Talza25

Boudoir billeder

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg overvejer det også, selvom der er 10-15 kg for meget på sidebenene, med et par strækmærker efter 2 graviditeter :oops:

Men jeg har undersøgt lidt priser, og av for dælen det er dyrt. Den først skulle have 5000 kr :blink: , og den anden skal have 1000 kr for fotografering og 1795 kr for et billede på 37x49.

Shit man siger jeg bare.

Kunne godt bruge ham fotografen som vi skal bruge til bryllup, men det er en arbejdskollega, og ham vil jeg simpelthen ikke kunne udstille mig sådan overfor :blush:

Hvad skal du og I andre give for det????

0

Del dette indlæg

Kig på festibo.dk der skal de have 1800 kr for fotograferingen og så får du en cd med alle de bedste billeder med redigering og du skal vist max betale 100 kr for et billede i A3 str og 60 kr for A4 str...... Og det er der jeg har valgt at få taget mine billeder..... Har en bekendt der har fået taget billeder derfra og de er mega gode dem hum har fået taget

0

Del dette indlæg

Jeg får min kusine til at tage billederne! Efter min graviditet vil jeg helst holde det for mig selv (min kusine) og min mand :)

Derudover har min kusine og jeg taget billeder til mange forskellige ting og er blevet lidt bedre til det.. så håber de bliver gode :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået min lillesøster til at tage mine billeder. Hun er super dygtig, og de er blevet rigtig gode. Jeg får dem lavet som en collage og printet i str a1.

Så mit råd er hvis du kender en som er bare nogenlunde dygtig til at tage billeder og som du føler dig tryg hos, så undersøg det med vedkommende. Der er mange penge at spare ;-).

0

Del dette indlæg

En veninde/familiemedlem kan lave næsten liså gode billeder som en prof. Afhængig af kameraet og hvor god opløsning du skal bruge dem i. De fleste nyere kameraer kan sagtens tage billeder som bliver godt på a4. Jeg har sågar haft en fotografbekendt som spurgte hvem der havde taget "det billede". Og egentlig var det bare en veninde og jeg som hyggede en eftermiddag med kameraet.

Så der er helt sikkert penge at spare ved at gøre det selv.

Forstår godt at du vil føle mere tryghed ved at en prof gør det, da han/hun muligvis vil have flere ideer og mere erfaring.

Dog vil jeg stadig anbefale dig at tage en veninde eller lign, med da nogle fotografer har det bedre ved at bede en veninde rette på diverse "løse dele" end at de selv skal træde ind i din intimsfære og rette.

Men inden du får dem lavet prof eller ej, så find ud af hvilken slags billeder du ønsker og find evt ideer på nettet, om modellen på billedet er tyk eller tynd er ligegyldigt, det er ideen bagved!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:BKSTREET: For de flotte billeder, Mannie!!

Og så vil jeg godt anbefale TOSA! Det ender med at blive liiiiiidt dyrere, end jeg havde planlagt, men det er kun fordi der var så mange gode billeder, at jeg vil bestille ekstra. :thumbsupsmileyanim: Og stadig billigt :)

0

Del dette indlæg

Kan varmt anbefale Mette Lyck på Frederiksberg.

Fik taget hos hende - godtnok tilbage i 1999..

Men vi slæbt emin svigerinde derind til polterabend sidste sommer.

Vi fik fotografering og 2 store billeder - husker det som 2000 - 2500 kroner.

Hun er superbehagelig, og kan få de bedste sider frem i alle kvinder :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, jeg har lidt info om boudoir fotografering og et par eksempler på mine boudoir billeder her...

I øjeblikket bruger jeg et gammmelt rustikt hus på Amager, hvor der er et meget smukt og naturligt lys. Det er i samme miljø, som mange af billlederne du kan se på min hjemmeside.

En fotografering tager ca 1 time og bagefter vælger vi billeder ud på min bærbare computer, mens vi drikker en god kop kaffe eller the på en hyggelig cafe, som også tager ca en time.

Det er en god ide at tage lidt forskelligt undertøj med og jeg vil gerne hjælpe dig med at vælge noget ud. Vi bruger ca 3 forskellige sæt ialt.

Med hensyn til make-up er det en god ide at have foundation på for at jævne huden ud på billederne og kontrast på øjnene, mascara osv. Læberne må ikke være tørre og bare være lidt mørkere end huden. Håret sætter du som du bedst kan lide det. Har du lyst til at gøre mere ud af make-up vil det også være flot, specielt hvis du gerne vil have sort hvide billeder. Jeg har kontakt til make-up artist/frisør og det koster fra 500-700,- kr.

Prisen for en boudoir fotografering er kr. 1295,- og herefter koster hvert billede man vælger kr. 299,- pr. stk. printet på lækkert fotopapir, inkl. billedbehandling i sort hvid, farve eller med nedtonede farver.

I øjeblikket har jeg tilbud på boudoir fotografering, se mit tilbud her http://trippettikunst.dk/portfolio/

post-25582-0-61626900-1321438909.jpg

post-25582-0-55724600-1321438932.jpg

post-25582-0-81365400-1321438948.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer