al yderligere tekst i indbydelsen er skrevet i Nueva Std.. Det hele er lavet i Photoshop.

0

Jeg havde så helt misset dine invitationer - hvor er de flotte!! Er det en sudoku der er på "bagsiden"?

Er sikker på de er et hit hos modtagerne :thumbsupsmileyanim:

Hehe, ja det er det. Vi havde lavet en ekstra side hvis nu vi kom på flere ønsker, men det gjorde vi ikke, så Tim synes det var sjovt at smide en soduko ind. :thumbsupsmileyanim: Og den KAN løses, jeg har tjekket. :wink: Ville jo nødig få sendt noget ud der ikke kunne løses. :tunge: Og mange tak for de rosene ord! Tim er pavestolt over alle jeres pæne ord! :)

0

vildt flotte indbydelser, du må næsten have set Elizabeths (prettychichblog) Er er egentlig gråt eller blåt karton i har brugt?

Det har jeg faktisk ikke, det er Tim der har stået 100% for design osv., så måske han har været forbi der! :) Og det er hvidt karton vi har printet på. De havde ikke i præcis de nuancer Tim havde tænkt sig, og manden er er jo lettere perfektionistisk, så vi måtte printe baggrunden også. :) Det tog 3 farvepatroner, men vi var tilfredse! :)

Det har han da virkelig styr på :thumbsupsmileyanim: håber jeres printer patroner er billigere end mine :wink:

0

1000 mange tak igen! Og dét har han helt bestemt. Han lever at at fotografere, efterbehandle og lave effekter på billeder og film, så han er sindsygt god til at sætte sådan nogle ting sammen så de ser fede ud, hvilket jeg drager STOR nytte af! Også derfor billederne er taget lidt specielt og "skævt".. En almindelig blærerække var ikke kunstnerisk nok til min kommende husbond. :blush:

0

1000 mange tak! :) Jeg er ikke lige klar over hvilken af skrifttyperne du mener, så du får dem alle sammen. :wink: Den på forsiden hedder Burgues Script, og skal købes til download på computeren, og er vist liiiiidt dyr.. Det er så også den der er brygt til første bogstav i overskrifterne, og resten hedder Wild Script. Datoen på bagsiden og navnene på forsiden er i Handwriting - Dakota. Al yderligere tekst i indbydelsen er skrevet i Nueva Std.. Det hele er lavet i Photoshop.

Øhhh....ja, det fik jeg ikke lige præciseret :blink: Super jeg fik allesammen :thanks:

0