Rockabella

Ikke-hvide og/eller utraditionelle brudekjoler!

54 indlæg i dette emne

jeg synes kjolen er meget flot, men må nok erkende, at jeg er enig med MetteHolm, og så evt forslå en kjole, som måske har både noget rødt og hvid.

Der var en herinde enten var det i 2007- eller 2008 hun blev gift, hun havde en rød corsage på og hvid underdel, det var også en anderledes brudekjole. Og så var der Lollerberg som havde en sort kjole, da hun blev gift i 2008

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

14552_191848749822_762664822_3072586_6645686_n.jpgPufff- jeg var på jagt efter denne her tråd og kom til at sætte billledet ind i den anden. Men her er et af mine yndlingsbilleder af et brudepar. Jeg ved ikke lige, hvorfor -- men du kan se hendes kjole er ikke hvid. Jeg tror, kjolen er mere blå end man tror, især når man ser mandens tørklæde på billede 2.

14552_191849269822_762664822_3072596_2820723_n.jpg?w=580

Redigeret af nissensmor
0

Del dette indlæg

Jeg har altid sagt at jeg ville giftes i en mørke rød kjole men må erkende at det er den ikke den er rå hvid trode ikke det var min drøm men da jeg fik den på var jeg ikke i tvivl det var MIN KJOLE men den er super smyk din kjole :-) kan godt forstå dig;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte jeg ville smide billedet af min grønne ufærdige kjole ind. :) den mangler at få lavet ærmer, blive strammet op, og pyntet med lidt perler og bånd, men tænkte at den ville passe meget godt ind i denne tråd om kjoler med lidt farve :fløjt: Selvom den er middelalder, så skulle den bare laves i hvid satin eller silke, så ville den jo ligne en forholdsvis normal brudekjole :)

post-44861-0-13190400-1338276696.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg tænkte jeg ville smide billedet af min grønne ufærdige kjole ind. :) den mangler at få lavet ærmer, blive strammet op, og pyntet med lidt perler og bånd, men tænkte at den ville passe meget godt ind i denne tråd om kjoler med lidt farve :fløjt: Selvom den er middelalder, så skulle den bare laves i hvid satin eller silke, så ville den jo ligne en forholdsvis normal brudekjole :)

hvor er den flot til dig også selvom den ikke er helt færdig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også gerne have været i en ikke så lys kjole. Men måtte erkende at de ikke han på træerne. Enten skulle jeg gå på kompromis med farve eller stil. Overvejede at få syet en kjole, men med alle de andre DIY projekter, kunne jeg slet ikke rumme at skulle designe kjole også. Så fandt en butik med den rigtige stil, og overtalte ejeren til at sy kjolen i det stof hun havde der var mørkest. Den er mørk creme eller hvad den nu hedder den farve. For at komme lidt væk fra det lyse (traditionelle) har jeg så lokket mor til at sy en taske med en meget mørk brun stof i. Måske mørke perler etc. Og så er div andet tilbehør også mørkt brunt. Alt den tid jeg har brugt på det, kunne nok have været brugt på at designe en ny kjole, men pyt.

Er som flere andre i denne tråd trådt ind i bryllupsplanlægningen uden at have tænkt over og drømt om det i 20 år først. Er ellers meget traditionel, men lige kjolen er SÅ vigtig, at den kan man ikke sætte regler op for. Man skal i noget tøj der får en til at føle sig gudeskøn. Stil, farve, snit må man vælge så det passer til en. Og ikke tænke så meget over om det nu kan gå.

Kan godt se Mette Holm og -lmp_dk- 's pointe med farven, men kommer man ikke så tit i gallaskrud, så er det jo lige meget..

Held og lykke med det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er Horsens produktionsskole der syer kjolen og dem det har fundet stoffet. Men jeg er sikker på Ida (læreren) kan hjælpe hvis det er.

Jeg er nu meget glad for den jeg har fundet:) men jeg synes virkelig de gør et godt stykke arbejde med din :) Hvad gør du med dit hår ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der jo kun lidt under en måned til vores store dag ( Wiiihuuuiiiii!!) og kjolen er næsten færdig..! Tilbage i februar var jeg i Panayotis sammen med min veninde/brudepige for at se på forskellige kjoler. Der prøvede jeg så en lækker rød på - og den klædte mig ikke overhovedet!! Øv! Så det skulle ikke være mig, der fik den farve på.

Det så virkelig helt forkert ud til mig..

Så jeg blev nød til lige pludselig at tænke i andre baner, så i stedet har jeg så sat mig til at designe kjolen selv, og min veninde/brudepige, der er skrædder, er så i gang med at sy den nu!

Den blir ikke hvid, men cremefarvet med lidt elfenben og så en blanding af tyl og blonder. Og så kommer den til at passe meget til min egen vintagestil.

Så jeg blir lidt mere traditionel end jeg troede, dog stadig uden at være helt traditionel..! Og personlig, det er den stadig, for siden det er mit eget design, er det min absolute drømmekjole - og min veninde gør et fantastisk stykke arbejde, den blir SÅ fin! Glæder mig til at vise billeder en gang!

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg tilslutter mig farverne! Jeg hopper gerne i rød, pink, mokka, grøn eller lyseblå.... Har det dog som du, at forelsker jeg mig i en hvid drøm bliver det den. Det er jo kun denne ene dag det kan lade sig gøre :heart:

Jeg kunne godt tænke mig at leje eller få syet en kjole.

Nogen der kan anbefale nogen? Helst på Fyn (Fyn ligger åbenbart kun inde med TO brudekjolebutikker)!

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er hvis og rød og meget utraditionel

På dette billed er den dog ikke helt færdig

Heeeej Malene (Tina her)

Hvor bliver du fin - stoffet er sørme lækkert, men det ser tungt ud eller er det bare mønsteret i stoffet der får det til at se sådan ud?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer