Guest Little Miss

Frisør og makeup i Herlev eller virum/Holteområdet

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis det skal være i Herlev ville jeg uden tvivl ringe til frisør Tvernø, ved ikke hvad de tager for det, men har selv brugt dem i mange år og har altid været super tilfreds, hvis ikke jeg var flyttet, ville det uden tvivl være dem der skulle ordne hår og makeup på mig :cheerleader3: Kan ikke huske hvad vejen de ligger på, men det er ikke ret langt fra Herlev bymidte.

0

Del dette indlæg

Hvis det skal være i Herlev ville jeg uden tvivl ringe til frisør Tvernø, ved ikke hvad de tager for det, men har selv brugt dem i mange år og har altid været super tilfreds, hvis ikke jeg var flyttet, ville det uden tvivl være dem der skulle ordne hår og makeup på mig :cheerleader3: Kan ikke huske hvad vejen de ligger på, men det er ikke ret langt fra Herlev bymidte.

Tusind tak coolrikke. Jeg prøver at tage fat i dem. Prisen er godt nok lidt peberet men det koster det vist :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får lavet hår hos Eva Lind i Hellerup og hun kommer ud til mig på dagen. Synes hun er rigtig sød og virker til at lytte godt til en. Prøveopsætningen gik også rigtig godt.

Men billig er hun vist ikke :rolleyes:

Hvad koster hun da?

Jeg mener hun skriver at hun starter fra 2.500, men jeg ryger op på det dobbelte, men det er så også inklusiv makeup til min veninde, makeup til mig selv, prøve og kørsel (ret langt) - men det er ekskl. farvning af hår og bryn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer