1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er altså nogle SUPER smukke indbydelser... Nu bliver jeg jo pludseligt i tvivl om det er sådan nogle jeg skal lave til receptionsgæsterne i stedet for.. Hmm.. :unsure:

Glæder mig rigtig meget til at se jeres blærerække!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åårh, den er jo endnu flottere inden i.. well done!

Tak :kiss:

SUPER lækker blonde - og fin farve på båndet! :) Det er jeg sikker på det nok skal blive helt perfekt..! :loveshower:

Jeg glæder mig også sådan til de skal samles - når jeg engang får tid. :wink:

Det er altså nogle SUPER smukke indbydelser... Nu bliver jeg jo pludseligt i tvivl om det er sådan nogle jeg skal lave til receptionsgæsterne i stedet for.. Hmm.. :unsure:

Glæder mig rigtig meget til at se jeres blærerække!! :biggrin:

Tak søde Mille. Vi har valgt at bruge kuverten til de "rigtige invitationer", og så laver jeg nogle mere enkle til reception da de ikke behøver så meget praktisk information :)

Det bliver bare så godt... Super smukt og fede farver... Og de bliver jo også helt skønne indeni... Tommelfingeren op fra mig

Tak for de søde ord :)

SUPER flotte invitationer - lige min smag :thumbsupsmileyanim:

Sjovt nok også min :lol: Er bare glad for i synes om dem, så kan gæsterne jo ikke gøre andet end at følge trop. Håber jeg kan begynde at samle lidt i eftermiddag, så skal der nok komme nogle billeder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ved at sætte blonde og bånd på her til aften, hold nu op det tager lang tid. Tror jeg fik taget 5 på én time. Og der er altså 35 :shooter:

Nå, men da jeg ikke har det papir der skal printes på eller fundet heelt ud af hvordan hæftet skal se ud må i desværre vente lidt med at se den endelige invitation, men tror jeg smider lidt billeder ind af processen imorgen eftermiddag engang.

Godnat BK :jul7:

0

Del dette indlæg

Pyhhh ha ja, det tager bare en hulens tid. Er selv (eller var i går) ved at klippe silkepapir til, og det tager bare en krig. Men god arbejdslyst - ligepludselig er du færdig til at vise blærerækker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lækkert!! Er nok blevet for Zilla til at lade ham stå for særlig meget uden at have bare en lille finger med over det :fløjt: . Har overvejet at lade ham bestemme topfiguren på kagen, men frygter for resultatet, såååå skal vist ha taget mig mod til først :griner:- .

Tror han kan få lov til at slikke på kuverterne uden min overvågning! :balloon:

Haha, jamen så er han da også lidt med :cheerleader3:

Uh ja, Topfigur den har vi faktisk også købt. :rolleyes:

Fandt dette billede tilfældigt på nettet, allerede inden han friede.

post-48514-0-52370400-1308900527.jpg

Jeg er så vild med den intimitet der ligger i figuren, og så kan man jo faktisk godt tillade sig at have den til at stå fremme i sit hjem efter brylluppet laugh.gif Købte den online for et par måneder siden og den lever fuldt op til billedet. Nu ligger den bare i skuffen og venter på det bliver Maj igen.

Hvor har du købt denne super søde top-figur ?

0

Del dette indlæg

Hvor lækkert!! Er nok blevet for Zilla til at lade ham stå for særlig meget uden at have bare en lille finger med over det :fløjt: . Har overvejet at lade ham bestemme topfiguren på kagen, men frygter for resultatet, såååå skal vist ha taget mig mod til først :griner:- .

Tror han kan få lov til at slikke på kuverterne uden min overvågning! :balloon:

Haha, jamen så er han da også lidt med :cheerleader3:

Uh ja, Topfigur den har vi faktisk også købt. :rolleyes:

Fandt dette billede tilfældigt på nettet, allerede inden han friede.

post-48514-0-52370400-1308900527.jpg

Jeg er så vild med den intimitet der ligger i figuren, og så kan man jo faktisk godt tillade sig at have den til at stå fremme i sit hjem efter brylluppet laugh.gif Købte den online for et par måneder siden og den lever fuldt op til billedet. Nu ligger den bare i skuffen og venter på det bliver Maj igen.

Hvor har du købt denne super søde top-figur ?

Jeg har købt den på babyshower.dk til 210,- plus porto. Du bliver ikke skuffet kan jeg sige, den er såå smuk i virkeligheden!

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ups, nu kom jeg også til at shoppe øreringe-dele (fra dit link) :fløjt:

SÅ lækre de øreringe.. Og synes du har ret med at de andre "kroge" (jeg ved sq heller ikke hvad de hedder :tunge: ) at de kunne blive SÅ fine! :)

Lækkert link.. (For helvede Simone - det kommer til at koste mig en herregård :pokey::lol: )

Jeg sagde jo at det var en fed shop. De har ALT. Og man skal jo ikke bruge ret meget for liige at lave.... Hehe :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer