Miss-Lena

Fascinator * DIY *

98 indlæg i dette emne

Vil bare sige, at den smukke Black Swann i går fik bopæl hos mig - og den er såååå fantastisk :loveshower: (og billeder kan ses i min tråd)

Miss-Lena må afgjort være den nye Jannie Baltzer :wink:

Redigeret af Jobela
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig laekker!

Jeg kan saa godt foelge dig med kreation fremfor produktion - det er specielt, naar de fine ting opstaar mit i alle materialerne, der ikke var noget og saa lige pludselig er blevet til noget flot :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige vise den fjer ting jeg har gang i. Elsker når tingene bare vokser frem mellem hænderne. Altså kreation fremfor produktion - luuuuv' it :)

11%2021.40.26.jpg

Wauuuu... Suk. Gisp. Den er så smuk. Well done 7himmel.gif

Glæder mig sådan til rosekjolen kommer, så jeg kan komme og besøge dig igen icon_hug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er lidt svært at bedømme udfra de billeder du har taget, for man kan ikke rigtig se formen og størrelsen på den..

Men hvis den skal bruges sammen med slør. f.eks., så er det vel en fordel med en kam :)

Redigeret af eickhardt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor er den fin .... jeg skal altså også ha gang i een af dine kreationer til næste år :) - og syns det kunne være rigtig dejligt med en hjemmeside med alle dine ting på :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg må få gjort noget ved det... Har lige fået købt fjer i 2 omgange i forkerte nuancer - arghhh :rolleyes: Men vores super søde nabo skylder jeg en gave og tænker at en fin fjerhårbøjle vil være en fin og personlig gave :) Skal bare finde ud af at pynte den uden at den bliver for bridal/flashy

0

Del dette indlæg

hehe ja .... kan måske godt forestille mig, at de hvide farver kan komme til at se lidt bryllups-agtige ud ... men heck.... hvis der kommer nogen sorte blonder el lign ovenpå .... tror jeg da vil se super nice ud! :)

Du smed en sort een herinde på et tidspunkt .... LOVE LOVE LOVE, hehe - og den var da slet ikke bridal agtig :) Så er helt sikker på, at du nok skal få lavet en totalt non-bridal fab een til naboen .... også selvom det er hvide fjer thumbsupsmileyanim.gif

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

He he... Lige netop den blev altså ved med at udvikle sig. Så nu ser den sådan her ud. Og jeg er selv crazy med den... Til trods for at jeg er super minimalistisk, så har jeg vist fået en forkærlighed for at blande blonder, bling, perler, og alt muligt uventet sammen på disse hårdimser

Skal have taget lidt bedre billeder af de her ting - denne her er nemlig også så fin, når man sætter den lidt længere fremme på hovedet. Ret old fashion-vintage-hippie-agtigt-look så - skal helt sikkert selv have en - synes at det gyldne i gør at jeg godt kan bruge den til fin

11%25252020.42.53.jpg

11%25252020.29.05.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer