wendt65451

P & P - 17.08.13 - Flere location billeder fra fotografen!

556 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WOW hvaordan hulen har du lavet dem?! Er vildt imponeret over de der vandmærker, eller hvad man kalder dem... Skal selv til at lave invitationer/ (STD)og er gået på kraftig inspirationsjagt - men jeg har da ingen ide om hvordan jeg skal lave dem lige så fine. Flot flot :BKSTREET:

Altså det er min super H2B der har stået for det tekniske i Adobe Photoshop. Der kan man en masse, også lave billederne sort/hvide og bestemme gråtonen, så teksten kan ses på dem.

Vi lavede den ud fra en skabelon på nettet et sted, kan sende en mail med skabelon hvis du vil?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Etsy-hårblomst og dagen-derpå-kjole

Har modtaget min Etsy hårblomst. Den er så fin med lidt tyl i og i en farve mellem hvid og ivory perfekt til min kjole.

post-49839-0-06834900-1315046003.jpg

Så faldt jeg lige over nogle søde kjoler, der kunne være til dagen derpå:

post-49839-0-70882300-1315046125.jpgpost-49839-0-21607800-1315046131.jpg

Eller den med blonder:post-49839-0-11894800-1315046137.jpgpost-49839-0-47657600-1315046144.jpg

0

Del dette indlæg

Hov faldt lige over din dejlige tråd her. Velkommen til en 2012 burd mere :cheerleader3:

Den kjole du har købt er da bare sååååååååå sød, jeg er vild med detaljen med det bånd, det bryder kjolens hvide farve rigtig flot. Og siden du har det bånd, skal du da vist ha 2 par sko, IKK ;)

Jeres invitationer er super flotte, ideen er gemt i min inspirationsmappe hæhæ.

Jeg glæder mig til at følge din tråd fremover.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov faldt lige over din dejlige tråd her. Velkommen til en 2012 burd mere :cheerleader3:

Den kjole du har købt er da bare sååååååååå sød, jeg er vild med detaljen med det bånd, det bryder kjolens hvide farve rigtig flot. Og siden du har det bånd, skal du da vist ha 2 par sko, IKK ;)

Jeres invitationer er super flotte, ideen er gemt i min inspirationsmappe hæhæ.

Jeg glæder mig til at følge din tråd fremover.

Tak skal du have :thanks:

Bliver ved med at komme i tvivl om båndet skal af...

Kommer da MINDST til at købe to par sko fra nu til næste august :cheerleader3: - der kan bruges til kjolen. Spørgsmålet er hvilke :blink:

Jeg synes også vores invitationer er blevet helt fantastiske :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke du skal have baandet af, men det har jeg vist sagt foer - omvendt, hvis du bliver ved med at kredse om det, saa er det maaske bedst uden...

Super soede og laekre invitationer og kjolerne til dagen efter - I love it!

Hvor har du fundet blondekjolen? Min mand synes nok, jeg er vanvittig, og hvornaar skulle jeg ogsaa tage en blondekjole paa, men jeg vil saaaa gerne have en blondekjole :)

Jeg er vild med din traad :loveboard:

0

Del dette indlæg

:o WOWOW Hvor nogle knaldgode billeder. Note taget, husk stor paraply! Jeg er især vild med det 3 sidste.

Mht bånd på kjolen, du kunne også måske skifte et ud med et mere farvestrålende et?

Lidt lige som hende har gjort:

post-49839-0-29853800-1315136635.jpg

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke du skal have baandet af, men det har jeg vist sagt foer - omvendt, hvis du bliver ved med at kredse om det, saa er det maaske bedst uden...

Super soede og laekre invitationer og kjolerne til dagen efter - I love it!

Hvor har du fundet blondekjolen? Min mand synes nok, jeg er vanvittig, og hvornaar skulle jeg ogsaa tage en blondekjole paa, men jeg vil saaaa gerne have en blondekjole :)

Jeg er vild med din traad :loveboard:

Det er da også irriterende at jeg ikke bare kan tage en beslutning.... sidder lige og får en idé! Kan have det på til brylluppet og klippe det af til TTD. På den måde får jeg begge dele (og billeder af begge). Det er nemlig syet på, så ikke lige til at fjerne hurtigt.

Blondekjolen er fra bonprix.de - der har de også to andre slags.

post-49839-0-62006900-1315138312.jpg

Link

post-49839-0-08626000-1315138361.jpg

Link

Ser ud til den også er på italiensk:

Link

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pink er ikke min farve.. Desværre. Og laksefarve ser bare så godt ud når man har bare lidt tan.. Men der er jo en verden af farver, så det er jo bare med at prøve sig frem og se hvad der er pænt til en.

Pink er lige min farve :cheerleader3: Men det grå/sølvfarvede (som er Blue Haze) er jeg også vild med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nina-sko er kommet

De er så fine og var på tilbud til 29 $ på endless.com. Smuk powder sand farvede - I'm in love.

:cheerleader3: Na ja de er lidt lange, men var så bange for at de var for små og de passer perfekt i bredden.

post-49839-0-67574400-1315213108.jpg

post-49839-0-94706700-1315213124.jpg

Så er den her knaphulsblomst da lidt for cute :loveboard:

(Kan sørme ikke huske hvor jeg har fundet den)

post-49839-0-60181600-1315213187.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer