TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 posts in this topic

Jeg har endnu engang været inde og se Jeres indbydelser.... jeg er helt vild med dem :thumbsupsmileyanim: Ved du hvilken skrifttype I har brugt? Den er rigtig fed!!

Glæder mig til at se billeder af kjolen :)

1000 mange tak! :) Jeg er ikke lige klar over hvilken af skrifttyperne du mener, så du får dem alle sammen. :wink: Den på forsiden hedder Burgues Script, og skal købes til download på computeren, og er vist liiiiidt dyr.. Det er så også den der er brygt til første bogstav i overskrifterne, og resten hedder Wild Script. Datoen på bagsiden og navnene på forsiden er i Handwriting - Dakota. Al yderligere tekst i indbydelsen er skrevet i Nueva Std.. Det hele er lavet i Photoshop.

Øhhh....ja, det fik jeg ikke lige præciseret :blink: Super jeg fik allesammen :thanks:

Hihi, ingen problemer! :)

0

Annonce ♥

Så skete det... Jeg fik kjolen hjem, og har været ude hos min veninde og prøve den, og den er bare FANTASTISK! :cheerleader3::loveboard: Den skal lægges lidt op, men ellers passer den perfekt, og jeg ELSKER den prinsessefølelse den giver mig. Det er bare fantastisk, og min stakkels veninde fik tårer i øjnene da vi havde fået den snøret. Men så kom hendes kæreste hjem og hun måtte skynde sig at tage sig sammen. :blush: MEN.... Jeg er næsten bange for at sige det, men I må vente med billederne for de ligger på min venindes telefon, og hun har ikke helt hittet hvordan man får dem derfra og ind på computeren. Please don't hurt me... :wink: Nej, jeg lover at få nogle billeder på hurtigst muligt! :)

0

Har brug for lidt hjælp her.. Eller råd.. Eller at få at vide at jeg skal tage mig sammen. Ved det ikke endnu. Og det gør I jo heller ikke før jeg fortæller hvorfor! :blush: Så here goes:

Min bekymring går lidt på at få folk til at respektere og ikke mindst acceptere at der er ting vi ikke vil/kan til både PA og bryllup. Jeg GIDER ikke klædes ud i et eller andet åndssvagt og sælge kys. Jeg ville hade hvert minut! Havde en lidt ja/nej frem og tilbage med min veninde den anden dag om hvorvidt min h2b skal vise boksershorts til brylluppet. Han ville bestemt ikke bryde sig om det (han er MEGET blufærdig), og tror faktisk at han lige meget hvor meget gæsterne råbte på det ville afvise det. Og det kan jo godt være en partypooper, så det ville da være federe hvis de slet ikke prøvede! Til en anden veninde gjorde jeg opmærksom på at jeg måske den dag ikke er i stand til at kravle op på stolen for at kysse når der bliver slået på glassene pga. min sclerose. Nogle dage er mine ben helt normale, nogle dage er det som at gå på kogt spaghetti. Jeg kan sagten både gå og stå (og jeg danser så dårligt i forvejen at det nok ingen forskel gør for bryllupsvalsen.. :tunge: ), men jeg vil ikke stå og svaje oppe på stolen i kæmpe kjole med faren for at tilte ned hvert sekund! Men nej, ikke i følge veninden, så skal jeg da bare holde godt fast. Især det sidste har jeg VIRKELIG et problem med. Jeg hader i forvejen at være syg og træt, jeg gider da ikke udstille det, og sygeliggøres yderligere!

Suk altså, det blev lidt langt. Er bare lidt ked af det her i dag! :boohoo:HUUG NEED COMFORTING! :wink:

0

Annonce ♥

Jeg vil sige, hvad en god ven altid har sagt til mig:

Du skal ikke goere noget, du ikke har lyst til!

:bearhug::bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Jeg har det paa samme maade med min PA og vil virkelig ikke udstilles og rende og ligne en idiot op og ned af stroeget i Aarhus med "kys mig" eller "hjaelp jeg skal giftes" skrevet paa mig - det ER bare ikke mig og hvis det er saadan noget, de vil saette mig til, jaa, saa vil jeg hellere gaa min vej, faktisk :shooter:

Med hensyn til din sygdom, saa ville jeg sende en mail ud til faa udvalgte noeglepersoner, der kan hjaelpe dig med at der ikke sker de ting, du ikke vil have skal ske. Det kan i mine oejne ikke vaere svaert for familie, venner og veninder at give dig den ekstra gave, det vil vare at lade dig have en fantastisk dag uden bekymringer forud for den.

Igen - I skal ikke goere noget, I ikke har lyst til og min HTB ville bestemt heller ikke bryde sig om at vise boxershorts!

:bearhug:

0

I skal under ingen omstændigheder gøre noget i ikke har lyst til :):bearhug:

Og med hensyn til din sygdom, så skal det bare respekteres :bearhug:

Måske når i er gået til bords så lige sammen med at i byder velkommen så sige det pænt og at i gerne vil at det blive respekteret.

Edited by JSAC
0

Jeg vil sige, hvad en god ven altid har sagt til mig: Du skal ikke goere noget, du ikke har lyst til! :bearhug::bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: Jeg har det paa samme maade med min PA og vil virkelig ikke udstilles og rende og ligne en idiot op og ned af stroeget i Aarhus med "kys mig" eller "hjaelp jeg skal giftes" skrevet paa mig - det ER bare ikke mig og hvis det er saadan noget, de vil saette mig til, jaa, saa vil jeg hellere gaa min vej, faktisk :shooter: Med hensyn til din sygdom, saa ville jeg sende en mail ud til faa udvalgte noeglepersoner, der kan hjaelpe dig med at der ikke sker de ting, du ikke vil have skal ske. Det kan i mine oejne ikke vaere svaert for familie, venner og veninder at give dig den ekstra gave, det vil vare at lade dig have en fantastisk dag uden bekymringer forud for den. Igen - I skal ikke goere noget, I ikke har lyst til og min HTB ville bestemt heller ikke bryde sig om at vise boxershorts! :bearhug:

I skal under ingen omstændigheder gøre noget i ikke har lyst til :):bearhug: Og med hensyn til din sygdom, så skal det bare respekteres :bearhug: Måske når i er gået til bords så lige sammen med at i byder velkommen så sige det pænt og at i gerne vil at det blive respekteret.

1000 tak for tilkendegivelserne af at jeg ikke behøver gøre noget jeg ikke vil! Det VED man jo godt, men ind i mellem har man brug for at høre at det også er okay.. Og modellen med liiiige at nævne det pænt ved velkomsten hvis der er problemer med benene har vi taget til os, og det er det vi gør! :) Humøret er bare bedre i dag, så jeg tror på at det hele nok skal blive skægt hvis jeg kaster mig ud i det med godt humør! :cheerleader3:

Nu har min stakkels h2b lagt sig med mandeinfuenza, og han er selv helt sikker på at han dør længe før brylluppet. Iiih altså, de mænd når de er syge! (Han var dog rask nok til at køre ned efter slik... :tunge: )

Edited by TrineG
0

du skal ikke gøre noget du ikke har lyst det. Det er din/jeres dag og den skal I nyde. Det skal ikke være et show kun til ære for gæsterne, så hold fast i dine ønsker og sig fra på en pæn måde....du får lige en krammer på sådan en dag :bearhug: PS. din kjole er skøn :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har det lidt som dig- eller nej det har jeg ikke.. jeg bryder mig bare ikke så meget om alle de der mærkelige traditioner. Har gået og tænkt lidt over om man skulle frabede sig nogle af dem.. Ved det ikke.

Men i dit tilfælde synes jeg da bare I skal gøre klart at der er nogle ting I vil frabede jer. Der er da ikke noget der, hvis du ikke er tilpas med det, så er den vel ikke længere. Det er jeres dag!

0

og så må jeg lige høre, for sidder hver dag og kigger efter din tråd. Hvornår ser vi miss lena kjolen på? :cheerleader3:

Iiih, jeg får helt skidt samvittighed. Min veninde, somhar billederne på sin telefon har bare så travlt med arbejdet pt., at jeg ikke nænner at punke hende! Men jeg skal nok skrive til hende i aften og høre om vi ikke kan få de billeder på mailen. :blush:

0

Annonce ♥

Mænd er simpelthen SÅ ynkelige når de er syge!! :blink: Min kæreste har selv haft det rigtig træls siden i mandags, og han er stadig ikke heeelt på toppen endnu. Han bliver som en lille barn. Det er fandme tæt på han ikke engang kan tørre sin egen røv efter toiletbesøg! :pokey:

Jeg forstår sgu ikke hvad der sker for det.. Nyder at han er ved at få det godt igen!

God bedring med kæresten. :)

0

Mænd er simpelthen SÅ ynkelige når de er syge!! :blink: Min kæreste har selv haft det rigtig træls siden i mandags, og han er stadig ikke heeelt på toppen endnu. Han bliver som en lille barn. Det er fandme tæt på han ikke engang kan tørre sin egen røv efter toiletbesøg! :pokey:

Jeg forstår sgu ikke hvad der sker for det.. Nyder at han er ved at få det godt igen!

God bedring med kæresten. :)

Hihihi, jeg er helt enig! Lige nu sover Tim, og har gjort det i nogle timer, så håber han kommer sig hurtigt! Vi skal til 80års fødselsdag hos hans farmor i morgen, og orker ikke at han er som en klud der, og desuden skal vi en tur til Nakskov i weekenden til min familie. Så nu får han bare lov at sove til han ikke kan mere. :thumbsupsmileyanim: Han spørger jævnligt "Tror du jeg dør nu?".. Hihi, nej min skat, du overlever nok også denne gang. :wink:

Edited by TrineG
0

BILLEDER :sm: ( :biggrin: )

Alt det kloge er sagt mht til dine og jeres grænser - jeg ville nok bede kæresten informere PA-planlæggerne, sprede ordet til alle de gæster jeg lige kom i nærheden af og så nævne det igen til velkomsttalen :)

...hvis du en af de kommende lørdage ser en brud i Holbæk iført voksenble, kæmpesut og et skilt om halsen med påskriften "Jeg skal giftes", så hav lige lidt ondt af mig, ik? -HAHA-

0

BILLEDER :sm: ( :biggrin: )

Alt det kloge er sagt mht til dine og jeres grænser - jeg ville nok bede kæresten informere PA-planlæggerne, sprede ordet til alle de gæster jeg lige kom i nærheden af og så nævne det igen til velkomsttalen :)

...hvis du en af de kommende lørdage ser en brud i Holbæk iført voksenble, kæmpesut og et skilt om halsen med påskriften "Jeg skal giftes", så hav lige lidt ondt af mig, ik? -HAHA-

Har talt med min veninde i aften, og der kommer billeder i morgen! Promise...

Og jeg skal da klart op i byen hver eneste lørdag fra nu og til dit bryllup! Hihihihihi... :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥