mrssicilia

Vaskemaskinen lever endnu -

12 indlæg i dette emne

:boohoo::boohoo:

Efter at have tjent os trofast i 7 år, valgte vores dejlige vaskemaskine at stå af i dag = en udgift på mindst 3.000,-

Jeg taler med Keld om sagen, når han kommer hjem fra arbejde i aften - men tror enden på det bliver en opringning til vores lokale elektriker, som må afsige dommen: Reparation eller udskiftning til en anden model.

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at have det mindste forstand på vaskemaskiner så vil jeg sige en udskiftning. 7 år er lang tid og der er sket meget på 7 år udviklingsmæssigt.

Du har helt ret, Bent - den skal skiftes :wink:

Når man tænker på, den har kørt dagligt, så er det faktisk meget godt klaret at den har holdt i 7 år :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blush:

Da min dejlige mand kom hjem i aftes, tjekkede han lige det filter, der sidder i vores vaskemaskine, og rensede det :respekt: .

Resultatet er at maskinen nu kører som om den var ny - og tøjet er grundigt centrifugeret :blush:

Jeg stod og så på den klap, der fører ind til filteret, men tænkte jeg på at åbne det? Nej, jeg stod som en blondine, og så på den klap, mens jeg tænkte: "Hvad skal sådan en bruges til?Nå - må vente til Keld kommer hjem!"

Så mine damer og herrer: Uddeles der en pris til Årets Blondine, må jeg vist være selvskreven som modtager :blush::oops:-HAHA-

0

Del dette indlæg

HAHAHA. Vi er heldigvis flere i den båd, og man skal altså passe på med at pille ved sådan nogle maskiner :fløjt: .

Vi lejede en lejlighed da vi boede ½ år i USA, og her var der også en fin vaskemaskine i køkkenet. En dag da den kørte løb der lidt vand ud af den (bare et par dråber), så jeg åbnede klappen, med det resultat at proppen sprang ud og ALT vandet fossede ud på gulvet :o - desværre et ret billigt laminatgulv, som inden jeg nåede at tørre det op (max. 5 min senere), havde suget så maget vand, at der var tydelige vandskader ved alle samlinger :oops: . For det ikke skal være løgn, endte vi også med at få en påtale, fordi jag havde hængt alle de våde håndklæder til tørre på terrassen -HAHA-.

Jeg tror heldigvis ikke vores udlejer opdagede det - vi hørte i hvert fald aldrig noget.

Dejligt at den blev genoplivet, og jeg synes det var meget fornuftigt af dig, ikke at pille ved den :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHA. Vi er heldigvis flere i den båd, og man skal altså passe på med at pille ved sådan nogle maskiner :fløjt: .

Vi lejede en lejlighed da vi boede ½ år i USA, og her var der også en fin vaskemaskine i køkkenet. En dag da den kørte løb der lidt vand ud af den (bare et par dråber), så jeg åbnede klappen, med det resultat at proppen sprang ud og ALT vandet fossede ud på gulvet :o - desværre et ret billigt laminatgulv, som inden jeg nåede at tørre det op (max. 5 min senere), havde suget så maget vand, at der var tydelige vandskader ved alle samlinger :oops:Ja, det må du nok sige, det var da en værre historie :blink: . For det ikke skal være løgn, endte vi også med at få en påtale, fordi jag havde hængt alle de våde håndklæder til tørre på terrassen -HAHA-.

Jeg tror heldigvis ikke vores udlejer opdagede det - vi hørte i hvert fald aldrig noget.

Dejligt at den blev genoplivet, og jeg synes det var meget fornuftigt af dig, ikke at pille ved den :wink:Som Keld sagde i dag: "Jeg har da sparet 4000,- kr ved at rense filteret: 500,- til en elektriker og 3000,- til en ny vaskemaskine" :blush:

0

Del dette indlæg

Årh hvor jeg kender det!!!!!

Jeg piller bare ikke ved sådan noget! Tør ikke, også selvom det kun kan gå værre end galt.

Sådan noget skal bare VIRKE!

stik mig "reservedelene" til en stationær computer og jeg skal samle den, giv mig en ting der ikke virker og jeg panikker!

:shooter:

Så alt sådan noget må min dejlige h2b tage sig af. ellers så spørg jeg min mor, hun kan også et trick eller to.

0

Del dette indlæg

her er det sgu mig der søger for alt den slags...

reperation af børnenes legetøj, udskiftning af sikringer osv..

Men klippe vores hæk tør jeg bare ikke, da jeg HELT sikker for den klippe skæv elelr får lavet et "kig"-hul til vore naboer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer