Miss-Lena

Fascinator * DIY *

98 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

øv :( kan ikke se vejledningen til de der flotte hvide og sorte blomster..

Forresten kunne virkelig godt tænke mig at vide hvor du får alle de skønne kjoler fra.. Jeg er nemlig lidt på udkig efter en flot kjole til min søster der skal (hvis hun vil) være brudepige. Til den tid er hun næsten 18, så der skal være stil over det. og ville så gerne overraske hende. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Her er en beskrivelse af blomsterne:

Jeg har lavet hver blomst i hånden af brudesatin, organza og tyl blade, der er syet sammen med perler i midten (de største blade yderst og de mindre i midten). Har derefter pyntet de store blomster med broderet organza hist og pist). Alle blomsterne er så syet på et stort stykke blonde og derefter er der sat brudesatin på bagsiden af det hele - for at skjule syningerne og give en fin og holdbar base. Bagsiden sætter jeg på med tekstil lim for at undgå syninger. Til sidst sætter man bare kam, klips eller hvad man nu mener er det bedste på

Det er mest bare at prøve sig frem og se hvad der bliver smukt

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i søde... Det er super hyggeligt St sidde og finde på. Lidt lige som at se tingene gro og udvikle sig mellem ens hænder. Så det er ikke så meget standard :)

Her er et bedre billede

11%25252008.12.49.jpg

Lige en vejledning.

Et ovalt stykke stof pensles med lim og fjer limes på.

Blonde klippes til og syes på

Perler syes på

Bøjelig plastik stiver limes på bagsiden

Satin limes/syes på bagsiden for at skjule stiver og tråd/sting

Klip syes åå

Åh ha er bare så forelsket i denne her. Er det en der sælger ?? og i såfald hvad er din pris??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lena - det er jo lige præcis sådan en, som den Gittepit henviser til, jeg gerne vil have!!!! - den er lige i skabet. :thumbsupsmileyanim:

Hvad skulle du eventuelt have for sådan en? - Ellers må jeg selv eksperimentere lidt.

Suk hvor er den fin.

0

Del dette indlæg

Hej Lena.

Vil lige høre om du evt laver hårpynt efter bestilling, jeg leder nemlig med lys og lygte efter noget hårpynt og finder kun noget som lige mangler det sidste. Men måske at du kunne lave noget til ud fra de to billeder jeg jeg fundet og så vil vil passe til min kjole og bælte(det med den store satinrose) jeg har købt af dig. mvh camilla

Lidt info om hvad jeg havde forstillet mig:

Et rødt hairpiece ala som på billedet, knap så stort, og så med små satin roser i ivory, perler og evt noget blonde.

post-48743-0-05027500-1311860104.jpg

post-48743-0-62270400-1311860131.jpg

untitled.bmp

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer