Sign in to follow this  
Followers 0
Guest dortheogmichael

HJÆLPPPPPP

17 posts in this topic

ØV altså jeg er fuldstændig i vildrede med hvem der skal fører mig op......

1. min far er ikke en mulighed

2. Min eneste lillebror kunne måske (men kan i sidste øjeblik melde afbud grundet arbejde)

3. Har 2 drenge (mine egne )tænkte med en på hver side??????? men ville nok se totalt dumt ud da den ene er 12 cm højre end mig , den anden 40 cm mindre?????

4. Har 2 drenge (mine bonus sønner ) nej for ville første vælge mine egne, men ved mine bonus sønner ville blive skuffet hvis de ikke også blev spurgt??????

5. Min mor er også en mulighed , men hendes nerver sådan en dag ville IK kunne tåle det, tror hun ville falde om ss

6. Min datter på 6 år ???? Nej hun ska være brude pige sammen med min bonus datter på 8 år...........

7. Andre fra familien vil på intet tidspunkt blive en mulighed da der er så forbandet meget misundelse imellem dem alle, så gider IKKE nogen sure miner der..........................................

8 . Skal jeg gå selv ?????? UHA ved ikke lige hvordan jeg vil have det med det ?????

9. Min Store Bonus datter på 17 år.... UHHHH ville så gerne men tror ikke hun har lyst, hun har en kronisk dødelig sygdom der indimellem gir hende disse ekstreme hoste anfald, og hun ville blive så forfærdelig ked af det hvis det skete mens vi går op, vi har nemlig snakket om at hvis det sker i kirken om hun godt måtte gå ud uanset hvornår det skete, og selvføllig må hun det......

Nogen der har haft/har samme dilemma ????? Gode råd modtages med KYS hånd :cheerleader3:

På forhånd MANGE tak ss

0

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, ville jeg lade dine egne sønner føre dig op ad gulvet, hvis din lillebror ikke kan. Det er dig der skal "gives væk" og det synes jeg ikke dine bonusbørn kan. Da du jo skal over og blive en del af deres familie. :)

Lad være med at spekulerer over, hvem du tror bliver kede af ikke at blive spurgt. Det er DIT og din kommende mands valg.

Og jeg tror også at du gerne vil have dine egne sønner til at føre dig op, eftersom de står ret højt på din liste...

Held og lykke, og ønsker jer en rigtig fantastisk dag!

Kh Dorte

1

Jeg ville også vælge dine egne sønner - måske kunne bonusdrengene stå ved deres far?!!

Hvis gulvet ikke er så bredt ville jeg vælge at gå selv.

0

jeg ville også vælge dine sønner og så være fuldstændig ligeglad med hvordan det ser ud.

0

Annonce ♥

Jeg stemmer også for dine egne sønner! :) Skidt med højdeforskellen - det er en smuk tanke.

0

Man kan også vælge at følges op af kirkegulvet. Så står han godt nok ikke at venter på dig ved alteret men du går heller ikke alene og sårer ingen ved at skulle vælge.

Vi overvejer selv den mulighed, da jeg heller ikke har nogen til at følge mig op.

0

syntes den med egen børn er en god ide. den har vi også valgt. min den ældste skal følge mig op og den mellemst er forlover og den mindste er brudepige sammen med en af mine veninder. ( den har den mindste bestemt at hun vil have min veninde til at hjælpe.)

0

er enig, dine sønner ville være sødt. Og så ville jeg også være ligeglad med hvordan det ser ud. Du skal nu altså heller ikke tænke over hvem der ville blive sure, synes jeg. Tror nu også dine bonus børn godt kan se at det da klart er dine sønner der skal give deres mor til deres far :loveflag:

0

Annonce ♥

Jeg stemmer i koret og siger dine egne sønner. Jeg har mistet min far, har godt nok en storebror, men jeg er 36 år og føler det mærkeligt hvis jeg skal "gives væk" - så derfor har jeg valgt at jeg går ind sammen med mine to sønner - synes også det er smukt at os tre som min kæreste siger ja til kommer ind sammen.

0

:cheerleader3: UHHHH mange mange tak for jeres tanker om dette, dejligt at vågne op til jeres svar :thumbsupsmileyanim: Jaaaaa den med mine egne drenge er jeg nok også allermest til, tror jeg vil snakke med dem om det, tror måske min store dreng vil blive meget stolt over det, og den mellemeste vil nok blive en anelse genert ( det er han nemlig meget , men klarer nu alt postyr super godt alligevel :heart: ) Fik nu også lige denne vilde ide :shooter: At alle vores 7 børn kunne gå ind sådan i alders række, de 2 små piger først så de 2 drenge på 12 også de 2 drenge på 14 sammen med den store på 17 , og at så alle drengene kunne sidde på HTB side og pigerne på min side ??? Puha skal da vist snakke med præsten om ,om det kan lade sig gøre, for at se de 8 personer som betyder alt for mig, stå deroppe :super: DET kunne jeg lige klarer, også må min kære bror fører mig op hvis han kommer, ellers må jeg gå selv, tror godt jeg kan klarer det hvis jeg ved at de alle står deroppe :)
0

Der er jo heller intet galt i at gå selv. Det valgte min mor selvom hendes far gerne ville. Hun synes hun var den alder hvor hun var den eneste der med god ret kunne give sig selv væk. (Men hun er også lidt en feminist så det huer hende ikke at en mand skal give hende lov til at gifte sig.) :rolleyes:

Der er også noget stærkt ved at gå op alene, og man får al opmærksomhedeb :fløjt:

Men jeg kan forstå at du måske gerne vil følges derop med nogle af dine kære og så handler det vist mere om hvem du har lyst til at følges med, end hvem der ville blive skuffede :)

0

Hvis jeg var dig, ville jeg lade dine egne sønner føre dig op ad gulvet, hvis din lillebror ikke kan. Det er dig der skal "gives væk" og det synes jeg ikke dine bonusbørn kan. Da du jo skal over og blive en del af deres familie. :)

Lad være med at spekulerer over, hvem du tror bliver kede af ikke at blive spurgt. Det er DIT og din kommende mands valg.

Og jeg tror også at du gerne vil have dine egne sønner til at føre dig op, eftersom de står ret højt på din liste...

Held og lykke, og ønsker jer en rigtig fantastisk dag!

Kh Dorte

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv! :BKSTREET:

0

Annonce ♥

Jeg stemmer i koret og syntes også at det er dine egne sønner som skal føre dig op. Dog, har du først spurt dem, er din bror udelukket, selvom han så viser sig at kunne.

Får drengene ens farver på sommer det til at se elegant ud. Og det kommer ikke til at se dumt ud. Det kommet til at se elegant og meget sofistikeret ud at blive ført op, at to galante unge herre. Dine bonus børn kan så få en anden opgave i kirken, eks at uddele ris, og er de meget lidt genert kan de uddele salmebøger, bryllupsfoldere eller bare hygge lidt om din mor???

8 børn med alteret er nok mere end rigeligt og det ville være for meget. Men det kunne se fedt ud, at de alle kom ind før dig, og så satte sig på 1 række alle 8. Men det er et spørgsmål om præstens temperament. Jeres vielse skal jo være i fokus i kirkerummet.

0

:cheerleader3: UHHHH mange mange tak for jeres tanker om dette, dejligt at vågne op til jeres svar :thumbsupsmileyanim: Jaaaaa den med mine egne drenge er jeg nok også allermest til, tror jeg vil snakke med dem om det, tror måske min store dreng vil blive meget stolt over det, og den mellemeste vil nok blive en anelse genert ( det er han nemlig meget , men klarer nu alt postyr super godt alligevel :heart: ) Fik nu også lige denne vilde ide :shooter: At alle vores 7 børn kunne gå ind sådan i alders række, de 2 små piger først så de 2 drenge på 12 også de 2 drenge på 14 sammen med den store på 17 , og at så alle drengene kunne sidde på HTB side og pigerne på min side ??? Puha skal da vist snakke med præsten om ,om det kan lade sig gøre, for at se de 8 personer som betyder alt for mig, stå deroppe :super: DET kunne jeg lige klarer, også må min kære bror fører mig op hvis han kommer, ellers må jeg gå selv, tror godt jeg kan klarer det hvis jeg ved at de alle står deroppe :)

der har du løsningen:O)

det er dadet du skal:O)

0

Min morfar førte mig op til alteret. Han var meget stolt og rørt over at få denne opgave:D

0

Jeg synes det vigtigste er, at I får det som I har lyst til og man kan faktisk gøre næsten som man vil.

Jeg blev fulgt ind i kirken af mine egne to døtre og min bonusdatter, men sad ved siden af min far indtil selve vielsen. Jeg syntes ikke jeg ville gives væk af min far, det havde han jo gjort en gang, så det gav ikke mening.

For os virkede det helt rigtigt og jeg kan sagtens forestille mig, at det vil se helt fantastisk ud, med alle jeres børn først, og du så kommer alene.

Men igen, gør som du selv synes det føles mest rigtigt for dig/jer. De fleste præster er meget imødekommende og I skal altså ikke tage hensyn til hvad andre synes!

0

Annonce ♥

Til vores Bryllup følger vores 4 børn mig op sammen med en brudepige (min veninde)

Min Far døde for 2 år siden og min farfar sidder i kørestol, så vi har valgt børnene.

Et vennepar blev gift for et par år siden der var det alle deres niecer og nevøer der fulgt hende op da de ikke selv havde børn.

Præsten havde så i stedet for de normale 4 stole sat 2 vendt mod alteret med et hjerte formet af blomster på gulvet rundt om dem...

Super smukt.

Tilde

0