Kimse&Pixie

<3 Kimse & Pixie 7/4-2012 <3 - Sneak peek i #209 :)

212 indlæg i dette emne

Makeup store i Koldingstorcenter tager ud og sætter hår og lægger make up. Du skal snakke med Ida der nede fra.. Har nemlig booket dem til vores bryllup :) kan kun anbefalde dem

Dem må jeg prøve at tage kontakt til så - og håbe at de kan på dagen.. Tak.. :)

Jeg tog bare ind og snakkede med dem om det:) krydser finger for at de kan på dagen :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træls med det hår, kan godt forstå du gerne vil have styr på det, så du ikke skal bekymre dig mere om det, kan desværre ikke hjælpe :unsure:

Dejligt snart at have helt styr og afleveret alle indbydelser og at folk vil komme :loveshower:

Lyder som en dejlig arbejdsplads, det betyder meget, når man jo er der en stor del af hverdagen :biggrin:

Jeg har altid hørt at ringen skulle sidde på ventre i forlovelse og højre når man er gift, fordi det er "den rigtige" hånd, men tror bare i skal blive enige med hinanden om hvad i helst vil :heart:

Kan godt forstå i har valgt en anden bryllupsrejse, når det går så meget ud over uddannelse, det er træls at være så langt bagud og ja prisen vil også altid betyde en del, det gør den også i snakken herhjemme :wink:

0

Del dette indlæg

HÅR + MAKE UP..

Så fik jeg endelig (med lidt under 4 måneder igen) styr på hår og make up.. :lol:

Har booket en mobilfrisør fra Middelfart, som kommer om formiddagen og ordner både hår og make-up.. Skal have lavet prøvetopsætning med hende d. 5. marts.. :)

For prøveopsætning, opsætning på dagen og make-up løber det op i omkring 1500,-

Hun kan findes HER

0

Del dette indlæg

Det er faktisk en god pris....og så kommer hun køren på dagen - hjem til dig selv..... :) Hvor langt er der fra hvor du bor og dertil hvor hun kommer fra ??Hvad mon det kan koste hende at komme til Nordjylland....ha ha ha ha du kan nok høre jeg ikke lige kan placere Middelfart..... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk en god pris....og så kommer hun køren på dagen - hjem til dig selv..... :) Hvor langt er der fra hvor du bor og dertil hvor hun kommer fra ??Hvad mon det kan koste hende at komme til Nordjylland....ha ha ha ha du kan nok høre jeg ikke lige kan placere Middelfart..... :fløjt:

Ha ha, nej den danske geografi er ikke nem.. :wink:

Jeg bor i Fredericia (Jyllandssiden af Lillebæltsbroerne) og Middelfart er så lige ovre på Fynssiden, så der er jo ikke specielt langt over for hende.. Hun har simpelthen hele salonen i sin bil, så kører hun ud og stiller op, ordner hår og make-up, rydder op efter sig selv og kører igen.. MEGA nemt.. :)

Prøv evt. at ringe til hende og høre hvad hun tager for transporten.. :)

0

Del dette indlæg

Weeeeeeeeeeee..

Har deltaget i diverse julekonkurrencer på Facebook, og har i dag vundet Wallstickers for 500,- fra Signstore.dk!! :lol:

Har valgt at jeg vil have teksten "Home is where the heart is" samt et stort verdenskort (har kigget på de to LÆNGE).

Der kom jeg lige lidt mere i julestemning, den har nemlig knebet indtil nu.

I dag blev vi også færdige med at købe julegaver, dejligt at have styr på det.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bor i Fredericia (Jyllandssiden af Lillebæltsbroerne) og Middelfart er så lige ovre på Fynssiden, så der er jo ikke specielt langt over for hende..

Lad os sige det sådan at når vi kører over til Middelfart Kursuscenter (hvad vi tit gør da det er en af stamkunderne) så vil GPS'en altid have os over broen til Fredericia og tilbage igen, fremfor gennem Middelfart by. Det tager ca. 5-10 minutter at køre den strækning :lol: Wallstickers til hvad ?

0

Del dette indlæg

Jeg bor i Fredericia (Jyllandssiden af Lillebæltsbroerne) og Middelfart er så lige ovre på Fynssiden, så der er jo ikke specielt langt over for hende..

Lad os sige det sådan at når vi kører over til Middelfart Kursuscenter (hvad vi tit gør da det er en af stamkunderne) så vil GPS'en altid have os over broen til Fredericia og tilbage igen, fremfor gennem Middelfart by. Det tager ca. 5-10 minutter at køre den strækning :lol: Wallstickers til hvad ?

Ha ha, er det virkelig hurtigst over begge broer? Ja det er det vel egentlig.. :)

Ja, som Shedevil korrekt skriver, så er wallstickers til væggen.. :wink:

Her er et billede af de 2 jeg har valgt..

Verdenskortet er én for sig og koster 349,-

Og teksten ovenover er én for sig og koster 199,-

post-49475-0-41490400-1324323088.jpg

Jeg har set lige præcis de to her sat sammen mange steder, så det var ikke svært at vælge.. :wink:

Jeg skulle bare skrive en mail til dem, om hvad jeg kunne tænke mig, så jeg skrev jeg gerne ville have de to her, og hvad der gik ud over de 500,- jeg havde vundet for ville jeg selvfølgelig bare overføre til dem..

Jeg fik så en rigtig sød mail tilbage om, at de ville skære dem og sende dem her mandag eller tirsdag, og at jeg ikke skulle betale noget for dem - de ville bare blive glade hvis jeg ville lægge et billede af resultatet på deres Facebook-side.. DET kalder jeg service.. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Papirarbejdet done!

Har lige siddet og fået udfyldt "Ægteskabserklæring" samt "Navneændring på bryllupsdagen", som nu bare skal underskrives og afleveres på kommunen i den nærmeste fremtid.. Nu er der også kun 14 uger til den store dag, så det nærmer sig med hastige skridt.. :lol:

Vi fik uddelt de sidste invitationer til H2B's familie henover julen, så nu er de alle ude (bortset fra en ekstra jeg liiige skal have lavet, da H2B gerne vil invitere endnu en kammerat :wink: ).. Hans mormor og morfar meddelte med det samme at de ikke kommer.. Ikke noget chock, det havde vi regnet med - men man bliver alligevel ked af det over at de ikke vil komme.. De er begge i 80'erne, og bor på Langeland, så selvfølgelig er der langt til Fredericia, men de kunne jo bare vælge at komme i kirken og evt. til middagen.. Problemet er, at hans mormor er total hypokonder, og hun gør dem begge to meget dårligere end de egentlig er.. Så sådan er det..

Projekter der meget snart skal i gang her i det nye år:

- Øve brudevals

- Finde tøj til H2B (gerne et lækkert sæt på tilbud)

- Få afleveret papirarbejdet på kommunen

- Snakke med kokken omkring menu

- Mødes med fotografen og snakke om billeder og locations

- Lave prøvekager og finde frem til den endelige bryllupskage

Der er dælme nok at se til her når tiden nærmer sig.. Men jeg GLÆDER mig.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Dejligt at have papirerne klar til afsending... jeg har hele tiden syntes, at det var noget fjol, at man ikke kan udfylde dem førend de 4 mdr op til brylluppet. Som om der ikke er andet, som fylder en brud hoved de sidste 4½ måned inden den store dag :blink:

Jeg må da sige, at du er godt med, hvis det er din "mangler-liste"... wauw... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Dejligt at have styr på papir arbejdet :) Lidt træls at hans mormor og morfar ikke vil komme, men kender godt de ældre der gør sig mere syge end de er og de bliver da også kun sygere af bare at sidde derhjemme, man tænker ihvertfald over hvordan man helst ikke selv vil ende med at blive, men træls når det nu betyder noget for en at have dem med :(

Ja nu begynder tiden snart at nærme sig og så er det nu der virkelig sker noget, så man kan blive helt klar, men dejligt at der sker noget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BRYLLUPSREJSE!!

Så har vi lige bestilt

bryllupsrejsen!!

Vi skal bo i Rest Horizon Room, som har "den meget store balkon direkte mod havet, hvor man har sin egen store hvilebriks og privat jacuzzi."

14 dage i total luksus lige i slutningen af maj i år, HOLD KÆFT hvor jeg glæder mig..

:)

TØJ TIL H2B.

Så har vi også fået H2B's tøj på plads.. Han skal være lækker i sort Bertoni jakkesæt med hvid skjorte og med råhvid mønstret vest, kravat og lommetørklæde.. I morgen skal jeg selv i Panayotis og prøve kjolen igen og så skal den tilpasses.. Nøj, hvor er vi ved at komme tæt på dagen nu..

:)

Redigeret af Kimse&Pixie
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer