Pingvinen

Pingvinen og Bulebankeren 02/06-2012 **Regnskab**

503 indlæg i dette emne

Hej Alle,

Så starter jeg min planlægningstråd her lige under et år før den store dag..

Lidt om os: Mit navn er Tine (1987) og har kendt min forlovede Michael (1985), i over 7 år efterhånden.. Vi bor syd for Næstved sammen med vores barn, hunden Loui.. Den 07/05 var Michael endelig nede på knæ, ja endelig siger jeg, for har prikket til ham længe.. Han havde ellers snakket om at han syntes at bryllup og ægteskab var en lidt for stort for ham, så han tog mig lidt på sengen da så friede (haha, sengen, han friede netop til mig ved sengen på vores værelse på det hotel vi var på, i anledning af vores årsdag den 08/05)..

Lige lidt forklaring til overskriften: Pingvinen er mit kælenavn og har eksisteret i mange år, det stammer fra en sang ved navnet Tine Pingvin.. Bulebankeren er Michaels kælenavn, da han er karosserismed aka. pladesmed aka. bulebanker..

Selvom der ikke er gået voldsomt lang tid siden han friede er vi stortset enige om alt, her kommer lige det overordnede:

Kirken: Rønnebæk Kl 14

Reception: Ved kirken

Fest: I haven (Min svigerfar udlejer telte, borde osv)

Farvetema: Himmelblå, koboltblå, lime og hvid

Håber at i vil følge med

Hilsen Tine

Index:

Redigeret af Pingvinen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette indlæg regner jeg med at opdatere løbende, så kan i følge med i hvad der sker:

Blå = færdig!

Lyseblå = Undervejs!

Forestående begivenheder:

Lave M færdig

Rette kam på hårblomst

To do inden nytår:

Indbydelser layout

Bordkort layout

Kirkeblad layout

Købe undertøj

Bordpynt

Keramik

Brudepigetøj

To do efter nytår:

Printe/sende invitationer Sendt afsted den 9/1

Tøj/tilbehør til gom Mørkegråt jakkesæt, Nike sko og blå skjorte

Lave ting til brudepiger Tasker, smykker, bælter og hårspænder er færdige

Papirer (kommune/navneændring) Afleveret den 02/02 og prøvelsesattest modtaget ca. en uge efter

Købe tyl til bilen Lyseblå rulle købt af Shedevil

Bestille bryllupsrejse Nymindegab kro d. 4/6-6/6 inkl. tur til legoland

Andet DIY Brudetaske, takkeranke, lomeletter, sløjfer til hunde, armbånd osv. færdig!

Købe lys

Drikkevarer Tine's forældre betaler det meste /køre over grænsen den 31/3

Købe ringe

Toiletkurve, kurve til kirkeblade, servietter og tyl

Lave hæklede flagguirlander

Bestille frisør/makeup 14. april

Skrive tale

Aftale detajler ang blomster

Aftale alle detaljer med svigerfar(telt og service)

Aftale alle detaljer med kokken

Brudekjole syes til

To do efter S.U.(1. maj):

Aftale dessert

Købe ind til natmad

Samtale med præst 14. maj

Bestille blomster

Bestille kage

Samle vindmøller

Lave bordkort/menukort/skilte/kirkeblade

Aftale de sidste detaljer omkring kagen (antal pers.)

Redigeret af Pingvinen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons:

Det lyder til at I allerede er godt i gang med planlægningen, man kan heller ikke komme for tidligt i gang :cheerleader3:

Uhhhhh, bliver spændende med kjoleprøvning, hvor skal I hen og prøve kjoler??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle,

Efter en veloverstået brudekjoleprøvning er jeg blevet en oplevelse rigere, men ikke en kjole, endnu.. Jeg satser på at finde en på udsalg.. :)

Men så har jeg lidt billeder, først af bordpynten, derefter af mine sko.. Er dog meget usikker mht skoene, da den ene er for stor og den anden nogenlunde passer.. Ved ikke helt endnu om jeg vil prøve at opdrive en str. 35 eller om jeg finder sån nogle hæle dimser..

Hilsen Tine

post-50399-0-83051200-1308336587.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endvidere har jeg siden sidst talt med min kære onkel, som er uddannet keramiker. Han er lige gået på pension og fortalte at han meget gerne vil lave en masse ting til vores bryllup. På billedet ses en vase som jeg fik af ham, som kan bruges til gavebordet evt. Og det lille "krus", er til tandstikkere, denne er fra min konfirmation, den har mit navn på og dato i bunden, det er en tradition i vores familie. Han vil gerne lave sån nogle tandstikholdere til vores bryllup, i den blå farve, så det passer til temaet og alt hvad jeg ellers har lyst til. Tænker også at vi ved fælles hjælp skal lave topfiguren. Det er bare så fedt..

post-50399-0-40204200-1311613592.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med sådan en onkel der kan bidrage med unikt håndværk - tænk hvis du kunne købe dig til at han lavede vinglas til alle - deres navne kunne så skrives i og du ville have glas, bordkort og favour i et.

Indbydelserne er flotte - specielt hvis de bliver lyseblå - den mørke er lidt hård overfor båndet

Kjolen ser flot ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak alle sammen.. :)

Miss Lena: Sjovt nok minder glasuren på glassene meget om en han brugte engang.. :) De er fine, men ikke lige mig..

Mannie: Ja har også ledt meget herinde efter nogle med blåt tema, det er ikke så mange.. :) Kan sagtens se ligheden med invitationerne, det er pudsigt.. Hehe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville lige vise et billede af vores ringe, de bliver i sølv og guld.. Sølvdelen er faktisk vores nuværende ringe, som vi har haft nogle år.. De bliver så lavet om til vielsesringe.. :) Vi skal bare lige finde penge til dem..

post-50399-0-43456500-1311624043.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer