frk.linemus

Kjole uden BH

26 indlæg i dette emne

Ja... som overskriften lyder - hvad gør man lige ved brysterne, når kjolen ikke tillader en BH?

Jeg er faldet over denne SKØNNE blondekjole på etsy :loveflag: Men da ryggen er bar, kan jeg jo dårligt ha BH på... Og synes ikke at de der BH'er med gennemsigtige rygstykker hitter helt :huh:

Men men men... Hva så? Er der nogen som har erfaring med det der tape man kan købe?

Vil lige sige at min barm ikke er helt så fast og spændstig efter at have ammet min søn... Og vil helst ikke have at babs og nutte hænger helt nede ved navlen... (-eller bare de er lige lange :oops: )

post-47947-0-51062000-1308163557.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvordan kjolen er i overstykket - min kan sagtens holde "pigerne" på plads uden bh - men ok, jeg har af naturlige årsager heller ikke ammet - endnu, håber jeg da :rolleyes:

Ellers kunne denne type BH måske bruges? Jeg kan i øvrigt anbefale siden, har handlet der tidligere og har været fuldt ud tilfreds!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvordan kjolen er i overstykket - min kan sagtens holde "pigerne" på plads uden bh - men ok, jeg har af naturlige årsager heller ikke ammet - endnu, håber jeg da :rolleyes:

Ellers kunne denne type BH måske bruges? Jeg kan i øvrigt anbefale siden, har handlet der tidligere og har været fuldt ud tilfreds!

Det har jeg heller ikke lurret endnu... Men måske kan den BH du linker til være en løsning. Så kan man jo altid skifte til noget mere "hyggeligt" til bryllupsnatten :bed:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået en unbra hjem idag, ved ikke om sådan en kunne være løsningen for dig? Har ikke prøvet den endnu, så kan ikke rigtig komme med en anbefaling, men satser på at prøve den i weekenden...

Fortæller du om hvordan den er når du har prøvet den? Er nysgerrig, har kigget på dem men tænkte at den ikke virker.....

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået en unbra hjem idag, ved ikke om sådan en kunne være løsningen for dig? Har ikke prøvet den endnu, så kan ikke rigtig komme med en anbefaling, men satser på at prøve den i weekenden...

Fortæller du om hvordan den er når du har prøvet den? Er nysgerrig, har kigget på dem men tænkte at den ikke virker.....

Jeps skal nok lige komme med en update - er meget spændt på hvordan det blir!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en unbra, og den virker rigtig fint. Den er jo ikke ligefrem sexet, men den virker - og det er jo det vigtigste.

Den "samler" pigerne, men "løfter" ikke - hvis I forstår, hvad jeg mener :blink:

Jeg bruger 75C, så min positive erfaring er altså ikke baseret på en specielt stor barm.

0

Del dette indlæg

Jeps skal nok lige komme med en update - er meget spændt på hvordan det blir!

Glæder mig til at høre hvad du siger...

Det kunne være dejligt hvis den også kunne løfte lidt - men det bliver vel lidt svært når ikke der er noget de kan "hænge" i... Hvis I forstår :S

0

Del dette indlæg

Hvad med sådan noget her?

post-47905-0-99081800-1308174272.png

Link; http://annesax.dk/eres-bh-med-mange-muligheder-ugens-produkt.html/6-juni-2-w700

Jeg tror, uden at vide det, at der er lidt mere styr på pigerne her :biggrin:

I øvrigt en smuk kjole du har findet! :thumbsupsmileyanim:

Taaaak - jeg synes også den er SÅ fin :)

Er bare lidt betænkelig ved at skulle købe den via nettet og alt det der (kald mig bare lidt gammeldags)... Kan hun levere til tiden og er kjolen som jeg har drømt om... Og hvad hvis man vil reklamere. Uh... der er mange betænkeligheder!

Synes godt nok at det ser lidt indviklet ud det du har fundet frem der... Men pigerne skal jo også helst sidde ordentligt :unsure:

Er der virkelig ingen som har prøvet det der tape? Eller er det bare HELT håbløst?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen som har erfaring med LaSenza BH'er? Jeg kan nemlig se at deres Smart Bra kunne være en perfekt løsning for mig, men jeg ved ikke helt om jeg tør købe BH'er over nettet

jeg har købt en lasenza over nettet og den er min yndlings!! men dog ikke den samme som du snakekr om

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har ret Mette... Jeg må fluks afsted til lingeributikken og købe tape til tøserne... :thumbsupsmileyanim:

- for man kan jo ikke bare hugge mandens gaffa (AV AV AV)

Det plejer min veninde da at bruge...

Av Av Av Av Av :17:

0

Del dette indlæg

Jeg har også en Unbra - og den fungerer fantastisk.. Købte den sidste år til at bruge under en festkjole der var meget lav i ryggen.. Man skal lige øve sig lidt i at få silikoneskålene til at sidde helt llige, men den sidder fantastisk og gør det den skal.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har samme problem. Super flot kjole uden stropper og med snørre i ryggen. Der hvor jeg købte min kjole anbefalede hun en stropløs BH (selvfølgelig :biggrin:), og når man så er snørret til, og næsten ikke kan få luft, åbner man BHén og folder "enderne" ud til siden under kjolen. Har prøvet det, og det fungerer, men ved ikke helt, hvor godt det er en hel dag.

Tror nok en Unbra er mere behagelig, selvom den ikke er så køn. Men som foreslået kan man jo skifte før man går i seng .

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg ikke hvad størrelse bh du normalt bruger. Men umiddelbart synes jeg ikke det gør noget for barmen. Men jeg har selvfølgelig heller ikke prøvet en Unbra. Jeg har alt for stor barm til det ville kunne lade sig gøre. De "brugsanvisningsfilm" jeg har set synes jeg ikke gør barmen speciel køn at se på. Nærmere lidt sammenpresset. Og når du siger at du efter amning har fået lidt slappere bryster er jeg ikke sikker på det ville være en løsning. Den kan måske godt samle dem lidt men der er jo ikke noget til at løfte dem. Så ville jeg nok også hellere vælge tape - ikke at jeg har nogen erfaring der heller :huh:

Håber du finder en løsning for det er godt nok en flot kjole.

0

Del dette indlæg

Jeg har en Unbra, som jeg bruger rigtig tit. Også under kjoler uden bar ryg. Jeg synes det er pænere at man ikke kan se den der 'strop' der går rundt om ryggen. Jeg bruger str. 65D normalt og jeg synes at det samler brysterne rigtig flot.. Men ja, prøv det først. Har også hørt om nogen, der slet ikke kan holde ud at have det på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer