1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hehe det vil jeg love dig at vi gør, jeg håber virkelig at det bliver et hit :bunny_4: Anders var overhovedet heller ikke med på den, men så er det dejligt at min far er lige så skør som jeg er :7himmel:

Har jeg misforstået noget. Skulle det ikke også være en surprise for Anders ? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hehe det vil jeg love dig at vi gør, jeg håber virkelig at det bliver et hit :bunny_4: Anders var overhovedet heller ikke med på den, men så er det dejligt at min far er lige så skør som jeg er :7himmel:

Har jeg misforstået noget. Skulle det ikke også være en surprise for Anders ? :rolleyes:

Jo jo, Anders ved ingenting om at min far og jeg skal danse. Men jeg havde forinden forsøgt at overtale Anders til at lave det sammen nummer med brudevalesn - uden held :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Aiiii, hvor spændende :cheerleader3: Men vi er da nødt til at se den på :wink:

Jeg har linket til min DIY tråd nederst i indlægget, der er der billeder med den på, og der er også billeder af et par andre ting jeg har lavet :lol:

Ej hvor er den flot....!!! DU er da kreativ !!! :thumbsupsmileyanim:

Taak :hug: Ved jeg nu ikke om er jeg, men jeg arbejder i hvert fald på sagen. Sådan en omgang bryllupsplanlægning gør altså noget ved én :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er alt for få danske sælgere på etsy... Så jeg synes da godt, der kunne komme flere til... Danskere kunne jo godt være med på Trendsætter fronten - også til brude

Skal det tages som en lille hentydning :wink: så må jeg vidst hellere få øvet mig noget mere først...

Rigtig flot :cheerleader3:

Tak :lol:

0

Del dette indlæg

il_570xN.263552836.jpg

Fandt denne skønhed på etsy, jeg tror umiddelbart at blomsterne er lavet med satinbånd i stedet for satinstof. Skal vidst lige forbi den lokale stofpusher imorgen og se om jeg ikke kan finde noget fint satinbånd, jeg tror nemlig det er nemmere at få båndet til at ligne roserne på kjolen, end det er med organza og satinstof.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forgæves forsøgt at lokke Anders med til at lave en lidt alternativ brudevals, måske bare så halvdelen af dansen var en sang vi selv har valgt. Men ak, han er bare ikke den store danser og jeg vil heller ikke presse ham ud i noget han egentlig ikke har lyst til. Jeg var alligevel ikke helt klar på at opgive min idé om at tage røven på alle gæsterne, og blev helt vild da jeg fandt denne video på nettet.

Min far er den bedste, og jeg vidste at han ville synes det var en fantastisk idé, så jeg mailede videoen til ham og spurgte om ikke han synes det kunne være meget sjovt at tage røven på alle gæsterne. Min skønne far synes selvfølgelig det lød helt fantastisk så nu skal vi i gang med at øve :cheerleader3:

Min fars kone har tidligere siddet i bestyrelsen i en danseklub i Skive hvor jeg også selv har danset et par sæsoner, så vi håber at indehaveren dernede vil hjælpe os med at lave koreografi og sætte musikken sammen. Jeg er SÅ glad og var helt oppe og køre da jeg fik SMS'en fra ham om han at godt ville være med, er sikker på det bliver SÅ cool.

Min tanke var, at Anders og jeg danser brudevals hvorefter jeg skifter til min dansekjole, som så får sin afsløring i vores alternative Far/datter dans. Det er i øvrigt KUN min og min far der ved noget om det, og synes det er så dejligt at der er noget der bare er helt vores, som gæsterne forhåbentligt synes er underholdende.

Jeg er først lige faldet over dette indlæg nu og jeg kan kun sige FEDT!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::BKSTREET: nøøøj det bliver en kæmpe overraskelse for gæsterne! Jeg har lidt lyst til at være en flue på væggen :wink:

0

Del dette indlæg

Spændende projekt! De ser rigtig flotte ud. Glæder mig til at se dit resultat :cheerleader3:

Så er vi to :tunge:

Du er bare en krea-sild :thumbsupsmileyanim:

Tak :kiss:

Jeg har forgæves forsøgt at lokke Anders med til at lave en lidt alternativ brudevals, måske bare så halvdelen af dansen var en sang vi selv har valgt. Men ak, han er bare ikke den store danser og jeg vil heller ikke presse ham ud i noget han egentlig ikke har lyst til. Jeg var alligevel ikke helt klar på at opgive min idé om at tage røven på alle gæsterne, og blev helt vild da jeg fandt denne video på nettet.

Min far er den bedste, og jeg vidste at han ville synes det var en fantastisk idé, så jeg mailede videoen til ham og spurgte om ikke han synes det kunne være meget sjovt at tage røven på alle gæsterne. Min skønne far synes selvfølgelig det lød helt fantastisk så nu skal vi i gang med at øve :cheerleader3:

Min fars kone har tidligere siddet i bestyrelsen i en danseklub i Skive hvor jeg også selv har danset et par sæsoner, så vi håber at indehaveren dernede vil hjælpe os med at lave koreografi og sætte musikken sammen. Jeg er SÅ glad og var helt oppe og køre da jeg fik SMS'en fra ham om han at godt ville være med, er sikker på det bliver SÅ cool.

Min tanke var, at Anders og jeg danser brudevals hvorefter jeg skifter til min dansekjole, som så får sin afsløring i vores alternative Far/datter dans. Det er i øvrigt KUN min og min far der ved noget om det, og synes det er så dejligt at der er noget der bare er helt vores, som gæsterne forhåbentligt synes er underholdende.

Jeg er først lige faldet over dette indlæg nu og jeg kan kun sige FEDT!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::BKSTREET: nøøøj det bliver en kæmpe overraskelse for gæsterne! Jeg har lidt lyst til at være en flue på væggen :wink:

Bare rolig - jeg har planer om at udstyre min lillebror med kamera så om ikke andet får i lov til at se en video af det. Håber håber håber at gæsterne tager lige så godt imod som alle i søde piger herinde :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer