Kimse&Pixie

<3 Kimse & Pixie 7/4-2012 <3 - Sneak peek i #209 :)

212 indlæg i dette emne

uuuh du har jo en perfekt figur til sådanne nogle billeder! Dem må manden blive glad for!

Personligt er jeg mest til de naturlige af dem og ikke så meget dem der er redigeret med alt for meget farve - men det er jo bare min smag :rolleyes:

Men flot ser du ud :thumbsupsmileyanim:

Jeg er enig her. Men det er virklig nogle flotte billedder og du ser bare så godt ud :)

Tak skal i have.. Nu er det så heldigt, at jeg har fået alle billederne i alm. naturlig farve, sort/hvid og 2-3 forskellige farveredigeringer mere.. Så jeg har nok at tage af.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uuuh du har jo en perfekt figur til sådanne nogle billeder! Dem må manden blive glad for!

Personligt er jeg mest til de naturlige af dem og ikke så meget dem der er redigeret med alt for meget farve - men det er jo bare min smag :rolleyes:

Men flot ser du ud :thumbsupsmileyanim:

Jeg er enig her. Men det er virklig nogle flotte billedder og du ser bare så godt ud :)

Tak skal i have.. Nu er det så heldigt, at jeg har fået alle billederne i alm. naturlig farve, sort/hvid og 2-3 forskellige farveredigeringer mere.. Så jeg har nok at tage af.. ;)

Det er da kanones service thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:toot: WOOOOT! :toot:

Hold nu KÆFT jeg synes de er gode de billeder......! Det der "American Beauty" billede er helt vildt flot og "kunstnerisk" synes jeg! :)

Er enig i at man godt kan se det er en mand der har taget dem (kontra fx. Tina Liv) men det synes jeg ikke det gør noget.. De er lidt "frækkere" på en eller anden facon - men du ser ud til at være tryg og føle dig helt vildt godt tilpas - og det gør jo bare billederne ENDNU bedre! :)

Dem tror jeg din kommende manda kommer til at blive HELT tosset glad for!

:BKSTREET:

0

Del dette indlæg

WOW!!! Mange lækre billeder!!! Smukt, smukt, smukt!!! Og mange slags!! Elsker de sort-hvide silhouetter. De første, og nummer to med farve hvor der ikke er alt for meget farve, kun lige lagnet!!! Dejlige billeder!! Du ser skøøøn ud!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal vi ikke se din kjole... ? :cheerleader3:

Selvfølgelig skal I det.. Jeg har bare haft lidt travlt den sidste uge og oveni haft problemer med nettet.. Men lover, at der nok skal komme billeder herind.. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPDATE TIME!!

Nu er det ved at være 1 mio. år siden jeg har fået opdateret herinde, og der sker jo hele tiden noget i løbet af sådan en planlægning.. :)

Er i fuld gang med at printe, klippe, samle og aflevere invitationer til gæsterne:

Indeni:

post-49475-0-25641700-1318948400.jpg

Bagsiden:

post-49475-0-90912000-1318948431.jpg

Blærerække (nogle er uddelt og mangler også at printe et par stykker):

post-49475-0-31803800-1318948476.jpg

Så havde jeg tid til brudekjoleprøvning hos Panayotis d. 1/10 og hos Lilly d. 4/10. Havde tænkt mig, at jeg ville finde en kjole ved Lilly lagersalg, og dermed spare en masse penge på den post.. Men da jeg var hos Panayotis fandt jeg den mest fantastiske kjole, så jeg var jo nødt til at købe den (de havde 33% rabat på ALT den weekend), så kjolebudgettet røg godt nok en hel del.. Det var den allerførste kjole jeg prøvede, den sidder bare SÅ godt til min kropsbygning.. Prøvede vist 8-9 stykker i alt, men vendte tilbage til den allerførste..

Her er vidunderet:

SLETTET

SLETTET

SLETTET

Og bagfra:

SLETTET

Fjerner billederne igen senere på ugen, så de ikke ligger til offentligt skue helt indtil brylluppet..

Var til bryllupsmesse på Hotel Marselis i Århus her i weekenden, hvor der var smagsprøver på bryllupskager fra et bageri deroppe.. H2B og jeg blev enige om, at hvid chokolademousse er stemt inde, men at jordbærmousse og mandelbunde er stemt ude! Det var fint lige at prøve lidt forskelligt for at finde ud af hvad man kunne tænke sig.. :)

Har også fundet et lokalt kagekursus som jeg rigtig gerne vil på, det er HER

Og så til de dårlige nyheder..

H2B er blevet opsagt pga. nedskæringer, og stopper på sit job d. 30/11, så der ryger vores samlede indtægt lige en hel del ned.. Så før vi ved hvordan hans situation er, tør vi ikke bestille bryllupsrejse.. Men afsted, det skal vi da.. :)

Redigeret af Kimse&Pixie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte invitationer.. :thumbsupsmileyanim:

Din kjole er virkelig os flot, som de andre os skriver den sidder så godt på dig.. :c166::wink:

Og øv, hvor ærgeligt med h2b's job.. jeg er selv uden arbejde, det er ikke særligt sjovt, heldigvis får jeg da fra fagforeningen,.. :rolleyes: Så når nok ikke at få spat inden vores bryllup som er om 11 dage.. ( igen job efter endt uddannelse som Sosu hjælper )

Redigeret af Mor-Til-To
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer