Sign in to follow this  
Followers 0
CMF

Erfaring med Dragsholm Slot?

4 posts in this topic

Min kæreste har for ganske nyligt været på knæ og friet til mig, og vi er faktisk allerede begyndt at tale om, hvor brylluppet skal fejres.

Vi har i den forbindelse overvejet Dragsholm Slot, hvor vi har været før (over en weekend), og som vi (dengang) syntes var meget smukt og stemningsfuldt.

Nu har jeg imidlertid hørt, at det fremstår lidt slidt og dårligt vedligeholdt.

Er det rigtigt? Og er det bare charmerende, fordi det hører med til et gammelt slot, eller bærer det præg af, at der ikke rigtig har været råd til at holde det i ordentlig stand?

Ville I anbefale det til et bryllup?

På forhånd tak for jeres svar :loveflag:

0

Annonce ♥

Tillykke med frieriet!

Jeg bor lige i nærheden af Dragsholm, og spiser der et par gange om året. Det ER lækkert, det har charme og stemning for alle pengene, men det er lidt slidt efterhånden. Ved heller ikke om man kan forvente andet af et så gammelt sted?!

Det er et skønt sted, men også dyrt.

0

Jeg har aldrig været der men fordelen ved at "indvendingerne" går på hvorvidt stedet virker slid fremfor forhold som personale, mad m.v. er jo at I selv kan vurdere standen og fremtoningen ved selvsyn. Noget andet er hvor meget man skal lægge i det. Steder som "Slottet" på Skjalm Hvide Taarbæk Kro m.fl. er også slidte men de vinder når man har været der 10-15 minutter. Omvendt kan et sted jo også godt blive for vedligeholdt og poleret. Enten i form af et meget odiøst slot hvor man dårligt tør røre noget eller et meget moderne feststed hvor for meget modernisering kan få det til at fremstå koldt.

0

Annonce ♥