1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Super cool sko :)

Jeg synes også de er såå fede.. Overvejer helt seriøst om man kan bruge dem sammen med dansekjolen og et nudefarvet bælte med bling måske? :tunge:

De ser fede ud, MEN vil de pigge ikke hænge fast i alt?

Det tror jeg ikke, men jeg vil nu heller ikke bruge dem med en lang kjole for så tror jeg man bliver træt af dem. :unsure:

Så er der hvertfald ikke nogen som vil træde dig over tæerne ;)

Haha ja det kan du da have ret i :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver lige nødt til at smide en kommentar til dit slør-dilemma:

Jeg synes klart du skal gå efter et længere slør, så du kan få noget slæb! Tænker det skal være UDEN satinkant - bare en simpel rullekant evt.

Når der ikke er slæb på din kjole, og sløret har samme længden, synes jeg det kommer til at se lidt fladt ud det hele.

Det look skal nok blive rigtig godt! :)

0

Del dette indlæg

Bliver lige nødt til at smide en kommentar til dit slør-dilemma:

Jeg synes klart du skal gå efter et længere slør, så du kan få noget slæb! Tænker det skal være UDEN satinkant - bare en simpel rullekant evt.

Når der ikke er slæb på din kjole, og sløret har samme længden, synes jeg det kommer til at se lidt fladt ud det hele.

Det look skal nok blive rigtig godt! :)

Ja det er præcis min tanke, dejligt at der var endnu en der er enig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha.. Hvor er den cool! :lol: Så sad jeg og tænkte: "EJ - det er da HELT unikt.. Det har jeg aldrig set før" - og så er der så 20 sider på Etsy med "Cozy mug sleeves".. :blink: Jaja - jeg er håbløst bagud indenfor den revoultionerende verden af DIY stuff! :lol:

Men se så her - en cozy mug sleeve OG en apple jacket -HAHA-

il_570xN.161932780.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte på .... har du prøvet kjolen uden slør men med et headpiece - eet af de fine, du selv laver ? :) Ja, jeg er ikke så meget til slør .... haha .... eller jo .... til en traditionel kjole - jeg syns bare den kjole der er sådan lidt fashion forward og de store roser .... syns det kommer til at se lidt mærkeligt ud med sløret på en måde, fordi det føles som om, det ligger sig som en hinde uden på kjolen. Undskyld, hvis jeg er lidt for ligefrem - er ik meningen at trashe looket eller din kærlighed for slør :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan sagtens forstå den med slæbet! :) Man kunne ik på en måde "omsy" kjolen, så der kom slæb på ? hehe .... altså ved godt, at det måske lyder absurd, men altså .... roserne burde jo kunne gemme det væk, hehe. Men håber det kommer til at fungere med det lange slør :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes nu idéen om bling + det lang slør lyder spændende. Minder mig om noget jeg har set på et gammelt, romantisk s/h-bryllupsfoto - fra 50'erne, tror jeg.

Og hvorfor nøjes :wink::lol:

YES, så er jeg oppe på 3 der holder med mig her på BK, plus min veninde der var med oppe at hente kjole synes det samme. Er spændt på at høre min anden venindes mening imorgen, det er i øvrigt første gang hun skal se kjolen. Hun var med ude i butikkerne og kigge hvor det jo var en heelt anden stil, så jeg er egentlig mere spændt på hvad hun siger til kjolen :unsure:

0

Del dette indlæg

Må indrømme at jeg ikke syntes blondeslør passer til - men jeg ville vælge præcis det slør du har i dag med satin kant men hvor det er længere så du får lidt slæb

Ja det var også en mulighed, har ellers mest kigget på slør med pencil edge.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer