1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukke smykker - og rigtig personligt med halskæden! Skal også have én på, jeg har fået af Jesper smile.gif

Det betyder bare så meget - også for Anders der har hjulpet med at finde flotte øreringe til - og det synes jeg er vildt fedt.

Det synes jeg også. Har tænkt mig at ønske mig øreringe af Jesper, der passer til. Jeg er ikke til noget fancy, betydninger er vigtigere. Og så er det ren guld, så passer jo til det hele :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke klassiske ringe. Synes det er en super idé at lade vielses- og forlovelsesringene sidde sammen. Er sikker på, det bliver fantastisk :loveshower:

Jeg synes også det ser så smukt ud. Kan slet ikke vente til jeg må have vielsesringen på. Der er aaaalt for lang tid til.....

0

Del dette indlæg

Så fik vi vores vielsesringe hjem fra Skive:

post-48514-0-66530000-1318339833.jpg

Min ring er meget smal, fordi den skal sidde sammen med forlovelsesringen som på billedet her.

Guldsmeden havde heldigvis lavet det helt rigtig denne gang (se her hvad der skete sidst) og selvom jeg sagde jeg ville komme tilbage næste uge for at betale og hente (havde ikke lige penge nok på kortet :wink: ), skulle han bare have min adresse og så skulle vi nok finde ud af det. :thumbsupsmileyanim: Så nu har Anders set dem og prøvet hans også, dejligt med endnu en ting streget fra listen!

Uh jeg er vild med din ring - Smuk, elegant og enkel :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastiske smukke ringe :cheerleader3: God ide at du lader den sidde sammen med din forlovelsesring :)

Jeg elsker også pæoner, og er helt sikker på, at de skal være på vores borde (og forhåbentlig også i buketten, gerne sammen med roser, hehe) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer