Guest EB81

Hårpynt der matcher kjolen

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville vælge pink - men gå efter så meget drama som muligt med den valgte frisure fx denne slags

Tror faktisk at jeg ville vælge at lade frisuren være lidt asymetrisk, så den ikke sad fra øre til øre, men mere var samlet på den ene side af hovedet http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&client=firefox-a&hs=sGD&rls=org.mozilla:da:official&biw=1912&bih=1030&tbm=isch&aq=f&aqi=&oq=&q=loose%20side%20bun

il_570xN.245403704.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville tage sorte sko, sort fascinator samt sort taske og måske sorte øreringe også. Det er en vildt flot kjole men måske det bliver for dominerende med mere pink??? Jeg ved det ikke helt, men ville personligt vælge sort tilbehør..

Knus Eva

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes generelt, man skal passe lidt på med at have bælte, sjal, sko, taske hårpynt og lignende i samme farve.

Det bliver liiiige FOR koordineret, som de andre også skriver.

Jeg vil også anbefale, at du skifter nogle af farverne ud. Så kan du jo selv vælge, hvad der passer bedst til dit klædeskabsindhold.

Jeg tror, hvis du vælger sort bælte, så skal du ikke have sort fascinator og sorte sko. Så bliver der nemlig tre sorte farveblokke for hver tredjedel på dig -det kan måske se lidt underligt ud.

Andre nuancer af blomster tror jeg er en god ide!

Hvis du vælger en anden farve bælte kunne den sorte fascinator være god.

Pyh, det er skidenemt at sidde her at være klog -det skal jo prøves sammen og på :) Håber du finder noget, du selv synes er flot!

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres kreative svar :ilovebryllupsklar:

Det sorte bælte er købt sammen med kjolen, og det vil jeg helst ikke skifte ud.

Og når jeg nu allerede har pink og sort, ville det så ik se for mærkeligt ud med en helt tredje farve??? Uha det er svært...

Men jeg behøver jo heller ik nødvendigvis have sorte sko på, kunne som sagt have mine sølv/bling sko på - de matcher mine sølv/bling øreringe :wink:

Ej det er altså for svært det her :help:

0

Del dette indlæg

Jeg tror slet ikke, at det vil se tosset ud med ene sort tilbehør. :) Og jeg ville IKKE blande en tredje farve ind i det...

Men jeg hælder nok mest til den pink fascinator, fordi det virker mere "sommerfriskt" + de sorte og sølv sko :) Jeg synes godt at der må være lidt sort i sko/taske/et eller andet, for ellers tænker jeg at det sorte bælte kommer til at virke spøjst som det eneste sorte + jeg tænker at det måske bliver lige sødt nok, hvis det kun er pink (og evt. creme eller whatever)

Men uanset hvad bliver du superflot, den er virkelig skøn, den kjole! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer