Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Little Miss

Frisør og makeup i Herlev eller virum/Holteområdet

10 posts in this topic

Jeg er ved at være rimelig meget i krise omkring ovennævnte.

Jeg havde en i tankerne men hun kunne desværre ikke. Er der nogen der kan hjælpe med frisør og makeup hjælp til rimelig pris?

:help:

Little Miss

0

Annonce ♥

Hvis det skal være i Herlev ville jeg uden tvivl ringe til frisør Tvernø, ved ikke hvad de tager for det, men har selv brugt dem i mange år og har altid været super tilfreds, hvis ikke jeg var flyttet, ville det uden tvivl være dem der skulle ordne hår og makeup på mig :cheerleader3: Kan ikke huske hvad vejen de ligger på, men det er ikke ret langt fra Herlev bymidte.

0

Hvis det skal være i Herlev ville jeg uden tvivl ringe til frisør Tvernø, ved ikke hvad de tager for det, men har selv brugt dem i mange år og har altid været super tilfreds, hvis ikke jeg var flyttet, ville det uden tvivl være dem der skulle ordne hår og makeup på mig :cheerleader3: Kan ikke huske hvad vejen de ligger på, men det er ikke ret langt fra Herlev bymidte.

Tusind tak coolrikke. Jeg prøver at tage fat i dem. Prisen er godt nok lidt peberet men det koster det vist :unsure:

0

Jeg får lavet hår hos Eva Lind i Hellerup og hun kommer ud til mig på dagen. Synes hun er rigtig sød og virker til at lytte godt til en. Prøveopsætningen gik også rigtig godt.

Men billig er hun vist ikke :rolleyes:

0

Annonce ♥

Jeg får lavet hår hos Eva Lind i Hellerup og hun kommer ud til mig på dagen. Synes hun er rigtig sød og virker til at lytte godt til en. Prøveopsætningen gik også rigtig godt.

Hvad koster hun da?

0

Hvad koster hun da?

Jeg mener hun skriver at hun starter fra 2.500, men jeg ryger op på det dobbelte, men det er så også inklusiv makeup til min veninde, makeup til mig selv, prøve og kørsel (ret langt) - men det er ekskl. farvning af hår og bryn.

0

Hold da op... det var noget af en pris. Det har jeg slet ikke penge til :blink:

Men lyder til det bliver helt perfekt for dig at hun kommer ud.

0

Tværnø ville jeg nok også se på

0

Annonce ♥

Jeg bor lige i nærheden af Tvernø(den ligger på engløbet), og har kun hørt godt om den, selvom den ser lidt gammeldags ud.

0

Tak for jeres svar. Jeg har fået nogle tip fra venner som er lidt billigere end Tvernø. Men ellers er det klart en mulighed. Tusind tak.

0