SaschaTheresa

Lidt for meget?

13 indlæg i dette emne

Som I kan se er der over et år til vores store dag, og har jo derfor en del tid til at planlægge (hvilket virkelig er en af mine yndlings beskæftigelser). :thumbsupsmileyanim:

Så jeg har virkelig overvejet at lave "The Weddingbook" (ref. Monica fra venner) - men måske det bare er lidt for meget - hvad siger I?

Synes jo det er en super smart måde til at holde styr på alle valgmulighederne, og de endelig detaljer. Og måske en sjov ting at have til efter brylluppet. :thumbsupsmileyanim:

Hjæææl, er jeg ved at forvandle mig til Monica? :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en god idé. :) Det svarer vel bare lidt til en fysisk planlægningstråd, og det er da hyggeligt at sidde og sysle med :)

Jeg prøvede at starte en, men gad ikke bruge den, fordi jeg brugte BK istedet. :) Jeg har tilgengæld et par veninder, der ikke engang pt. har bryllup i sigte, men alligevel har en scrapbog med inspiration.

Go for it! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super ide!

Ihvertfald meget bedre end mit løsbladssystem... Jeg har en gammel faneindelt notesblok hvor jeg har "planlagt" de større fester indtil nu - 25 - 30 års fødseldagen, stor nytårsfest og Benjamins barnedåb - men det har faktisk udviklet sig til et løsbladssystem med diverse huskelister og brochure. Totalt iorden at gøre det mere overskueligt og sikkert også sjovt både til 1 års bryllupsdagen og til kobberbrylluppet.

Så Go for it!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kender jeg ikke Monica hvem hun så end er (Monica Levinsky ?) men behold bare dit navn. Mit indtryk er at de fleste laver en form for planlægningsværktøj. Enten noget de henter herinde, et excelregneark som styrer andet end bare økonomien og en form for brainstorm og en slags logbog som måske også indeholder diverse inspirationskilder m.v. Altså en slags bryllupsdagbog eller weddingbook. Noget som måske også kan være sjovt at kigge på tilbage på om mange år - og noget som andre måske kan få gavn af.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kender jeg ikke Monica hvem hun så end er (Monica Levinsky ?) men behold bare dit navn. Mit indtryk er at de fleste laver en form for planlægningsværktøj. Enten noget de henter herinde, et excelregneark som styrer andet end bare økonomien og en form for brainstorm og en slags logbog som måske også indeholder diverse inspirationskilder m.v. Altså en slags bryllupsdagbog eller weddingbook. Noget som måske også kan være sjovt at kigge på tilbage på om mange år - og noget som andre måske kan få gavn af.

Monica Geller fra venner :cheerleader3:

Gotta love her!

0

Del dette indlæg

Ah Friends. Må indrømme at jeg aldrig har set nogle af programmerne rigtigt og er kun stødt på det i forbindelse med musikken hvor der er flere brudepar (brude) hvor det har skinnet igennem de ønskelister man nogle gange får ind, på samme måde som Sex and the City.

0

Del dette indlæg

Ah Friends. Må indrømme at jeg aldrig har set nogle af programmerne rigtigt og er kun stødt på det i forbindelse med musikken hvor der er flere brudepar (brude) hvor det har skinnet igennem de ønskelister man nogle gange får ind, på samme måde som Sex and the City.

Du er gået glip af noget:O

Sex and the City er nok for tøset til dig, men venner skal man da ha' set:O

0

Del dette indlæg

Du er gået glip af noget:O

Sex and the City er nok for tøset til dig, men venner skal man da ha' set:O

ENIG - venner skal man da have set :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer