Guest AnjaBabee

Ændring af planer

11 posts in this topic

Vi er i den lykkelige situation at jeg er blevet gravid med, hvad man ikke kan sige andet end, er et ønskebarn.

Nu er jeg bare kommet i tvivl om jeg overhovedet har lyst til et stort bryllup, som vi skulle have til næste år.

Kan mærke at jeg synes det er vigtigt for mig at være gift inden vores lille peanut kommer, men skal vi giftes inden jeg får mave på, for vil jo stadig gerne have en fin kjole, så skal det være indenfor den næste måned, men kan man overhovedet nå det i forhold til kirke osv... det skal lige siges at brylluppet kun bliver for den nærmeste familie, så vi bliver max 18...

0

Annonce ♥

Mange gange tillykke :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Og bare kom igang med planlægningen det kan du sagtens nå.

Vi skal gites om 3 uger og det er ikke mere end 2½ måned siden vi besluttede den dato (kirkebryllup med reception 80 gæster og 46 gæster til fest) og det kan saaagtens lade sig gøre :-D

0

Det vil jeg også godt mene kan lade sig gøre. Hvis I selv har lokalerne vel og mærke - for med bryllupper OG konfirmationer samtidig, så bliver det lidt knebent.

Mht. brudekjole kan du jo af gode grunde ikke vælge en der tager 14 uger om at komme hjem - men da mange i dette forum ligger inde med 2 og 3 ekstra kjoler, som ikke har været brugt, ja så kan du også være meget heldig at finde en smuk kjole til ikke så mange penge.

Der findes også mange gode tråde, hvor man kan spare penge og gøre det hele selv.

God fornøjelse med planlægningen - og stort tillykke med graviditeten.

KH

Connie

0

Tror godt det praktiske papirarbejde kan fikses inden. Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men det er ikke sjældent at man først bliver sådan rigtig gravid at se på før efter 15-20 uger - altså en lille fin runding på maven

0

Annonce ♥

Den største udfordring bliver nok at finde en præst - de er rimeligt bookede op her i foråret og måske er det ikke dem alle sammen, der synes at et "hals over hovedet" bryllup er "seriøst". Med fare for at jokke nogen over tæerne, så har præsterne i dag stadig en noget "gammeldags" indstilling til sig selv og institutionen "folkekirken" ( ja ja, ved godt at det ikke gælder dem alle sammen)..... Men stadigvæk - rent planlægningsmæssigt burde det kunne lade sig gøre :)

0

Den største udfordring bliver nok at finde en præst - de er rimeligt bookede op her i foråret og måske er det ikke dem alle sammen, der synes at et "hals over hovedet" bryllup er "seriøst". Med fare for at jokke nogen over tæerne, så har præsterne i dag stadig en noget "gammeldags" indstilling til sig selv og institutionen "folkekirken" ( ja ja, ved godt at det ikke gælder dem alle sammen)..... Men stadigvæk - rent planlægningsmæssigt burde det kunne lade sig gøre :)

Det er vel kun indtil de hører historien bag. Hvis der er præster som kan have noget imod det så bør de overveje at søge anden beskæftigelse. Det kan godt lade sig gøre at arrangere et bryllup indenfor så kort tid. Det gælder i særdeleshed når vi taler om så få personer og en - formentlig - hyggelig middag.

0

Annonce ♥

Det kan sagtens lade sig gøre med lidt is i maven.. Har en veninde, hvis veninde blev gift 2 uger efter hun havde mødt hendes mand.. Arbejdede også engang sammen med en russisk kvinde, der boede i Danmark en periode og en uge inden hendes visa udløb mødte hun hendes mand.. Hun kunne blive i landet hvis hun giftede sig, så det gjorde de da bare :) De havde godt en uge...

Og kæmpe tillykke med graviditeten :cheerleader3:

Edited by Pumpkins
0