1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den samme diskussion havde vi herhjemme, hvor kæresten vandt og dermed skal vi vies i kirken... Jeg tænkte, at hvis det betød så meget for ham, at han gad være uenig med mig, så skulle han nok få lov til at bestemme den del... :biggrin:

Men ville bare lige tilkendegive, at vi altså kender dilemmaet her... Alle de valg! Hvis man tror det bliver svært at vælge i næste uge, så skulle man prøve at planlægge bryllup... :griner:-

0

Del dette indlæg

Den samme diskussion havde vi herhjemme, hvor kæresten vandt og dermed skal vi vies i kirken... Jeg tænkte, at hvis det betød så meget for ham, at han gad være uenig med mig, så skulle han nok få lov til at bestemme den del... :biggrin:

Men ville bare lige tilkendegive, at vi altså kender dilemmaet her... Alle de valg! Hvis man tror det bliver svært at vælge i næste uge, så skulle man prøve at planlægge bryllup... :griner:-

Haha du har så ret. Der er satme mange store beslutninger at tage omkring sit bryllup! Og fedt at høre det ikke kun er os der er hr. og fru. modsat thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Hihi, ja vi er bestemt også hr. og frk. modsat... Men tror man får en super fest ud af det... Og fedt at mænderne går op i det! :thumbsupsmileyanim:

Her er han så lige i gang med at lave gæstelisten om, fordi vi fortalte hans forældre at vi skulle giftes, DOH! :pokey::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skriver mig på listen.. :)

Jeg er også ateist.. Jeg tror ikke på Gud.. Jeg tror ikke på Himlen/Helvede - og jeg tror ikke på religionen som institution.. Jeg tror på kærlighed, tosomhed og begreber som lykke og samhørighed..

Men jeg er samtidig så tilpas "traditionsbunden" at jeg ikke bryder mig om tanken om at skulle borgeligt vies på et rådhus - og havebryllup i januar er altså ikke så nemt at gennemføre.. Så herhjemme "vandt" kirken også - og det betyder så i realiteten at jeg skal stå foran en præst og lade mig vie og sige ja til en den kirkelige handling som ægteskabet nu engang er.. Men hey - det er nu engang sådan det er! Sommetider indgår man kompromiser her i livet - og kirken er blot en af dem! :)

Men det KAN altså godt lade sig gøre at finde salmer/sange hvor Gud ikke lovprises i hveranden sætning, men hvor der mellem linjerne er en hyldest til kærligheden og ægteskabet - og ikke mindst det at være to! :heart: Jeg har selv tænkt mig at spille med åbne kort (selvom kæresten ikke er heeeeelt enig i min beslutning) overfor præsten og sige det som det er, at jeg ikke synes at mit ægteskab nødvendigvis behøves startes med en times lovprisning af Gud - og så satser jeg på at han er så cool at han forstår en hentydning og måske foreslår et slags kompromis.. :thumbsupsmileyanim: Og hvis ikke, så kommer zillaen frem og jeg forlanger de salmer jeg selv finder.. Haha..

Nå.. Et langt indlæg hvis eneste formål var at give dig en :bearhug: og sige at jeg forstod dit dilemma..

1

Del dette indlæg

Jeg havde fået tilbud fra Diskobil og Flashlight, og deres tilbud var faktisk meget ens. Men hos Diskobil får vi en halv time mere i hver ende, og så har jeg bare hørt så meget godt herinde at det jo næsten ikke kan gå galt.

Det må kunne tilskrives 2 forhold. Det ene er at overbossens forældre bor i Århusområdet og at vi derfor af og til går lidt på kompromis med kørslen. Det andet må være at Flashlight-Gruppen har skruet lidt op for kørselspengene eller kalkuleret med spilletid efter kl. 2 (som er inkluderet i vores pris). Tror iøvrigt at hun har tænkt at det er i nærheden af Århus hvad det ikke lige er :thumbsupsmileyanim:

Men det ser ud til at være et flot og godt sted I har fundet og det ser vi frem til. Nu håber jeg bare at disko-bussen overlever dommen fra mekanikeren uden at man bliver ruineret. Den er jo netop anskaffet med henblik på disse Jyllandsture da man ikke kan sidde 4 mennesker i varevognen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe nej, vi kan vidst ikke betegne Sdr. Lem som værende tæt på Århus. Og hold da op, er i 4 mand ude af gangen eller er det mig der har misforstået?

Nej bare rolig. Vi kommer ikke med 4 mand til en lille bryllupsfest. Det ville være alt for dominerende til et lille bryllupsselskab. Der passer det bedre med én mand. Vi har så nok 4-5 mand ude den dag men det er til andre bryllupsfester og konfirmationer og de kører i hver deres bil og sørger selv for opstilling/nedtagning mv.

Men vi er jo fra Nordsjælland og i langt de fleste tilfælde når jeg spiller i Jylland har jeg familien med over og smider dem af hjemme ved svigerforældrene, som jeg så også returnerer til i løbet af natten/morgenen. I gamle dage kørte vi i to biler, eller også havde jeg kun disco-ungerne med over, og det skal vi måske til igen hvis bussen bliver for dyr at lave. Den er jo heller ikke billig i brændstof. Der går to tanke på en Jyllandstur.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes måske bare at bagsiden er lidt kedelig uden blonden:

post-48514-0-63497800-1316196004.jpg

På det billede jeg har taget med blonden på bagsiden har jeg bare lagt blonden til den prøve jeg allerede har lavet, så den endelige vil ikke blive ligeså aflang som det ser ud nu.

Redigeret af eickhardt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer