Manni

Ringene!!!

20 indlæg i dette emne

Hejsa Tøser!

Vi sad igår aftes og snakkede om vores flotte ringe og kom til at tænke på hvem dr skal holde dem???

Er der min datter på 16 år som er brudepige der skal ha dem på en pude eller ligende- Måske nogle gode forslag dertil-

eller er det Henriks bror som er bestmann??? :unsure:

:bearhug: Manni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en fin ringbaererpude, som jeg haaber enten HTB's nevoe eller min niece vil baere ind. Om de saa skal gives til en af HTB's to mandlige vidner eller ligge paa alteret, det ved jeg ikke, men forestiller mig egentlig, at nevoe gerne vil og at han kan sidde med dem, indtil vi skal bruge dem under vielsen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha ja der er mange forskellige måder at gøre det på kan jeg se :huh:

Men vi må se hvad vi gør. Min datter kom med et forslag om at hun holder min kommende mands ring og bestmann holder min, måske vi gør det.

Tak for jeres kommentarer GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg regner med vores forlover skal holde dem og have dem klar når præsten beder om dem. Var til et bryllup forleden og der var det faktisk lidt rodet at han selv havde dem i lommen, skulle have dem ud af æsken, hvor skulle han lige gøre af æsken og det så faktiskmeget rodet ud nu hvor jeg tænker tilbage på det. Ellers bliver det vores datter på 5år som skal holde dem på en pude. Tror hun vil være vildt stolt ved at have denne post.

Kh Janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg regner med vores forlover skal holde dem og have dem klar når præsten beder om dem. Var til et bryllup forleden og der var det faktisk lidt rodet at han selv havde dem i lommen, skulle have dem ud af æsken, hvor skulle han lige gøre af æsken og det så faktiskmeget rodet ud nu hvor jeg tænker tilbage på det. Ellers bliver det vores datter på 5år som skal holde dem på en pude. Tror hun vil være vildt stolt ved at have denne post.

Kh Janni

hm ja det kan jeg da egentlig godt se at det kan blive lidt besværligt hvis de er i æsken og man selv holder! må lige huske at de skal ligge LØSE i lommen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Haha det minder mig om min far og mor da de blev gift i sin tid. Der stod min far først og fumlede med kassen og bagefter med noget snor som var rundt om ringende, også fordi han var så nervøs rystede hans hænder så meget at han ikke kunne få snoren af :griner:- Præsten måtte tilsidst sige at han sagtens kunne tage det med ro, hun havde masser af tid :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kære mormor har spurgt om hun ikke må sy en ringpude til os til brylluppet, og der siger man jo ikke nej.. :)

Men hvem har lige ringpuden så?

Ha ha, kan lige se for mig at H2B's meget stille og generte forlover står der med en sød pude i kirken.. :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer