1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ei hvor føler jeg mig rusket i næsen- købte en hel del for at få en god pris.... Der så slet ikke var god :( Nå, men det bliver spændende med dit projekt bling. Det er nok bare at give den gas med alt det bling det kan bære

0

Del dette indlæg

Ei hvor føler jeg mig rusket i næsen- købte en hel del for at få en god pris.... Der så slet ikke var god :( Nå, men det bliver spændende med dit projekt bling. Det er nok bare at give den gas med alt det bling det kan bære

Ja hvis jeg kan købe en til 90 incl porto skulle man jo tro der kunne laves en lignende pris på et større antal. Men nu var det jo også en auktion, måske jeg bare var heldig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil altså også lige poste et par billeder af min seneste kreation herinde i min tråd.

post-48514-0-42186900-1320180552.jpg

post-48514-0-26699600-1320180566.jpg

Imorgen har jeg tidligt fri (som resten af denne uge = DEJLIGT!), og Anders skal på arbejde så jeg regner med at få skåret lidt flere invitationer.

Derudover har jeg fået Anders med på ideén med heldagsfotograf :denmarkflag: Jeg kender en rigtig dygtig amatørfotograf, som forhåbentlig har tid og lyst til til at gøre det lidt billigere end vores fotograf. Jeg havde oprindeligt spurgt hende om hun ville tage alle billederne, men hun har ikke det nødvendige lysudstyr til hvis det. f.eks. bliver overskyet og det er jo helt ok. Men håber at hun vil tage en masse andre fantastiske billeder :)

Har ellers bare haft en vildt hyggelig dag. Fordi jeg er på skole har jeg fri 13.45. i stedet for kl 16. Så idag var jeg ved hesten allerede kvart over 14, og hjemme kl. 15.45. (havde glemt mine strømper :pokey: så det blev kun til longering i dag). Så var Anders, Balou og jeg ude at løbe. Dernæst et hyggeligt bad ( :b223: ), en god omgang boller i karry og nu sidder vi bare og hygger med hvidvin og computere overfor hinanden. For god ordens skyld får i lige et billede af vores problem-barn, Balou:

post-48514-0-70113500-1320181251.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skøn vovse - det duer bare ikke til os :td: Jeg kan ikke rigtig tåle dem - men sjovt nok er det ok med hest og kat... Måske fordi hesten ikke kommer med ind i sofaen :tunge: :tunge: :tunge:

Åh det er en skam. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden :( Anders har forbudt Balou både sofa og seng (lidt strengt når han havde sin egen sofa hjemme hos mig), så det er kun dagen før vaskedag der rigtig bliver puttet i sengen :lol: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer