Miss-Lena

Fascinator * DIY *

98 indlæg i dette emne

Har lige bestilt nogle små sølvblomster til at sætte på fru nabos gave. Forestil jer dette:

1. Beige/nougatfarvede fjer

2. Sølv blomstergrene der brede sig op fra bunden (se billedet)

3. Perler til at føre det hele sammen

Det kunne da være meget fint ikke? Hun er selv enormt kreativ og kan godt finde på at forsølve ting og sager hun finder. Så hendes egen smykke stil er meget med naturformer etc

il_570xN.189744744.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

blir alle sølvgrenene i samme længde eller i forskellige længder ? :)

- altså umiddelbart lyder det meget fint.... kommer jo også an på hvilken type, hun er .... og hvad der passer til hende :)

Altså jeg er jo typen, der er helt vild med sort thumbsupsmileyanim.gif haha ....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw! Hvor er de smukke :loveshower:

Herhjemme er vi slet ikke i bryllupstanker (eller min kæreste er ikke :wink: ), men jeg er SUUUUPER forelsket i princippet om en fascinator. De er bare SÅ flotte, dem du laver!

Må man spørge, hvad de ligger på i pris? Bare sådan ca. :) På forhånd tak.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak... Altså det er ikker ært, men kræver mest tålmodighed og de rigtige materialer... Jeg ved sjældent hvordan en hårdims ender, men lader den bare udvikle sig :) kan mærke jeg er blevet lidt mere modig og vil lidt mere, så det jeg laver bliver endnu mere unikt. Selvom jeg sælger ud af det vil jeg jo helst kun lave ting jeg selv er vild med, da det jo primært er hobby.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer