1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

il_570xN.263552836.jpg

Fandt denne skønhed på etsy, jeg tror umiddelbart at blomsterne er lavet med satinbånd i stedet for satinstof. Skal vidst lige forbi den lokale stofpusher imorgen og se om jeg ikke kan finde noget fint satinbånd, jeg tror nemlig det er nemmere at få båndet til at ligne roserne på kjolen, end det er med organza og satinstof.

åhh fandt en guide til dem der engang. Mener det var noget med satinbånd med ståltråd. Man piller så ståltråden ud af den ene side og trækker den anden side sammen.

Ellers kan man bare ri den ene side hvis man ikke er til ståltåden.

Havde faktisk også planer om at prøve sådan en :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg er altså også dyyyybt imponeret over alle dine DIY-projekter... Du har faktisk givet mig blod på tanden! Så når mine perler og bling (endelig) kommer, så vil jeg også i gang! TAK for inspirationen! :BKSTREET::loveshower:

Tusind tak, det varmer med sådan nogle dejlige ord :kiss: Henter jo selv meget inspiration her fra BK, så synes det er så fedt at kunne give lidt igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var lige et smut forbi Stof2000 i dag for at købe noget mere organza og brudesatin til de fine blomster. Synes farven på det jeg havde var for meget champagne i forhold til kjolen, så det er der nu rådet bod på. I samme omgang fik jeg erhvervet mig en ordentlig saks (når man koger mange bolsjer så mister køkkensaksen hurtigt værdi :pokey: ), og noget sort brudesatin.

Synes det er lidt en skam at det jeg laver ikke bliver brugt, så tænkte at jeg kunne prøve med sort der er knap så sødsuppe og f.eks. kunne være fedt til en nytårsfascinator. Det kriblede i fingrene efter at se hvad det sorte stof kunne blive til, og jeg synes faktisk selv at denne fascinator er blevet super fed.

post-48514-0-82255500-1321142317.jpg

post-48514-0-62267500-1321142342.jpg

Jeg har sat nogle flere billeder af den ind i min DIY tråd.

Redigeret af Andemone
1

Del dette indlæg

hvor er de bare flotte dien DIY projekter.. :7himmel: du er da enormt kreativ - gid jeg havde mere af det :)

Mange tak. Jeg har egentlig aldrig rigtig lavet en helt masse krea andet end hvad man nu har lavet i folkeskolen og sådan, men alt det her bryllupsplanlægning har virkelig sat skub i det, og jeg nyder at sidde hygge med det om aftenen.

0

Del dette indlæg

hvor er de bare flotte dien DIY projekter.. :7himmel: du er da enormt kreativ - gid jeg havde mere af det :)

Mange tak. Jeg har egentlig aldrig rigtig lavet en helt masse krea andet end hvad man nu har lavet i folkeskolen og sådan, men alt det her bryllupsplanlægning har virkelig sat skub i det, og jeg nyder at sidde hygge med det om aftenen.

ja og når man så ser alle jer andre b2b flotte ting, så er man jo næsten nødt til at kaste sig ud i det :) men du har helt ret i, at det er vildt hyggeligt, det er bare ikke altid at jeg har tålmodigheden :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja og når man så ser alle jer andre b2b flotte ting, så er man jo næsten nødt til at kaste sig ud i det :) men du har helt ret i, at det er vildt hyggeligt, det er bare ikke altid at jeg har tålmodigheden :fløjt:

Nej og tålmodighed skal der til :)

0

Del dette indlæg

Super super flot det du har lavet.....de sorte blomster ville også være super flotte at sætte på et bånd omkring maven...../ bælte :)

Fedt du er så kreativ !!! Elsker det selv....men har ikke kastet mig ud i hår / bælte dutter endnu ..... :)

0

Del dette indlæg

Super super flot det du har lavet.....de sorte blomster ville også være super flotte at sætte på et bånd omkring maven...../ bælte :)

Fedt du er så kreativ !!! Elsker det selv....men har ikke kastet mig ud i hår / bælte dutter endnu ..... :)

Ja tænkte også om om jeg skulle prøve at lave noget til min dansekjole. men jeg vil jo gerne have noget med noget bling også, og så er jeg ikke helt sikker på hvor godt jeg synes blomsterne går til skørtet.

Det er bare at kaste sig ud i det, øvelse gør mester og materialerne (så længe man ikke bruger bling og alt for mange perler), er faktisk ret billige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arg..

Skulle helt om på side 3 for at finde min egen tråd, har vidst ikke fået skrevet det store her på det sidste. :badgirl:

Nå, men vi skal have sendt invitationer ud umiddelbart efter nytår, så nu skal jeg have skåret de sidste kuverter og have fundet helt præcist ud af hvordan de skal fungere med lommen. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal lave et lille hæfte (som er den oprindelige ide), eller om jeg skal lave index-kort (der i så fald bliver ret små, da lommen jo ikke er særlig stor :shooter: ). Men det må komme an på en prøve her en aften, hvor jeg lige kan finde tiden til det.

Derudover så havde Anders og jeg 6 års dag igår :iloveyou: . Vi var til 40 års fødselsdag på Amager lørdag, så halvdelen af dagen blev brugt i bilen sammen med Anders' mormor og morfar :unsure: Ikke super romantisk. Den næste tid gik med at hente hund og diverse i Skive inden en hyggelig biltur tilbage til Horsens, hvor vi bare sad og sludrede. (og så var man i øvrigt også mæt af bilkørsel for dén weekend :td: ). Anders tog med et smut i stalden inden vi dejsede om på sofaen med en kæmpe omgang nachos ( :metteholm ) og Beethoven på TV. Havde trods alt en super dejlig aften sammen og det er det vigtigste :heart::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med årsdagen :loveboard:

Vi har også snart 6-årsdag. Det er vildt så hurtigt tiden er gået, synes jeg.

Ja jeg må indrømme at jeg også synes tiden er fløjet afsted. Og så kan der virkelig nå at ske mange ting på 6 år :blink:

Ja enig. Husker det som i går, men alligevel har vi virkelig oplevet meget!

0

Del dette indlæg

:heart: :heart: :balloon: Tillykke med 6 års dag!!! :balloon::heart: :heart:

Kærlighed er altid værd at fejre, også selvom det er i en bil eller hos den skønne firebenede i stalden :a1221: Vi har lige haft 4 års dag, men min tilkomne er ikke så flink til det med årsdage :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer