redhead

Bryllupskage og brudevals ????

8 indlæg i dette emne

Hej

Sidder lige og "diskuterer" med min kæreste, om man spiser bryllupskage først og derefter danser brudevals - eller om det er omvendt ??

Jeg har været til 3 bryllupper i år - og jeg kan kun huske, at til den ene fest spiste de kagen først (brugte den som dessert), hvorefter de dansede brudevals !! Jeg kan ikke huske hvad de gjorde til de 2 andre bryllupper !! Pinligt - men sådan er det altså at blive over 29 !!! :super:

Kan fortælle, at vi skal have vores kage til kaffen efter maden !!!

Hvad gør I ???

Knus fra den glemsomme Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidder lige og "diskuterer" med min kæreste, om man spiser bryllupskage først og derefter danser brudevals - eller om det er omvendt ??

Hej

Det kan nogle gange risikere at blive afgjort af helt andre faktorer... det skete fx for mig så sent som i går.

Brudevalsen SKAL - i modsætning til kagen - være overstået inden 24.00. Er det et bryllup med mange indslag, taler osv KAN det derfor blive nødvendigt at fremskynde æ' vals og placere den før kaffen.

Ellers bør det være kaffe og kage først... og dansant bagefter. På den måde kan man roligt spise rigeligt med bryllupskage med GOD samvittighed... for man fortsætter jo direkte ud på dansegulvet og arbejder kalorierne ud af kroppen igen.... :super::lol::lol:

Redigeret af jesper-brock
0

Del dette indlæg

Ellers bør det være kaffe og kage først... og dansant bagefter. På den måde kan man roligt spise rigeligt med bryllupskage med GOD samvittighed... for man fortsætter jo direkte ud på dansegulvet og arbejder kalorierne ud af kroppen igen.... :lol::lol::lol:

Du har så evig ret - og man nøjes jo sjældent med at danse brudevalsen - man skal jo også svinge ballerne sammen med sin far, svigerfar, onkler, morbrødre, farbrødre, venner osv. osv. osv.

Gad vide, om jeg skal bestille lidt mere kage ???? :super:

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Vi holder ikke reception om eftermiddagen - vi skal først giftes kl. 15, og så er der ikke rigtig tid til reception, synes vi ! Derfor kan vi ikke spise kagen der, men først om aftenen til kaffen !!

Tusind tak for jeres svar - og som Jesper skriver - det kan være tiden bliver den afgørende faktor !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer